آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

پیشبینی درگیری آمریکا و همپیمانانش با ایران

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۰۹:۴۹ ق.ظ

از سالها پیش گفته و نوشته‌ایم که آمریکاییان برای ترس از افزایش توان دفاعی ایران و تجربیّات فراوان نیروهای نظامی این کشور در جنگ هشت‌ساله با عراق و نیز به دلیل هراس از روحیّۀ جنگاوری ایرانیان و برای برنیانگیختن خشم دولتهای اروپایی، روسیه و چین که در ایران سودهای سرشاری دارند، بیش از جنگ، روی فروپاشی درونی نظام جمهوری اسلامی ایران در پی رویارویی با مشکلات داخلی برآمده از اختلاف رهبران، ضعف مدیریّتها و تحریمهای اقتصادی کمرشکن و تهاجم فرهنگی دنیای غرب، حساب باز کرده‌اند؛ چنان‌که دونالد رامسفلد، وزیر دفاع ۷۰ سالۀ آمریکا، در سخنانی گفته است:

«رژیم اسلامی ایران یا توسّط مردم یا تحت تأثیر مشکلات داخلی و دسته‌بندیهای درونی خود رژیم سقوط خواهد کرد»(۱).

سر انجام، غربیها هنگامی که می‌بینند مدّتی دراز از عمر انقلاب ایران گذشته، ولی آرزوی فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران از درون تحقّق نیافته است، و از سویی دیگر، پیشرفتهای ایران در زمینۀ فن‌آوریهای هسته‌ای و موشکی خطری بزرگ برای دشمنانش، به‌ویژه اسرائیل، به شمار می‌رود، روحیّۀ خِیشتنداری را از دست می‌دهند و کاسۀ صبرشان لبریز می‌شود و اقدام به تهاجم مستقیم نظامی و یا جنگهای نیابتی می‌کنند.

شنیدنی است اگر بدانید، در استخراجی جفری که در سال ۱۳۷۹ هـ.ش انجام گرفته و در آن از چگونگی برخُرد آمریکا با ایران در روزگار کنونی سؤال شده بود، کلمات «صبر» و «حرب» دیده شدند که بنا بر سخن یکی از دوستان دانشمند ما، صبر و شکیبایی، دراززمان، و حرب و کارزار، ناگهانی و در کوتاه‌زمانی روی خاهد داد!

نیز در برخی استخراجهای جفری که ۲-۱۳۸۱ هـ.ش در بارۀ حوادث ایران در آخرالزّمان و درگیری نظامی آمریکا و متّحدانش با این کشور انجام گرفته است، کلمات زیر پدیدار شدند:

«زن، شَرُوس، لبه اَرَس شوم، ز مَهِ دی هَزْل (ضعف) فُرْس (پارسیان)، سَنَه (خشکسالی) بِرَی (تهران)، ترس، صدا در ری، نور ، بَرْد (سرما)، بهانه، زود، شبانه، ز روی آب، تُنْب، بندر، جِت، تازش، سوزش جور... ».

از برخی نوشتارهای زرتشتیان، روایات اسلامی و اشعار نُسْتْرْآدامُوس و محاسبات جفری چنین برمی‌آید که خطرهایی جدّی ایران عزیز ما را از شمال غرب، غرب و جنوب تهدید می‌کنند، و درگیریهایی برای ایرانیان از سوی قفقاز جنوبی (مرزهای آذربایجان و ارمنستان)، عراق و خلیج فارس، به‌ویژه جزیره‌های بحرین، کیش و تنب، خاهند بود.

در جاماسب نامۀ پهلوی، ف ۱، بند ۱۵، آمده است:

«تازیان با رومیان [و] ترکان اندر آمیزند و کشور بیاشوبند...(۲).

نُسْتْرْآدامُوس، پیشگو و ستاره‌شناس مشهور فرانسوی، نزدیک ۴۶۰ سال پیش، در بخشی از رباعی‌ای که با بهره‌گیری از روایات اسلامی در بارۀ رویدادهای ایران در آخرالزّمان سروده، پیشبینی کرده است:

«باران، گرسنگی و جنگ در ایران بازنمی ایستند...»(۳).

اکنون می‌گوییم که هرچند مردم ایران دوران چهل‌سالۀ سرگردانی در آخرالزّمان را سپری می‌کنند و گرفتاریهای درونی و برونی بسیاری دیده و رنجهای فراوانی کشیده‌ و می‌کشند، سالهاست که خداوند دشمنان غربی ما را کر و کور کرده و از درگیری رویاروی با کشورمان بازداشته است، و امروزه نیز که ما به پایان این راه دراز سرگردانی و آغاز درخشش دولت عدالت‌گستر مهدوی نزدیک شده‌ایم، و آمریکاییان و اروپاییان با همدستی دولتهای ترک و عرب، قصد لشکرکشی بزرگ به خاورمیانه و آسیب‌رساندن به برخی کشورهای اسلامی، به‌ویژه ایران عزیز، را دارند، ناگهان می‌بینیم که عمر دراز زمامداری همۀ آنان به سر رسیده است، و چندماهی که با ایران درگیر می‌شوند، به گونه‌ای خاهد بود که بلاها از آسمان و زمین بر خُدشان نیز می‌بارند، و آتش جنگ و آشوبی که برمی‌افروزند، دامنشان را هم خاهد گرفت، و چنان‌که برژینسکی سالها پیش، در کتاب «خارج از کنترل» نوشته و پیشبینی کرده است، قدرتهای بزرگ و دولتهای غربی برای حفظ منافعشان خُدشان بحرانهایی می‌آفرینند و آنها را مدیریّت می‌کنند، ولی سرانجام کار به جایی می‌رسد که بحرانها از کنترل خارج می‌شوند، و نیز همین سیاستمدار و نویسندۀ آمریکایی، به‌تازگی پشبینی کرده است که به‌زودی همه جا درگیر بحران می‌شوند.
 
«زبیگنیو برژینسکی» مشاور اسبق امنیّت ملّی آمریکا در مصاحبه‌ای با «مرکز مطالعات راهبردی و بین‌المللی» (CSIS) تصریح کرد:

«امروز به اعتقاد من، جهان با یک بحران جهانی روبه‌رو است. به طور هم‌زمان با بحران سیاسی، اقتصادی، سیستماتیک، نژادی و مذهبی روبه‌رو است. ما در طول تاریخ، بحرانهایی در سطح بین‌المللی داشته‌ایم، ولی اندازۀ این بحرانهای بین‌المللی به‌تدریج بیشتر و بیشتر شده است. هم‌اکنون این بحرانها گسترش یافته و همه‌گیر شده است، و شواهدی وجود دارد مبنی بر این‌که، مکانهایی که درگیر بحران نیستند به‌زودی با بحران روبه‌رو می‌شوند»(۴).

نویسنده، با بررسیهای گسترده در اوضاع کنونی جهان و بهره‌گیری از متون پیشگوییها، به‌ویژه روایات اسلامی، چنین پیشبینی می‌کند که آمریکاییان و اروپاییان قصد حملۀ شتابان و برق‌آسا به کشورهای مخالف خُد را ندارند، و در گام نخست، به لشکرکشی و گفتن سخنانی تهدیدآمیز برای ترساندن ایران، روسیه، چین و کرۀ شمالی بسنده می‌کنند، و کاری که خیلی زود دست به آن خاهند زد، تقویت مخالفان ایران در خاورمیانه و تضعیف دوستان ظاهری این کشور با به‌کارگیری شیوه‌های گوناگون است.
 
با پشتیبانی دولتهای غربی و عربستان سعودی، اصهب مروانی همراه با نیروهایی از حزب بعث و گروه داعش، از جنوب عراق و نیز جزیره می‌شورند و مایۀ فروپاشی دولت و کشته‌شدن سران این کشور که دوستانِ زمامداران ایران‌اند، می‌گردند، و جنگی میان ایران و عراق پدید می‌آید، و در این هنگام، کردها نیز که دل خُشی از عربهای ستیزه‌جوی به قدرت رسیده در عراق ندارند، با ایران هم‌پیمان می‌شوند و در نبرد، به کمک ایرانیان می‌شتابند.

دولتهای ترک و عرب، نیروهایی شورشی با فرماندهی شروسی یهودی نژاد و ناصبی مذهب از قفقاز جنوبی را بر ایران می‌شورانند و نبردی ویرانگر پدید می‌آورند و آن نیروها سرانجام به عراق می‌روند تا به یاری اصهب مروانی بشتابند و سپاهیان سفیانی از سوریه می‌آیند و نابودشان می‌کنند، و سپس سفیانیان بر ایران می‌تازند و سرانجام عقب‌نشینی می‌کنند و نابود می‌شوند.

در سوریه گروهی مخالف دولت بشّار اسد و وابسته به عربستان سعودی با فرماندهی جُرْهُمِی را تقویت می‌کنند و در بخشهایی از این کشور، به‌ویژه حِمْص، به قدرت می‌رسانند. نیز، دولتهای اروپایی و آمریکا سوریه را از همه سو محاصرۀ اقتصادی می‌کنند.

همچنین، دولتهای اروپایی و آمریکایی با کمک به عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی، گروه انصار‌الله و حوثیها در یمن را که وابسته به ایران می باشند، از پایتخت یمن صنعا بیرون می‌رانند و پادشاهی ستمگر را بر این شهر و کشور یمن چیره می‌کنند.
 
غربیان با پشتیبانی از زمامداران بحرین کاری می‌کنند که آنان با درخاست زمامداران عربستان سعودی، شخصی از علمای شیعه را بکشند، و سپس میان مردم و زمامداران بحرین درگیری روی می‌دهد، و در آن هنگام، ایران ناچار به یورش بر بحرین می‌شود، و زمامداران این کشور سوی عربستان سعودی می‌گریزند، و در پی این رویداد، آمریکا و متّحدان غربی‌اش در خلیج فارس در چند جا، به‌ویژه جزیرۀ کیش و تنب، با ایران درگیر می‌شوند.
 
کشورهایی مانند هند و پاکستان و چین و کرۀ شمالی و جنوبی و ژاپن را با هم درگیر می‌کنند و ترس و ویرانی و مرگ یک‌باره جهان را فرا می‌گیرد، و سپس رویدادهایی شگفت‌تر و سخت‌تر از آن‌چه گفتیم، رخ می‌نمایند. 

در پایان، با نگاه به آن‌که آمریکا، اروپا و اسرائیل و دولتهای ترک و عربِ همپیمان هم و نیز دولتهای قدرتمند شرقی، مانند روسیه و چین، همگی در آستانۀ فروپاشی می‌باشند، به همۀ دوستان گرامی و خانندگانی که این گفتار و دیگر گفتارهای ما را می‌خانند و چشم به راه ظهور امام مهدی-علیه‌السّلام- و امیدوار گشایشی بزرگ در کار جهان می‌باشند، یادآور می‌شویم که نگران نباشید و نهراسید، و بدانید که ما اکنون به پایانه‌های شبهای دراز و سیاه ستم و تباهی رسیده‌ایم، و سپیدۀ صبح پیروزی و رهایی در حال دمیدن می‌باشد.
-------------------------------------------------------

۱. روزنامۀ رسالت، ش ۴۸۶۱، ۱۱/۸/۱۳۸۱ هـ.ش، ص ۱۳.
۲. نجات‌بخشی در ادیان، ص ۵۳، گفتار ۱.
۳. نوشتارهای نسترآداموس به زبان فرانسوی و برگردان آن به زبان انگلیسی، سانتوری ۱، رباعی ۷۰؛ ترجمۀ یکی از دانشمندان معاصر.
۴. خبرگزاری فارس، ۴/۸/۱۳۹۴ هـ.ش.

📚گزیده‎هایی از کتاب: جهان در آستانۀ ظهور؛ پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تَنْکابُنِی

✍🏻روش ما در نوشتن واژه‎ ها،‌ بر پایۀ درست‌نویسی و سازگاری نوشتار با گفتار و برخی نکته‎ های دیگر است.

✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی