آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

ظرف دو سال آینده حکومت عراق فرو می‌پاشد!!!

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۲ ب.ظ

طبق پیشبینیهای نویسنده، با فاصله گرفتن تدریجی عراق از ایران و بروز اختلاف میان دو کشور و ضعفی که دچار آن می‌شوند، از نفوذ ایران در عراق کاسته می‌گردد، و ناگهان داعش و بعث با کمک عربستان سعودی بر بغداد و بصره یورش می‌آورند و سران حکومت عراق دستگیر و کشته می‌شوند و حکومت مروانیان در همسایگی ایران شکل می‌گیرد و میان دو کشور بار دیگر در ماههایی اندک آتش جنگ شعله‌ور می‌شود!

به طور طبیعی، ارتباطات میان حوزه‌های علمیّه ایران و عراق نیز با به قدرت رسیدن شیصبانی در کوفه و نجف و داعش و بعث در بغداد و بصره  قطع می‌گردد!

--------------------------------------------------------------------------------

✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۳۰
خادم گمنام

نظرات  (۱)

احتمالش کم نیست! حکومت ایران از ترس ترک های داخلی هیچ حمایتی از عراق در برابر اشغال شمال عراق توسط ترکیه نکرده..ترک ها اخیرا حتی پایگاه نظامی زدن و مدارس آموزش زبان ترکی در شمال عراق ایجاد کرد...حتی به کردهای شمال عراق می گن شما ترک کوهی هستید...! و به نظر به منافع نفتی و گازی شمال عراق چشم دوختن.....این بازی رو در سوریه و جدیدا  افغانستان هم به کمک پاکستان دارن می کنن..

حکومت عراق هم وقتی  سکوت حکومت ایران رو می بینه برای نجات عراق..دست به دامن عربستان میشه

 

فقط خدا می دونه مثلث عربستان ترکیه و اسراییل قرار هست چه بلایی سر منطقه و حتی خود بیارن....بحرحال وزیر خارجه آلمان هم گفته به سالی 400 هزار مهاجر متخصص نیاز داریم و این یعنی متحدین غرب در منطقه یعنی این سه کشور باید حسابی آشوب و فتنه کنن در افغانستان ایران عراق شام یمن و......برای مهاجرت به اروپا و امریکا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی