آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

تذکّر چند نکته

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸ ق.ظ
  1. خانندگان گرامی، مقالاتی که وعده کردیم در کانال ارائه دهیم، به محض آماده شدن یا ویرایش مجدّد ارائه خاهند شد مگر داستان یأجوج و مأجوج و ذوالقرنین که باید به زمان خروج آن دو قوم نزدیک شده باشیم تا ارائه شوند. 
  2. در بارۀ این که ظهور با نوروز مقارن خاهد شد یا خیر برخی بارها پرسیدند که در این باره مقاله ای همراه با روایات و تحلیل ارائه خاهیم داد و خاهیم گفت که نابودی دجّال و چیره شدن امام مهدی(علیه السلام) و یارانش در فصل بهار و نوروز خاهد بود نه ظهور امام!
  3. هر گاه واژه «قحط» را در روایات اسلامی دیدید بدانید که ترجمۀ درستش بی‌بارانی و خشکسالی است، نه کمبود مواد غذایی و گرسنگی!
  4. ناگفته نماند، همۀ سخنانی که در بارۀ نزدیک بودن نبرد قرقیسیا در سرزمین جزیره در شمال شرق سوریه و غرب عراق می شنوید، دروغی بیش نیست و این رویداد عظیم که قدرتهایی چون مروانی، بنی عباس، رومیان، ترکها و سفیانی در آن وارد می شوند، کمی پیش از ظهور و پس از خروج سفیانی در رجب و شنیده شدن صیحۀ آسمانی در ماه رمضان است!
  5. پیش از ظهور امام مهدی(علیه السلام)، طبق متون زرتشتیان، یهودیان و مسیحیان و نیز مسلمانان، دو سوم مردم جهان با زلزله و سیل و توفان و بیماری و جنگ کشته می شوند، و گویا مسلمانان با آن که در وسط میدان نبردهای آخرالزّمانی اند، بیش از ملّتها و پیروان مذاهب دیگر زنده می مانند!
  6. بنا بر برخی روایات اسلامی، فتنه شام که همین فتنه سوریه است، 12 سال طول خاهد کشید و سپس حاکم شام که گویا همین بشّار اسد است، به دست مردم دمشق کشته می شود، و سفیانی بر منبر دمشق تکیه می زند، و گنج تلایی فرات آشکار می شود و نبرد قرقیسیا روی می دهد!
  7. فروپاشی پادََشاهی ملک عبدالله هاشمی در اردن کمی پیش از فروپاشی حکومت بشّار اسد در سوریه خاهد بود!
  8. فروپاشی حکومت آل سعود چند روز پیش از ظهور امام مهدی(علیه السلام) خاهد بود! برآورد و تخمین ما در سال گذشته برای سالهای دوام این حکومت چیزی کمتر از عدد انگشتان یک دست بود!
  9. ََفروپاشی اسرائیل و حکومتهای اروپایی و آمریکا چند ماه پس از ظهور امام مهدی(علیه السلام) خاهد بود!
     
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۶
خادم گمنام

درست نویسی

نگارش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی