آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

سرنوشت اسرائیل و آزادی بیتالمقدس از اسرار الاهی است و تا کسی از آیات و روایات اسلامی آگاه نباشد، نمی‌تواند از این راز بزرگ پرده بردارد!

برخی میپندارند، از اینکه در روایات اسلامی آمده است که سفیانی بر پنج منطقۀ شام: حمص و قنّسرین و دمشق و اردن و فلسطین چیره میشود، میتوان نتیجه گرفت که سفیانی به اسرائیل حمله میکند و آن کشور را فتح میکند!!! اشتباه چنین افرادی در آن است که دسترس کامل به روایات اسلامی و منابع مهدویّت و آخرالزّمان ندارند و عجولانه و طبق میل شخصی خِیش نظر میدهند.

 نویسندۀ کانال آخرالزّمان، با بررسیهای گسترده و جامعی که پیرامون اسرائیل و فلسطین انجام داده است و در آینده روایات و دلایل و شواهد آن را نیز ارائه خاهد داد، چنین دریافته است که پیش از ظهور امام زمان(علیهالسّلام) هیچ گروهی یورش مهمّی بر اسرائیل انجام نمی‌دهند و قدرت فتح آن کشور و یا بیت‌المقدس غربی را ندارند! زیرا اروپا و آمریکا و سربازان پادشاه یمن نیروهایشان را برای پاسداری از اسرائیل و بیتالمقدس به رمله در فلسطین میفرستند (طبق چند روایت). بله تنها گروهی که پیش از ظهور به بیتالمقدس حمله می‌کنند تا آن‌جا را آزاد کنند، شورشیان آفریقاییاند که از لیبی به مصر و اردن و فلسطین و سوریه می‌آیند، ولی راه به جایی نمیبرند و بر بیت‌المقدس غربی و اسرائیل چیره نمیشوند و تنها به مصر، فلسطین شرقی، اردن و دمشق می‌آیند و سرانجام در هم میشکنند (طبق چندین روایت).

بنا بر آنچه گفته شد و در کتابهای شیعیان و سنّیان آمده است، تنها و تنها نیروهای پیرو امام مهدی(علیهالسّلام)، آن هم پس از ظهور آن بزرگوار نه پیش از ظهور، از چین و مُلتان و خراسان و سیستان و برخی شهرهای ایران در قم گرد میآیند، و سرانجام پس از آزادسازی عراق و حمله به ترکیه، نیروهایشان را به سوریه میفرستند و پس از آزادسازی دمشق و اردن و فلسطین شرقی از دست نیروهای سفیانی، به بیتالمقدس غربی و اسرائیل یورش میبرند، و آن جاها را آزاد میکنند تا امام مهدی(علیهالسّلام) از عراق و عیسی مسیح(علیه‌السّلام) از آسمان به دمشق و سپس در قدس فرود آیند (طبق چند آیه و روایت)!

امیدواریم بتوانیم در آینده گفتار کامل «سرنوشت اسرائیل و فلسطین و آزادی قدس شریف در آخرالزّمان» را در اختیار خانندگان گرامی بگذاریم که حاوی نکاتی شنیدنی و شگفت است، و در گفتار حاضر به گونهای گذرا به آنها اشاره کردیم، و بسیاری از نویسندگان و تحلیگران در این باره لغزیدهاند!

📚گزیدههایی از کتاب: جهان در آستانۀ ظهور؛ پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تَنْکابُنِی

🏻روش ما در نوشتن واژهها،‌ بر پایۀ درست‌نویسی و سازگاری نوشتار با گفتار و برخی نکتههای دیگر است.

کانال آخرالزّمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۵۲
خادم گمنام

در روایات اسلامی از درگیری و آشوب میان مسلمانان و یهودیان در سرزمین فلسطین تعبیر به «فتنۀ فلسطین» شده است، و جنبش فلسطینیان راه به جایی نمی‌برد، و هنگامی که شورشیان آفریقایی به فلسطین رسیدند، گروه بسیاری از فلسطینیان به آنان می‌پیوندند، و سرانجام، به سفیانی که در سوریه برمی‌شورد و دشمن امام مهدی(علیه‌السّلام) است، می‌گرایند، و سفیانی نیز پس از فرار از دمشق، در میان آنان در بیتالمقدس شرقی پناه می‌گیرد، و فتح بیتالمقدس تنها به دست پیروان مشرقی امام مهدی(علیه‌السّلام) از اهالی سینکیانگ چین و مُلتان پاکستان گرفته تا خراسان و سیستان و برخی شهرهای ایران، بهویژه قم، خاهد بود.

 📚گزیدههایی از کتاب: جهان در آستانۀ ظهور؛ پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تَنْکابُنِی

🏻روش ما در نوشتن واژهها،‌ بر پایۀ درست‌نویسی و سازگاری نوشتار با گفتار و برخی نکتههای دیگر است.

کانال آخرالزّمان

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۵۴
خادم گمنام

دیروز با یکی از اساتیدم که سالها پیش نزد ایشان شاگردی می کردم، تماسی برقرار شد. تذکّراتی پیرامون برخی مطالب آخرالزّمانی دادند، و ما نیز نکاتی را یادآور شدیم. از جملۀ تذکّرات ایشان این بود که فرمودند: از دیدگاه من مهمترین نشانۀ نزدیکشدن ظهور آن است که نه تنها مردم عادی، خواص (روحانیون و علمای شیعه) هم از امام زمان(علیهالسّلام) رویگردان شوند و نمازخانان در مضیقه قرار گیرند. حقیر در تأیید سخن ایشان عرض کردم: بله همین طور است، و روایاتی داریم که کمی پیش از ظهور بیشتر معتقدان به امامت ائمّۀ دوازدهگانه(علیهمالسّلام) از این امر برمیگردند، و امیدواریم با کفریّاتی که از برخی عالمان و روحانیون و خطبا این روزها میشنویم و در حال فزونی است، و گرفتاریها و سختیهایی که مردم روز به روز دچار آنها میشوند و سبب رویگردانی آنان از خدا و دین و مذهب میگردد، هرچه زودتر به آن وضعیّت برسیم و صف کفر و نفاق کثیر از صف ایمان قلیل جدا شود تا ظهور نزدیک شود و ایشان فرمودند: خدا کند که چنین باشد!!!

همه میدانند آرزوی ما رویگرداندن مردم و علما از دین و امام زمان(علیهالسّلام) نیست، ولی چون میدانیم ادّعاها بیشتر دروغیناند، و امتحانات الاهی چنین چیزی را آشکار می‌‏کنند، امیدواریم کفر و نفاق هرچه زودتر آشکار شود تا خبیث از پاکیزه جدا گردد. شاید سخنان ما در این مقاله برای دوستانمان نیز ناگوار باشد، ولی بعدها که حقیقت آشکار شد، خاهند دانست که ما چه میدیدیم و چه می‌دانستیم!!!

ناگفته نماند این پیشبینی گمراهی و برگشتن از دین و امام زمان(علیه‌ السّلام) شامل بندۀ نویسنده و شمای خاننده هم می‌شود، مگر اینکه پناه ببریم به خداوند از شرّ شیطان نفسی و شیطان جنّی تا از  آمایشهای سخت آخرالزّمانی سالم درآییم.

در آینده در ضمن گفتاری مفصّل با روایات اسلامی، رویگردانی مردم و خواص از دین و امام مهدی(علیهالسّلام) و جداشدن صف کفر و نفاق از ایمان را کمی پیش از ظهور ثابت خاهیم کرد، هرچند کارشناسان مباحث مهدوی خُد بر این امور واقفند.

 

کانال آخرالزّمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۵۷
خادم گمنام

قران مشتری و زحل و پیامدهای نجومی آن

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۰۱ ق.ظ

آن دسته از خانندگانی که از قدیم مطالب آخرالزّمانی ما را دنبال می‎کنند، خوب به یاد‎ می‎آورند که از دی‌ماههای حادثه ‎خیز در ایران سخن گفتیم و برخی پیشبینیها نیز در این باره ارائه داده‎ بودیم که تا کنون تحقّق یافتند، و برخی دیگر نیز در دی‎ماههای پیش رو پدیدار می‌شوند...

حال یادآور می‎شویم، در دی ماه 1399 رویدادی آسمانی و بسیارمهم رخ می‎دهد که در تحوّلات شگفت سالهای آینده نقش آفرین خاهد بود، و چه بسا در رویدادهای زمینی پیش از خُد نیز اثر گذار باشد ...

خاندن این بحث که برای نخستین ‎بار به شکلی کامل ارائه و در آن پرده از رازهایی نهان برداشته می‎شود، برای منجّمان و علاقمندان به علوم غریبه و پیشگویی، به ‎ویژه منتظران ظهور، جذّاب و شیرین خاهد بود!!!

✔️کانال آخرالزّمان

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۰۱
خادم گمنام