آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

🔺رویدادهای شمال غرب سوریه و درگیری نیروهای ترک با عربهای سوری و دیگر متّحدانشان ربطی به شورش سفیانی در ماه رجب و حوادث نزدیک ظهور ندارد. اردوقان حاکمی ترک و از سرزمین ترکها در شمال سوریه و سفیانی عربی بیابانی از جنوب دمشق است. ترکهای ترکیه مانند اردوقان با عربهای سوریه مانند سفیانی کارد و پنیرند و میان ترک و عرب دشمنی است، و سفیانی پس از چیره‌شدن بر دمشق، سوی جزیره در شمال و شرق سوریه می‌رود، و در روایات اسلامی آمده است: «السفیانیّ ... یقاتل الترک و الروم بقرقیسیا»؛ یعنی: سفیانی ... با ترکان (ترکهای ترکیه) و رومیان (نیروهای اروپایی و آمریکایی) در قرقیسیا می‌جنگد.

🔺همچنین، درگیری کنونی در منطقۀ ادلبِ سوریه، از نظر مکانی و از نظر زمانی هیچ ارتباطی با درگیری ترک و روم و عرب در قرقیسیا ندارد. ادلب در شمال غرب سوریه و ربطی به سرزمین جزیره در کنار فرات ندارد، و زمان کنونی ما جزو سالهای پیش از ظهور است ان شاء الله، ولی قرقیسیا در منطقۀ جزیره و در کنار فرات و در شرق سوریه و غرب عراق واقع است، و طبق روایات اسلامی،  پس از دوازده سال فتنه در سرزمین شام، در پی شورش سفیانی در رجب و رسیدن نیروهای شورشی آفریقایی از لیبی به دمشق و چیره‌شدن سفیانی بر این شهر و شنیده‌شدن صیحۀ آسمانی، نبرد قرقیسیا که نبردی نابودگر است، روی می‌دهد، و تقریباً سه ماه پس از آن ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام) خاهد بود.

این نوشته بر پایه روایات اسلامی تنظیم شده است، و منابع آن بخشی در مقالات قبلی کانال موجود است، و بخشی دیگر در آینده ارائه خاهد شد. این‌جا به دلیل رعایت اختصار، از ذکر منابع چشم پوشیدیم.

................................

کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۰
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی