آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

قیام سید خراسانی

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۳۹ ب.ظ

 پاسخ سید سلیمان مدنی تنکابنی پژوهشگر و نویسنده در حوزه ی مهدویت و آخرالزمان به افرادی که می گویند سید خراسانی از ایران است و می خواهند حقایق را پنهان کنند.

دو نفر منتقدی که سید خراسانی را ایرانی می دانند:

1- به گمان من، آنکسی که بدیهیات ظهور را انکار می کنه و مهمترین تکیه گاه شیعیان در جهان امروز رو به بنی عباس تشبیه می کنه (و ارتباط واضح خلفای عثمانی قدیم و عثمانیان جدید مثل اردوغان رو با حکومت عباسیان و مشابهت روشهای مکارانه شون رو نادیده می گیره) و خراسانی و شعیب رو اهل چین و ماچین میدونه (در حالیکه میدانیم شعیب صالح و گنجهای طالقان به یاری حسنی گیلانی میروند و هر عاقلی میدونه که طالقان ایران به گیلان نزدیکتره یا تالقان افغانستان)، چنین آدمی سزاوارتر به صفت دجال هست.

2-آخه سید خراسانی از سین میانگ با چی میخواد بیاد نصف دنیا رو بگیره؟ با چوب و چماق؟
هشت سال جلو دنیا وایستادیم، شهید دادیم، سی سال تحریم و فشار رو ما تحمل کردیم، ولایت طاغوت رو ما به ولایت امان زمان تبدیل کردیم، اسرائیل از ترس موشک های ماست که جرئت نکرده بیاد نیل تا فرات رو صاف کنه، ماییم که جلویی تکفیری ها توی عراق و سوریه وایستادیم، اون وقت سید خراسانی از چین بیاد و شعیب هم از تالقان؟!!! تازه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده بنی عباس آخرالزمان!!!

پاسخ سید سلیمان مدنی تنکابنی :

یادآور می شویم که مراد از طالقان در روایات مرتبط با شعیب و گنجهای خدا در طالقان همان طالقان افغانستان است؛ زیرا در روایات آمده است که شعیب اهل طالقان است و خروج وی از سمرقند خواهد بود، و در روایتی از امام علی(علیه السلام) که به سرزمینهایی در آخرالزمان و گنجهای خدا در طالقان اشاره فرموده است، طالقان را کنار سمرقند بیان کرده است، و چنان که می دانید این دو منطقه در خراسان به هم نزدیک اند و طالقان درست پایین منطقه سمرقند قرار گرفته است.

البته شعیب پس از خروج در سمرقند به ری می آید و در تهران با دشمنان امام زمان علیه السلام مانند سپاه سفیانی که بر ری یورش می برند، می جنگد و به کمک حسنی گیلانی می شتابد. همه این روایتها امروزه در اینترنت یافت می شوند و ما در مقاله مفصل خود آنها را می آوریم و هیچ روایتی ندارد شعیب اهل ری است و این مطلب را شیخ علی کورانی بی دلیل ادعا کرده است.
اما سید خراسانی یا هاشمی خراسانی که روایات اسلامی بر جوان بودن وی تصریح دارند، طبق روایات اسلامی از شیعه و سنی، در بخشهایی از چین جنبش خود را می آغازد و به ماوراء النهر در خراسان می آید و سپس همراه شعیب به سوی ری می آید و با سپاه سفیانی می جنگد و از ایران به عراق و سپس سوی شام و بیت المقدس می رود. گفتنی است اکنون استان سین بیش از 50 میلیون مسلمان دارد که خواهان استقلال از حکومت چین اند.
خراسان سرزمینی پهناور در آسیای میانه است که از شمال شرقی ایران آغاز و تا مرزهای غربی چین و هند کشیده می شود، و اکنون بیشتر افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان و بخشهایی از ایران و قرقیزستان را در بر می گیرد (با بهره گیری از: برخی منابع).
اینک می پردازیم به بیان روایاتی که بر چینی بودن سیّد خراسانی تصریح دارند:
هنگامی که پسر مَهْزِیار اهوازی، در جایگاهی ناشناخته در حجاز، با امام مهدی(علیه‏ السّلام) رو به رو شد، امام به وی فرمود:


ای پسر مهزیار -در حالی که دستش را کشید- تو را از خبری آگاه
می کنم؛ بی گمان، هر گاه چینی پنهان شده ای را بجوید(1) و مغربی
 جنبش کند و عبّاسی برود و با سفیانی پیمان بسته شود،
به سرپرست از سوی خدا اجازه داده می شود؛ پس در
صَفا و مَرْوَه(2)، میان 313 نفر بی کم و کاستی برمی شورم...(3).


در این حدیث، مراد از «چینی» همان هاشمی خراسانی است که جنبش خود را از چین می آغازد و در ماه رجبِ سال ظهور امام مهدی(علیه السّلام) در سمرقند -از شهرهای خراسان- به پا می خیزد و مهدی(علیه السّلام) را در پایانۀ روزهای پنهان شدنش می جوید و فرمانبرداری را به وی می سپارد.
1. در همۀ نسخه های چاپی موجود نزد ما از مختصر البصائر، در اینجا نادرست، «فقد» ثبت شده است که به «تفقّد» اصلاح و ترجمه شد.
2. مغربی همان فَهْرِی مغربی از قبیلۀ قیس و رهبر بربرهایِ سلفی در شمال افریقاست که جنبش خود را از مغرب می آغازد و بر مصر و سوریه یورش می برد.
3. مختصر البصائر، ص 429، ح 508.
امام باقر(علیه السّلام) می فرماید:


گویا می بینم که از دورترین سرزمینهای مشرق، از شهری که به آن
«شیلا» گفته می شود، گروهی قیام کرده و حقّ خود را از چینیها
می خواهند، امّا به آنان داده نمی شود؛ دگر باره آن را می خواهند
و همچنان داده نمی شوند. چون کار را چنین دیدند، شمشیرهای خود را
بر دوشهایشان می گذارند و با آنان می جنگند. در نتیجه، چینیها راضی
می شوند آنچه را این گروه خواسته اند، بدهند، امّا ایشان نمی پذیرند
و شمار زیادی از آنان را می کشند. سپس همه سرزمینهای ترکها(1)
و هندیان(2) را می گیرند و سوی خراسان می آیند و تسلیم آنجا
را از مردم آن سامان می خواهند، امّا به مقصود نمی رسند. در نتیجه،
خراسان را به زور می گیرند و چیزی جز دادن حکومت به صاحب شما
(امام مهدی علیه السلام) نمی خواهند. در این هنگام، سفیانی برمی شورد
می کند و آنان با او درگیر و همگی کشته می شوند. امّا هم آنان و هم
کشندگانشان (سپاهیان سفیانی) با دعای صاحب شما به دنیا باز می گردند
و ایشان از آنان انتقام می گیرند و تا پایان دنیا در حکومت او زندگی می کنند(3).


1. به استان سین کیانگ و مناطق ترک نشین اطراف اشاره دارد.
2. به هند، پاکستان اشاره دارد که در گذشته یک کشور بودند.
3. منتخب کفایة المهتدی، ص 4 - 3، ح 2.
بی گمان، این حدیث به مبارزات استقلال طلبانۀ مسلمانان ترک نژاد در استان سین کیانگ چین در عصر کنونی اشاره دارد.
گفتنی است، یاران خراسانی در آغاز کار گروهی از مسلمانان مبارز چینی می باشند که بیشترشان سنّیان اند و ماهها و بلکه سالها پیش از ظهور خراسانی، شورش خود را در استان سین کیانگ، با هدف کسب استقلال از دولت چین، آغاز کرده اند و پس از گزینش حسینی خراسانی به رهبری خود و پیوستن به شیعیان، هدفشان دگرگون می شود و سپس به مولتان در پاکستان می آیند و پس از اسقرار در سرزمین خراسان و تشکیل دولت، برای پیوستن به امام مهدی(علیه السلام)، سوی عراق لشکر می کشند.
نگارنده چند سال قبل از برخی طلاب چینی ساکن قم شنید که در میان چینیهای ساکن سین کیانگ گروهی از سادات از جمله سادات مدنی نیز می زیند. البته سید خراسانی ممکن است از نسل جعفر بن ابی طالب(علیهما السلام) باشد نه سید حسینی.
امام علی(علیه السلام) نیز فرموده است:


... پس هر گاه آن شخص به پا خاسته ای که از چین و مولتان(1) آمده است،
در خراسان قیام کند، سفیانی لشکرهایش را به سوی او می فرستد...(2).


1. مُولْتان سرزمینی است که در جنوب استان پَنْجاب در پاکستان جای دارد، و مرکزش شهر تاریخی مولتان است(با بهره گیری از: دانشنامۀ آزاد «ویکی پدیا»، مدخل «مولتان».)، و اکنون، در این سرزمین، گروه بسیاری از شیعیان منتظر ظهور امام مهدی(علیه السّلام) می زیَند.
2 . إلزام الناصب، ج 2، ص 133.
مؤلّف «البدء و التاریخ»، پس از بیان روایتی از پسر عبّاس، در بارۀ دارندگان پرچمهای سیاه و مهیّاگران حکومت مهدی(علیه السلام) در مشرق، از  برخی کارشناسان چنین نقل کرده است:


... بی گمان، نقطۀ آغاز حرکت آنها (پرچمهای سیاه) از کشور چین
و ناحیه ای که به آن «ختن»(1) گفته می شود، خواهد بود.
در آنجا گروهی از فرزندان فاطمه(علیها السلام)
از نسل حسین بن علی هستند...(2).


1. خُتَن شهر و منطقه ای در بلاد ترکستان چین و نزدیک مرزهای جامو و کشمیر است. ختن امروزه در استان سین کیانگ در غرب چین قرار دارد که بیشترین جمعیّت آن را مسلمانان ترک تبار تشکیل می دهند.
2. البدء و التاریخ، ج 2، ص 175، ف 9.


سلام جناب تنکابنی
چرا آن اشکالی را که در مورد روایت ظهور خراسانی از شیلا نوشتم، پاسخی ندادی؟ "از نظر دانش روانشناسی"، سانسور کردن سوالات و متکلم وحده بودن، نشانه ضعف و نداشتن دلیل محکم نمی باشد احیانا؟
[پاسخ:]
سلام جناب مهدی، گویا شما مقالۀ ما در بارۀ قیام خراسانی در وبلاگ قبلی مان را نخوانده اید. چنین بحثهایی را قبلاً اشاره کرده ام و در آینده بیشتر خواهم کرد. بله ما هم می دانیم شیلا نام شبه جزیرۀ کره است. پیشتر گفته ایم که این کلمه ممکن است تصحیف شیملا باشد. نیز می تواند نام منطقه ای در قدیم در همان سین کیانگ باشد که اکنون نام دیگری باشد. چنان که در خراسان قدیم به نام شیلارود یا شیله رود برمی خوریم. ما از نظر پژوهش و تحقیق و روانشناسی مشکل نداریم. مشکل از ناحیۀ شما و مانند شماهاست که حقیقت را بر نمی تابید و به فحش و تهمت و مطالب بی دلیل روی می آورید و تا کنون نتوانستید حتی یک دلیل بر درستی سخن تان در بارۀ ایرانی بودن خراسانی و شعیب بیاورید.
اینک بخشی از مقالۀ قدیم خود را که برخی خوانندگان گرامی در وبلاگ قبلی دیده اند، در اینجا می آوریم و چه بسا ممکن است و احتمال دارد که این اشکال را شما از ما در آنجا گرفته باشید، البته به صورت احتمال می گویم تا تهمت دروغگویی نزنید:
شیلا یا سیلا نامی بود که در قدیم بر شبه جزیرۀ کره اطلاق می گردید. به عنوان نمونه، در مروج الذهب، ج 1، ص 6- 155، می خوانیم: «پس از آبادیهای چین، به سوی دریا سرزمینهایی که شناخته شده و وصف شده باشند، وجود ندارند، جز سرزمینهای سیلا و جزایر آن...». با توجّه به آنکه میان کرۀ شمالی و همسایه اش چین اختلافی وجود ندارد، نمی تواند مراد از «شیلا»- در متن حدیث یادشده - کرۀ شمالی باشد.
بنا بر این، با توجّه به متون روایات اسلامی و توضیحات برخی نویسندگان مسلمان و مبارزات استقلال خواهانۀ مسلمانان ترک نژاد استان سین کیانگ با دولت چین، باید گفت، «شیلا» نام سرزمینی در ختن یا مناطق نزدیک به آن است که اکنون این نام کاربرد ندارد و یا ما از آن بی خبریم.
البتّه این احتمال نیز وجود دارد که «شیلا» در اصل همان «شیملا» - شهر و منطقه ای کوهستانی و سرسبز در شمال غربی هند - باشد و در ضبط کلمه اشتباهی روی داده است. همچنین احتمال دارد نام منطقه ای در کشمیر هند باشد که مجاور منطقۀ ختن در استان سین کیانگ است.


بیش از اینها نیز مطالب هست ولی فرصت نیست، و در هر حال فحش و ناسزاشنیدن
در مسیر نشر معارف قرآنی و اهل البیت(علیهم السلام) بسیار شیرین است.
خداوند به ما و همۀ دوستان حقجو صبر دهد و به برخی دوستان ناآگاه بصیرت.
لطفا در این باره نظر ندهید که ارائه نخواهد شد و می خواهیم
بحث طولانی نشود. البته اگر روایتی در باره ایرانی بودن هاشمی خراسانی
ارائه شود،با کمال میل در وبلاگ می آوریم.
----------------------------------
از نظر دانش روانشناسی، فحش و ناسزاگویی نشانه ضعف
و نداشتن دلیل محکم می باشد.
-------------------------------------
گفتنی است، نگارنده تا کنون از هیچ یک از مقامات جمهوری اسلامی ایران،
از ابتدای انقلاب تا کنون، ادّعای سید خراسانی یا شعیب بودن را نشنیده
است، و این گونه مطالب تنها از سوی برخی افراد کم بهره از دانش
و ساده لوح ارائه گردیده است.
نیز شایستۀ یادآوری است، همان گونه که ما پیشتر نیز یادآور شده ایم،
انقلاب ایران و حکومت روحانیون در ایران به ظهور امام مهدی(علیه السلام)
و قیام حسنی گیلانی منتهی می شود، و امریکا و انگلیس
دیگر بار بر ایران عزیز چیره نمی شوند.

نوشته سید سلیمان مدنی تنکابنی 

نظرات  (۲۰)

fatemiyon94.blogfa.com
نیروهای امام زمان بایدبدون هر گونه ریا و خباثتی در دل و هر دم الله گویان ولبیک گویان و سبحان الله گویان  باشند واین در مورد ایران و رزمندگان جان بر کف ان صدق میکند که در طول هشت سال جنگ تحمیلی نه با اسرای جنگی خود بد رفتاری کردند و نه به ناموس انان تجاوز کردند  و این امتحانی بود از طرف خداوند برای آزمودن ایرانیان و رزمندگان دلاور ایرن زمین برای آمادگی تا آینده ای نه چندان دور ( عصر ظهور) . اما روسها و چینیها و  غربیها همواره در جنگ و بعد از جنگ به نوامیس مردم جنگ زده هجوم اورده و انان را مورد ازار و اذیت جنسی و... قرار داده اند . من جمله در جنگ جهانی دوم که حتی روسها به زنان بار دار هم رحم نکردند . خداوند بی عیب و نقص است و از اینرو ارتش دلاور خداوند نیز در اخرالزمان بی عیب و نقص خواهد بود . مطمین باش . خداوند هر فاسدی را برای کمک به  آخرین حجت خود بر نمی گزیند .
راست میگی mn?  ببینم اونوقت فجایع کهریزک و کشتار 67 هم جزو خوش رفتاری بااسیران می شوند؟ حکومت ایران بنی عباس آخرالزمان است.
؟؟؟؟!؟؟؟؟؟؟ من اولین بار است وبلاگتان را دیدم دروغ نگویم دومین بار است ! چگونه من فحش ها و ناسزاها و تهمت ها بر شما روا داشتم ؟ به حق چیزهای نشنیده 
دوما معلومه شما هم خوب بلدی بپیچوونی ،نمیدانم پاسخ شما چه ربطی به سوال من دارد ؟ هنوز جواب سوالم را نگرفته ام . 
سوما سوال دارم که شما مذهبتان را بیان بفرمایید . 
پاسخ:
شما با آی پی های مختلف و اسامی مختلف نظر می گذارید و آی پی شما ثبت شده است . اگر مقاله را با دقت بخوانی متوجه خواهی شد  . روایات امامان معصوم ملاک خواهد بود نه جریان سازی و مصداق سازی .
سلام بر شما برادر بزرگوار!
چه وبلاگ زیبایی!
احسنت، چراگه خیلی زیبا و به حق گفته اید!
منم تا پارسال فکر میکردم طالقان منظور قزوینه، ولی یکی از دوستای افغانیم که عین برادر واقعیم دوستش دارم ازم خواست تا اینترنت گوشیشو فعال کنم و یادش بدم...
ازم خواست ولایت تخار را واسش گوگل بزنم..
واسش زدم افغانستان ویکیپدیا و لیست شهراشو نگاه کردم گفتم توش تخار نیست!!
گفت ایناهاش ایناهاش! تالقان همون تخاره!
منم شگفتزده گفتم عه!! پس تو افغانستان هم تالقان داریم!!!؟؟
و بی درنگ روایات طالقان را واسش گفتم و صددرصد یقین پیدا کردم که طالقان موعود همونه.
بهشونم میگم همونطورکه شماها ما سادات را با همه ی بدیهامون بخاطر حب پیغمبر(ص) احترام میکنید، منم شمارو بخاطر طالقانی بودنتون از همه ی بدیاتون چشم پوشی میکنم و دوستنون دارم :)
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۷ محمد کراقلی
سلام در روایاتی دیدم که فاصله خروج شعیب با تحویل پرچم 6 سال هست. اگه احتمالا 1439 قمری سال ظ ه و ر باشه پس الان شعیب کجاست؟
همچنین در روایاتی دیدم که سفیانی بلای جان بنی العباس هست و میدونیم که سفیانی در عراق شکست میخوره و به تهران نمیرسه پس چجور بنی العباس رو نابود میکنه؟
پاسخ:
سلام بر شما 
در سال ظهور مشخص خواهد شد شعیب چه کسی است و در حال حاضر نمی توان مصداق سازی کرد . چون ائمه و معصومین روایات مربوط به شخصیت های ظهور را به طور صریح و آشکار بیان نکردند و حکمتی در این کار بوده است . ظهور برای بسیاری از افراد غیر منتظره خواهد بود و در روایات به این نکته اشاره شده است .
ما روایاتی داریم که سپاه سفیانی تا منطقه استخر یا همان نزدیکی شیراز هم می رسد . در ضمن نباید فراموش کرد که در روایات آمده لشکریان بنی فلان در شام  با سفیانی می جنگند و همین عامل تضعیف شدن قدرت آنهاست . 
اولین عامل نابودی بنی عباس اختلاف بین خودشان بر سر فدرت است که در نتیجه آن پایه های حکومتی آنان سست می شود و در همین زمان سفیانی خروج می کند.

جناب تنکابنی از انجایی که ایت الله خمینی بر طبق خاطرات صریح اقای پسندیده که برادرشان بود وخاطرات بعضی افراد دیگر اصالتا از هند هستند یعنی اجداد سادات اولیه ایشان از هند بوده اند و معمولا می دانید که کلمه هندوچین خیلی وقت ها با هم به کار می رود و حضرت علی هم می گوید قیام کننده در ایران از چین وملتان امد ه است و می دانید که ملتان و سرزمین پا کستان هم قبلا در داخل هند بود ه است .بنابر این اصطلاح سید چینی و هندی بر ایشان قابل تطبیق است . از این مهم تر حدیث امام زمان ع خطاب به پسر مهزیار است که می فرمایند وقتی چینی ازبین رفت و مغربی حمله کرد و عباسی رفت و با سفیانی بیعت شد من به اذن خدا ظهور می کنم . با نگاهی به حوادث منطقه مطالب این حدیث روشن می شود که وقتی در سال 1368 ایت الله خمینی فوت کرد درسال 1369 مغربی یعنی نیرو های بوش امریکایی حرکت کرده وبه عراق هجوم اوردند وسر انجام در فرایندی 12 ساله سر انجاه همان غربیها در زمان بوش پسر به حکومت عباسی که همان صدام ملعون بود خاتمه داده وصدام عباسی رفت وسقوط کرد و اکنون مشاهده می کنیم که سوریه هم چند سال است شلوغ است وداعش دارد مقدمات امدن سفیانی را فراهم میکند .یعنی ما به یاری خدا سه مرحله تحقق حدیث امام زمان را دید ه ایم ومنتظر مر حله چهارم هستیم .انشا ئ الله که از شاهدان ظهور ویاران امام زمان باشیم . تا نظر شما چه باشد . من اماده ام بحث را ادامه دهم.
جناب تنکابنی جواب شما را خواندم . دوست عزیز من ادعای تسلط بر زبان عربی ندارم اما به شما یاد اوری می کنم که سالها قبل از ترجمه عجیب شما تقریبا همه ترجمه ها این بود که فقدالصینی یعنی وقتی چینی از بین رفت .برای اطلاع شما کافی است که به عنوان نمونه به کتاب یوم الخلاص کامل سلیمان با ترجمه جناب مهدی پور رجوع کنید .در کتا بهای دیگر هم چینی از بین رفت ترجمه شده والبته شما به معنی طلب کرد ترجمه کرده اید. در حدیث علی هم امده است که قیام کنند های در خراسان قیام می کند همان قیام کننده که از چین وملتان امده است ونه ان که عبور کند وبه ایران اید. در نوشته شما از کتاب دیگری هم امده است که نخستین بر انگیختگی این سید از چین است یعنی اصالتا هندو چینی است .در ضمن شاه نعمت الله ولی هم در یکی از نسخه های پس از سقوط شاه می گوید. علمی از متاع چین وفرنگ /صورتش زرنگار می بینم. در خاتمه جناب تنکابنی شمارا به مطالعه کتاب زمینه سازان انقلاب حضرت مهدی اقای اسدالله شهیدی هاشمی جلب می کنم .البته چاپ 1364 این کتاب را بخوانید که فقط در کتابخانه های معتبر پیدا می شود زیرا چاپ های سالهای بعد حذفیات زیادی دارد .در این کتاب نویسنده تحقیق بسیار مبسوط و جالبی در مورد سید هندو چینی کرده است که مطالعه اش خیلی مفید است .یکی از مطالب بالا را تصحیح می کنم .عالمی از متاع چین و فرنگ.
پاسخ:
سلام 
برای دیدن جواب پاسخ خود به لینک زیر مراجعه کنید.
البته سید جان من تصب خاصی ندارم و نمی خواهم همه وقایع بعد از انقلاب را تایید .اما ان چه که من حقیر کم سواد از روایات بر داشت کرد ه ام این است که اصل حرکت ایرانیان در اصل ونیت اولیه بر طبق روایات خوب وصاد قانه است و ایت الله خمینی و ایت الله خامنه ای نیت صدق دارند و جوانان پاک نیت مانند رز مندگان در جبهه ها صادق هستند و کشتگان این انقلاب غالبا شهیدند. اما از روایات بر می اید که به تدریج ستمگران وظالمان که متاسفانه بعضی از انها لباس فقها راهم بر تن دارند در انقلاب نفوذ می کنند وبر خلاف اهداف اولیه انقلاب ظلم فرا گیر می شود واین ظلم ها را به دروغ به دین نسبت می دهند وحتی با عث سستی اعتقادات مردم می گردند . همزمان با ایران در کشور هایی مانند عراق وسوریه ویمن هم ظلم وستم بسیار می شود تا این که پس از گذر زمانی سخت و طو لانی حسنی خراسانی در ایران وسید یمانی در یمن وسفیانی از سوریه به طور هم زمان خروج می کنند که البته سفیانی باطل ولی یمانی و خراسانی در مسیر هدایت هستند . و حسنی در ایرا ن به کشتار بی وقفه ظالمان می پردازد وجالب این است که در روایتی نام مهم ترین شهر های امروز ایران پس از تهرا ن امده که حسنی انها را فتح می کند مانند نیشابور که شاید مشهد باشد که حضرت علی ع می گوید حسنی اموال این شهر را تقسیم می کند که می دانیم ممکن است به سوئ استفاده ظالمان از اموال استان قدس رضوی اشاره دا شته باشد که حسنی انهارا پس می گیرد وبین مردم تقسیم می کند وبعد نام شهر مهم دیگر یعنی اصفهان امده که حستی این شهر راهم فتح م کند و جالب این است که در این حدیث معروف حضرت علی می گوید او سپس به سوی قم می اید ودر گیری وسیعی رخ میدهد که خلق کثیری کشته می شوند و حسنی بیست و دو تن از رجل قم را اعدام می کند .روشن است که وازه رجل در مورد شخصیت های مهم به کار می رود و مشخص است که این بیست ودوتن ریشه همه ظلم ها هستند که اعدام انها کمر ظلم را می شکند و جالب است که در روایات امده که حسنی پس از این که ایران را از لوث ظلمه پاک کرد به سوی عراق می رود وظالمان انجاراهم می کشد. علاوه بر حدیث حضرت علی امام صادق هم در حدیث در مورد حسنی می گوید  فیقبل الححسنی فیهم و وجهه کدائره القمر فیاتی علی الظلمه فیقتلهم فیاخذ سیفه الصغیر و الکبیر و الو ضیع و العظیم .روشن است که این کشته شدن صغیر وکبیر اشاره به در گیریهای حسنی به خصوص شاید در شهر قم باشد که هم طبق حدیث حضرت علی مردم عادی وزن وفرزندان قمی ها که فریب ظالمان را خورده اند قربانی می شوند و طبق گفته امام صادق افراد عظیم هم قربانی می شوند وروشن است که وازه عظیم و عظمی وایت عظما امروزه به چه کسانی گفته می شود وبیست ودوتن انها فقط در قم کشته می شوند . سپس حسنی ویمانی در عراق به جنگ با یارا ن سفیانی هم می پردازند و ان گاه به اذن خدا صا حب الزمان ظاهر می شود. البته این مجموع استنباط من حقیر است و هیچ وقتی هم برای ظهور تعیین نمی کنم فقط می گویم انشا ئ الله که بر طبق شواهد به ظهور امام زمان نزدیک شده ایم والبته الله اعلم. برای شما هم که سید دلسوز و از رهروان صاحب الزمان هستید از در گاه خدای بزرگ ارزوی موقیت دارم .التماس دعا.
اولا چشمت درآد که نمیتونی امثال مثه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب(و یه چیزایی میخواستم بگم که نگفتم که شسته شدن و خورد شدن هم بضیا لیاقتشو ندارن و تو کفش بمونی حالاااا)  رو ببینی دوما بنظر من شعیب یکی هست امثال مثه این شهدای نامی گرامی و بزرگوار خودمون مثه خرازی همت جهان آرا صیاد شیرازی و غیره(سلام بر آنان و سلام بر آنان و رحمت و برکات خدا بر آنان باد) سوما این کشکی و الکی و شرتکی و خرتکی بوجود نیمده این انقلاب و کشوری که براحتی میشه توش اسباب و وسایل و لوازمات و امکانات و شرایط و محبوبات و استعدادات و همچی رو توش برای رسیدن به ملا شدن و علامه شدن و فیلسوف شدن و بچه خوبی شدن و اینا و ازین حرفا رو بدست آورد همین جوری الکی و کشکی و خرتکی و شرتکی بوجود نیومده خخخخخ و بنظر من این پرچم های سیاه میتونه منظور از شعار و اون متن و حرکت و اصلی و هویت باشه چرا که پرچم میتونه شعار باشه و درمورد لباس هم چیزی نمیگم چون که چیزی نگفتی و این شعار سیاه بودن شعار صدا و اقامه ی عزای اباعبدالله است که نشان میدهند که حسینی اند و حسینی وار عمل میکنند و مانند امام حسین(ع) جلوی ظلم دشمن خدا و دین، هر طور و طریقی شده می ایستند و الکی خودتان را با این چیزها سرگرم نکنید و گول نزنید و درمورد شهدا هم بگم سخنی از امام خمینی علیه السلام یا حضرت آیت الله خامنه ای که«با این ستاره ها میشود راه را پیدا کرد» که میخوای چاپش کن یا نکن که شرایط حساس و پیچیدهست که ذکر بر آنان سنگین آید نظری از شخصی نزدیک
جناب الکی ایا و جدانی تو خودت فهمیدی چه نوشته ای .البته من هم برای امام خمینی و ایت الله خامنه ای وشهدا احترام قائل هستم ولی جناب الکی یکبار دیگر مطلب خودت را مرور کن ببین اخه چی نوشته ای وایا خودت متوجه مطلب می شی چه برسد به دیگران.
۲۶ دی ۹۵ ، ۰۱:۰۲ حیدر کاتب
سلام دوستان عزیز ، به نظر من هرکسی وقت میذاره این مباحث رو دنبال می کنه توفیقی از جانب خداوند و سعادت و لیاقت ذاتی ان شائ الله داره وگرنه این همه وب سایت و مراکز واسه چیزای پلید و ناجور هست چرا گذارش اینجا افتاده ؛ با این مقدمه خوبه هیشکی به کسی ولو مخالف توهین نکنه توروخدا ، منظور از توهین دجال خواندن آقای تنکابنی هم میشه جان دل برادر . خدا به همه ما توفیق بده کوچکتر از همه عزیزان . از هر مذهبی که باشین برادر مسلمان من و دراین دنیای وانفسا غنیمتی برای من یکی هستین خدا حفظتون کنه -حیدر کاتب
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.فقط میتونم بگم خدا خیرتون بده...خواهش میکنم از بی مهری ها دلگیر نشین و ادامه بدین.وقتی مطالب رو خوندم تازه فهمیدم اینهمه سال چگونه از روایات ظهور هم مصادره به مطلوب شده...تفاسیر وارونه و نسبت های ناروا...الحق که *** ******...روشنگری شما و حق طلبی و حق اندیشی شما نادر و قابل تحسینه...
در جواب بعضی دوستان باید گفت اصولا کسانی که عملا *** ***** هستند باید هم از خاندان *** **** حمایت کنند،در حقیقت از خودشون حمایت کنند! و با نام سیدخراسانی و شعیب خودشونو به امام زمان بچسبونند و ذهن و قلب و دهان مردم رو ببندند و مردم هم ترسان از اینکه مبادا علیه نایب امام زمان حرفی زده باشند و همیشه باید بگن حتما مشکل از چشمای ماست! البته به همین دلیل *** **** هستند،کار *** **** به گند کشیدن مقدسات با نام مقدسات و به حساب خدا و امام زمان هست...خدا رسواشون کنه.الحمدلله که در روایت اومده وقتی حسابی حس کردن جاپاشون محکمه اون موقع است که مکرخدا رو میبینند.بگذریم.واما حرف اصلیم:
از نداشتن چشم گفتین،اتفاقا این شمایید که چشم دیدن ایمان و ولایت الهی رو در کسانی غیر از نژاد خودتون ندارید و قصد دارید دین خدا رو مصادره به نژاد خودتون بکنید.اونی که چشم نداره ببینه سید خراسانی اهل چینه و به هر ضرب و زور میخواد ربط بده به نژاد خودش،نژاد پرسته و نژادپرست هم سرباز شیطان.شما دینتون آباواجدادیه(پیروان دین پدران..که در قران بارها ذکرشده) نه دین حق.اگر به دنبال حق بودید،بعد از دیدن حق اطاعت میکردید نه جدال.روایت میگه سید چینیه،اون وقت شما میخوای به امام معصوم بگی نه خیر سید باید ایرانی باشه! استغفرالله.‌‌..جاهلیت نژادی هنوزم هست...
خلاصه کلام خواستم بگم روز موعود خواهید دید چشمان چه کسی ایراد میکنه...اون روز به یاری خدا نزدیکه
جناب تنکابنی سلام .در خبرهای دیروز خبری منتشر شد که برای منتظران ظهور می تواند جالب باشد.در خبرها امده که ایران و روسیه وترکیه برای ایجاد چهار ودر بعضی خبرها ایجاد پنج منطقه امن در سوریه به توافق رسیدند .می دانیم که در روایات تصریح شده که سفیانی خروج می کند وبر مناطق پنج گانه مسلط می شود .همیشه این سوال وجود داشت که منظور از مناطق پنج گانه چیست .من فکر می کنم با ایجاد این پنج منطقه یکی دیگر از نشانه های ظهور محقق شد .این پنج منطقه عبارتند از 1-منطقه غوطه و اطراف دمشق 2-منطقه قنیطره3-منطقه حمص4-منطقه ادلب5-منطقه جنوب سوریه ودرعا.جالب این است که منطقه درعا وجنوب سوریه که بر طبق روایات محل خروج سفیانی است ازمناطق امن شمرده شده است.  اللهم عجل لولیک الفرج.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم .
پاسخ:
سلام علیکم
در روایات گفته شده سفیانی بر مناطق پنجگانه که بخش هایی از فلسطین و اردن را شامل می شود متصرف می شود . مناطق تصرف شده توسط سفیانی 1-قنسرین 2-حمص 3-دمشق 4- اردن 5-فلسطین

نیاز به پیش بینی و استناد به رویات نیست. خودمان چشم داریم می بینیم انقلاب از مسیر اصلی خود خارج شده حتی با وجود آدمهای دلسوز. این مطلب را خود رهبر بارها گفته. علننا سرمایه داری آمریکایی و آمریکا پرستی در دل نظام نفوذ و در خانه های مردم وارد شده
اقای تنکابنی سلام.اهمیت دیماه که شماهم اشاره کرده بودید دوباره ثابت شد.سه دیماه پیاپی ومتفاوت /دیماه 1395 مرگ عجیب هاشمی رفسنجانی ریاست مصلحت نظام-فروریختن عجیب ساختمان پلاسکو-به قدرت رسیدن ترامپ دیوانه/دیماه 1396شورش در 142شهر ایران که از مشهد شروع شد و در نوع خود بی سابقه بود.-حادثه عجیب غرق شدن کشتی سانچی/دیماه 1397 باز هم ریاست مصلحت نظام هاشمی شاهرودی/شاید منظور اهل دلی که هفت ماه پس از اردیبهشت 1397 را عجیب د انسته بود حوادث دیماه 1397 باشد که یکی از انهاد فوت اقای شاهرودی بود و شاید بازهم حوادثی رخ دهد/والبته سال 1398 راهم بعضی ها مهم می دانند از جمله فرد اهل دلی که به شما ئر مورد اهمیت دیماه 1398 گفته است --والبته باد گفت الله اعلم--اللهم عجل لولیک  الفرج یحق زینب کبری سلام الله علیها.
سلام.اقای تنکابنی در پیشگویی های چند سال قبل از منابع باستانی ایران گفته بودید که ناگهان سیل ممالک اریایی را فرا گیرد و سپس دشمنان به ایران حمله کنند.اقای تنکابنی ایا این سیل عجیب و سراسری تحقق همان پیش گویی نیست .به خصوص که این سیل در اغاز سال 1398که از قبل نسبت به حساسیت این سال هشدار داده شده رخ داده است .خدا به خیر نماید. الله اعلم .

سلام و درود به شما انشالله در نزدیکی ظهور حضرت مهدی هستیم. دوباره پیش بینی شده که بار دوم و آخرین رئیس جمهور آمریکا همان ترامپ دیوانست  و اواخر امسال اتفاقی میافتد و سال 1400شروع وقعایع هست که این دو سال سال سختی رو در پیش داریم اگر خدا عمری به ما بدهد ظهور منجی بشریت را خواهیم دید به امید ظهور حضرت مهدی انشاالله خیلی خیلی نزیک شدیم

سلام علیکم

هرچه جلوتر می رویم حرف های شما درست تر می شود.

آشوب های فعلی افغانستان یا همان خراسان،مقدمه بزرگترین آشوب خراسان و قیام شعیب تمیمی تالقانی خراسانی در حدود تالقان و سمرقند خواهند بود.

و چین هم از قِبَلِ خراسان به آشوب کشیده خواهد شد...

سلام علیکم

در منطق هیچ فردی نمی گنجد که دشمنی که بتواند ایران را شکست دهد از قیامی ناشناس از سمرقند شکست بخورد. در جهان حاضر حتی آمریکا به تنهایی اقدام به حمله به ایران نمیکند بلکه مدام دنبال بهانه هایی مثل ارسال پهپاد به اوکراین و امثال آن میگردد تا بتواند حمایت بقیه کشورها را جلب کند تا مثلا 10 کشور متحد به ایران حمله کنند و ایران را شکست دهند. حال به نظر شما آیا این مثلا 10 کشور متحد که ایران را شکست داده اند از قیامی در سمرقند شکست خواهند خورد؟؟؟؟؟

خوب است گاهی به این فکر کنیم که ائمه اطهار برای حفظ اصل قیام امام زمان (ع) رمزآلود صحبت کرده اند و چه بسا این خود بخشی از خالص یا ناخالص کردن شیعیان باشد. مراقب باشیم در این غربالگری، از شیعیان سقوط کرده نباشیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی