آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

توضیحاتی پیرامون رویدادهای ماه صفر 1441

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۳ ب.ظ

در گفتار «جنگهای پایدار و آشوبهای فراگیر از صفر تا صفر» از پدیدارشدن آشوب و جنگ در صفر پیش از ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام) سخن به میان آوردیم. نیز نقل کردیم از رسول خدا(صلّى‌الله‌علیه‌وآله) که در این ماه مرگی خاهد بود. همچنین آوردیم که ستاره ای دنباله‌دار از صفر تا رجب در کرانه‌های آسمان می‌گردد و سپس با درخششی بسیار پدیدار می‌شود و در هنگام آن گردش، ترکها وارد جزیره در شمال سوریه می شوند و رومیها به اسکندریه و فلسطین و بخشهایی از سوریه می‌آیند. از ناسازگاری مردمان در ماه صفر و سرانجام گرایششان به امام مهدی(علیه‌السّلام) و سفیانی و اصهب و مردی کوتاهقد و زورگو در مصر خبر دادیم.

چنان‌که می‌دانید، در ماه صفری که گذشت، ارتش ترکیه بر شمال سوریه یورش برد و وارد بخشهایی از جزیرۀ سوری شد و با کردهای جزیره جنگید و شماری از آنان و عربهای ساکن جزیره را کشت و تعدادی نیز کشته داد، و آمریکاییها نیز که رومی به شمار می‌آیند، پیش از حملۀ ترکها از جزیرۀ سوری خارج شدند و سپس نیروهایی را به منطقۀ دیرالزور آوردند و هچنین ادّعا کردند که با یورش به ادلب در شمال غربی سوریه ابوبکر بغدادی و شماری از همراهانش را کشتند.

ستارۀ دنباله‌دار مهمّی که رصد شده و اکنون رؤیت شده و در گردش باشد تا کنون گزارش نشده است، هرچند آشکارشدن ستارۀ نشانۀ ظهور نیاز نیست لزوماً در صفر باشد.
 
تداوم اعتراضات و آشوبها در لبنان که سرانجام در آخر صفر منجر به کناره‌گیری سعد حریری از نخست وزیری شد.

آشوبهایی که پیشتر در اوایل اکتبر در بغداد و برخی شهرهای جنوبی عراق آغاز شده بودند، بار دیگر از 25 اکتبر به این سو از سر گرفته شدند و دهها کشته و سدها زخمی بر جای گذاشتند و همچنان تا آخر ماه صفر و پس از آن نیز ادامه دارند.

با آن‌که در ماه صفر امسال جنگ جنگ و آشوبهایی آغاز شده‌اند، و مرگ و میرهایی نیز در میان مسلمانان بوده‌اند، هنوز زود است که قضاوت کنیم این ماه همان صفر پیش از ظهور است یا نیست. باید صبر کنیم و ببینیم در ماههای پس از صفر، جنگ و آشوبها همچنان ادامه می‌یابند و جنگها و آشوبهای نوی پدیدار می‌شوند یا نه، و آیا حوادث یادشده برای ماههای دو ربیع و دو جمادی نیز طبق آن‌چه در روایات اسلامی بیان شده‌اند، رخ می‌دهند یا نه تا بتوانیم بگوییم در ماه رجب سفیانی و خراسانی و یمانی خروج می‌کنند و در ماه رمضان ستارۀ دنباله‌دار ظاهر و صیحۀ جبرائیل شنیده می‌شود و در ماه محرّم ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام) خاهد بود، ان شاء الله.
چهارشنبه 8 آبان 1398 
کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۹
خادم گمنام

نظرات  (۱)

سلام یک خبر مهم و فوری: احتمال برخورد یک سیارک 4100 متری به زمین در اردیبهشت 99

این خبر را سیستم خودکار ردیابی اجرام اسمانی ناسا اعلام کرده که در صورت  ورود به جو زمین اتش میگیرد و باعث یک انفجار بزرگ میشود.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی