آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

قدرت گرفتن زنان در آخرالزمان

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ب.ظ

یکی ازمباحثی که درآخرالزمان توسط ائمه معصومین و رسول گرامی اسلام به عنوان نشانه های  مهم برای ظهور حضرت بیان شده مبحث زنان قبل از ظهور است که یعنی زنان درجایگاه خود به کارگرفته نمی شوند و با آنان در زمینه های سیاسی مشورت شده و حتی کارهای اجرایی بسیاری به آنان داده میشود و مردان از زنان اطاعت کرده طوری که قدرت زنان در چامعه و سیاست بیشتر می شود این در حالی است که از نظر اسلام وظیفه اصلی زن خانه داری و تربیت فرزندان می باشد و جهاد زن خوب شوهرداری کردن است نه به تجارت و سیاست و اجتماع گرایش داشته باشند و متاسفانه این عوامل دست به دست هم داده و باعث فسادهای متعددی درجامعه میشود .

این مقاله اگرچه نوعی نقد عملکرد زنان می باشد ولی سوی توجه به مردان و مسئولین می باشد که مراقب باشند تا در این دام بزرگ شیطان نیافتند.شاید برخی گویند این روایات برای زنان غربی وخارجی است درحالی که مامی گوییم دربسیاری از روایات واژه امت من نقل شده و زمانی که در کشور های مسلمان اینگونه باشد به طریق اولی در کشور های غیر مسلمان است.

زنان قبله مردان می شود

 

یأتی على الناس زمان إذا سمعت باسم رجل خیر من أن تلقاه ، فإذا رأیته لقیته خیرا من أن تجربه ، ولو جربته أظهر لک أحوالا ، دینهم دراهمهم ، وهمهم بطونهم ، وقبلتهم نساؤهم ، یرکعون للرغیف ، ویسجدون للدرهم ، حیارى سکارى ، لا مسلمین ولا نصارى(۰)

برای مردم روزگاری فرا می‏رسد که… دین و آئین آن‏ها درهم‏ هایشان است و همت آن‏ها شکم‏ هایشان و قبله آن‏ها زنانشان می‏باشد. رکوع و سجودشان برای مال دنیاست، در حیرت و مستی خواهند بود و نه مسلمانند و نه نصرانی.

اطاعت مردان اززنان

در حدیثی که جامع الاخبار از سخنان پیغمبر‌(صلی الله علیه و آله و سلم) در حجه الوداع روایت می‌کند؛ آن حضرت فرمود: ای مردم! آنچه را که بعد از من روی می‌دهد هم اکنون به شما می‌گویم. از من بشنوید و حاضران شما به غائبان برسانند…

و اطاع الرجل زوجته …(۱)

مرد از زنش فرمانبرداری می‌کند

 

تشکلیل مجالس زنانه مانندمردان

رأیت النساء یتخذن المجالس کما یتخذها الرجال(۲)

زنان بسان مردان جلساتی تشکیل می دهند

مجلس زنان جهان در ایران تشکیل می‌شود

 

قدرتمندگشتن زنان( تسلط زنان بر مردان و اجتماع)

یأتی علی الناس زمان ، لا یعز فیه إلا الماحل ، ولا یستظرف إلا الفاجر ، ولا یضعف إلا المنصف ، یتخذون الفیء مغنما ، والصدقه مغرما ، والعباده استطاله علی الناس ، وصله الرحم منا والعلم متجرا ، فعند ذلک یکون سلطان النساءومشوره الإماء ، وإماره الصبیان “(۳)

زمانی بر مردم خواهد آمد که جز اشخاص پست ومنافق و حقه باز کسی احترام نشده وجز اشخاص فاجر وفاسق کسی مورد لطف قرار نگیرد افراد باانصاف ضعیف شده واموال عمومی غنیمت و صدقه ( زکات و حقوق واجبه ) خسارت و زیان محسوب شده و برای منت صله رحم انجام شود و علم و دانش برای تجارت بکار رود ، آن زمان است که زنان قدرتمند گشته و با کنیزکان مشورت میشود و بچه ها به حکومت خواهند رسید .

البته این حدیث با کمی تغییر درکافی آمده که امام علی علیه السلام از واژه تسلطن یعنی قدرت می  یابند اسیتفاده کرده است:

قال أمیر المؤمنین علیه السلام ( لیأتین علی الناس زمان یظرف فیه الفاجر ، ویقرب فیه الماجن ، ویضعف فیه المنصف ، قال : فقیل له : متی ذاک یا أمیر المؤمنین ؟ فقال : إذا اتخذت الأمانه مغنما ، والزکاه مغرما ، والعباده استطاله ، والصله منا ، قال : فقیل : متی ذلک یا أمیر المؤمنین ؟ فقال إذا تسلطن النساء ، وسلطن الإماء ، وأمر الصبیان ) .(۴)

 

قدرتمندی زنان به مشورت با آنان

فعند ذلک یکون السلطان بمشوره النساء(۵)

ودرآن زمان قدرت وسلطنت با مشورت با زنان است یعنی مدیریت وکشورداری با مشورت زنان انجام میشود.

 

مرکب سواری زنان

إذا تشبه الرجال بالنساء ، والنساء بالرجال ، واکتفی الرجال بالرجال ، والنساء بالنساء ، ورکبت ذوات الفروج السروج فعلیهن من أمتی لعنه الله  (۶۶)

زمانیکه مردها شبیه زنها و زنها شبیه مردها شده ومردها با مردها و زنها با زنها مشغول شده و زنها سوار بر زینها(مرکب) گشته.وبرآن زنان امت من لعنت خداباد

 

امارت زنان بر اجتماع

والذی نفسی بیده یا سلمان ، فعندها تکون إماره النساء(۷)

سوگند به خدایی که جانم در دست اوست در آن هنگام زنان به فرمانروایی در میآیند

وزرای زن کشورهای اسلامی

 

مشارکت زنان با شوهران در تجارت

عندها تشارک المرأه زوجها فی التجاره(۸)

در آن زمان زنها در تجارت و بازرگانی با مردان خود مشارکت میکنند

افزایش فعالیت اقتصادی زنان

جریان امور بر طبق خواسته های زنان

ورأیت النساء وقد غلبن علی الملک وغلبن علی کل أمر لا یؤتی إلا ما لهن فیه هوی(۹)

وزنهارامیبینی  که برامور وملک وحکومت غلبه می کنند وهرچه را که براساس خواسته های خود می خواهند به جامه عمل می پوشانند.

پرداخت مؤنه مردان توسط زنان شان(خرج منزل بازنان است)

ورأیت الرجل یکری امرأته وجاریته ویرضی بالدنی من الطعام والشراب(۱۰)

وزمانی رادیدی که مردان توسط زنان آب وغذای کمی بدست می آورند وراضی هستندبه کمترین چیزی توسط زنانشان ارتزاق کنند. یعنی دیدی که زن شوهر خود را بدبخت می کند وبرخلاف میل او عمل می نماید وخرجی شوهرش را می پردازد ! وهرگاه دیدی که مرد زن و کلفت خود را اجاره میدهد وبه خوردن وخوراکی که از راه رذالت تحصیل میکند راضی میشود

نکته:

شما الان در جامعه می بینیدکه بسیاری از مردان حاضرند زنشان با نامحرمان باشد وسرکاربرود تا اندک قلیلی حقوق زن را بگیرندودرزندگی استفاده کنند واژه الدنی کاملا مشخص می کند که به زنان حقوق کمی می دهند.

 

رفتار زنان بر خلاف میل شوهران

 

ورأیت المرأه تقهر زوجها وتعمل ما لا یشتهی وتنفق علی زوجها(۱۱)

هرگاه دیدی رفتار زنان بر خلاف میل شوهران شده وکاری را که شوهرانشان دوست ندارند انجام میدهند وزن خرج شوهرش را می دهد

نکته:

البته واژه تقهر دلالت برخشونت زن باشوهرهم میکند

 

تانیث در حکومت بنی عباس آخرالزمان

 

رایت التانیث فی ولد العباس قد ظهر(۱۲)

قبلا بحث بنی عباس آخرالزمان را گفته بودیم که می توانید دراینجامشاهده کنید

سه معنی می توان برای این حدیث کرد واژه تانیث را بریکی از این سه معنی می توانید تطبیق کنید:

الف:گرایش به زنان در حکومتشان

ب:فرزند دختر درحکومتشان بیشتر می شود

ج:شباهت ظاهری به زنان مانندبلندکردن موپیدا کردن یعنی خود را شبیه زنان کنند

نکاتی که داین روایت جالبه اینه که زنان طلاق می گیرندسوار مرکب میشوند،حرف شوهرشان را گوش نمی کنندواکثرعلائم بالا در تهران یافت می شود

عن المفضل بن عمر عن الامام الصادق(ع) قال: یا مفضل! أتدری أینما وقعت الزوراء؟ قال: قلت: الله و حجته اعلم.

فقال: إعلم یا مفضل أن فی حوالی الری جبلا أسود یبتنی فی ذیله بلده تسمی بالطهران و هی دار الزوراء التی تکون قصورها کقصور الجنه و نسوانها کحور العین.و اعلم یا مفضل، أنهن یتلبسن بلباس الکفار و یتزین بزی الجبابره، و یرکبن السروج، و  لایتمکن لأزواجهن، و لاتفی مکاسب (مساکن- خ ل) أزواجهن لهن فیطلبهن الطلاق منهم، و یکتفی الرجال بالرجال و النساء بالنساء، و تشبه الرجال بالنساء و النساء  بالرجال. فإنک إن ترید حفظ دینک فلاتسکن فی هذه البلده، و لاتتخذها مسکنا، لأنها محل الفتنه، و فر منها إلی قله الجبال….(۱۳)

” نقل کرده مفضّل بن عمر ازحضرت صادق(ع) که فرمود: ای مفضل! آیا می دانی کجا واقع می شود دار زوراء؟ عرض کردم: خدا و حجت خدا بهتر می داند. فرمود: ای مفضّل! بدان به درستی که در حوالی ری، کوهی است سیاه، بنا می شود در ذیل آن کوه شهری به اسم طهران که دارای قصرهایی است مانند قصرهای بهشت و زن های آن شهر مانند حورالعین می باشند. بدان ای مفضّل! آن زن ها ملبس به لباس کفار و مزین به زینت جبّارین می شوند و سوار می شوند به زین و تمکین از شوهر نکنند و وفا نکند کسب شوهرها بر مخارج آن ها، پس طلاق بخواهند از شوهرها و …  شبیه می شوند مردها به زن ها و زن ها به مردها، پس اگر خواستی دینت را حفظ کنی، در آن شهر سکنی مکن، و منزل و خانه در آن جا اختیار منما. برای خاطر آن که آن جا محل فتنه است و فرار کن  از آن شهر به سوی قله های کوه و از سوراخ کوهی به سوراخ کوهی مثل روباه و بچه های روباه. “

پی نوشتها

۰-محدث نوری، مستدرک الوسایل، مؤسّسه آل البیت، چاپ اول، ج‏۱۱، ص‏۳۷۹، ح‏۲۲

۱- الدر المنثور : ج ۲ ص ۳۲۴- جامع الاخبار از سخنان پیغمبر‌(صلی الله علیه و آله و سلم) در حجه الوداع

۲- وسائل الشیعه الی تحصیل مسائل الشریعه ج۱۱ (الجزء الاول من المجلد السادس)- الکافی : ج ۸ ص ۳۷ ح ۷

۳- البحار : ج ۴۱ ص ۳۳۱ ب ۱۱۴ ح ۵۱- منتخب الأثر : ص ۴۳۷ ف ۶ ب ۲ ح ۱۸

۴- الکافی : ج ۸ ص ۶۹ ح ۲۵

۵- نهج البلاغه ، صالح : ص ۴۸۵ خطبه ۱۰۲

۶- مستدرک الوسائل : ج ۱۲ ص ۳۳۵ ب ۳۹ ح ۶- إثبات الهداه : ج ۳ ص ۵۷۰ ب ۳۲ ف ۴۴ ح ۶۸۶

۷- تفسیر علی بن إبراهیم : ج ۲ ص ۳۰۲ – ۳۰۷

۸-همان

۹- البحار : ج ۵۲ ص ۲۵۴ – ۲۶۰ ب ۲۵ ح ۱۴۷- بشاره الاسلام : ص ۱۲۵ – ۱۳۰ – ب ۷

۱۰-همان

۱۱- إثبات الهداه : ج ۳ ص ۸۶ ب ۲۱ ح ۳۱

۱۲-منتخب الاثرج۳ ص ۲۶

۱۳- مستدرک سفینه البحار، ج۴، ص۲۷۰ ـ به نقل از “منتخب التواریخ”، فصل علائم الظهور، از علامه مجلسی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
خادم گمنام

نظرات  (۷)

بله کاملا درسته ولی نمی توان جلوشو گرفت روز این مردم عوضی تر     میشن چه باید کرد زورا همان تهران و عده ای هم به سگ و خوک مسخ خواهند گفتند یا پیغمبر آیا این کافراند پیغمبر گفت نه مسلمانند نماز میخوانند روزه میگیرند اما مثلا زنانشان بر مرکب ها سوار میشن 

الن اینارا بگی خیس مذهب  بت میگن خشک مذهب و روشنفکرا بت میگن داعشی 

مطلب درباره اقوام عذاب شده ایرانی که در ایران بودند درتا ریخ دارید اگه دارید بزارید چو ن عاد وثمود و لوط تو ایران نبودن عربستان واسراعیل بودند و در آخرالزمان چه عذاب هایی به ایران خواهد رسید ؟شهرهای چگونه است آیا عذاب خواهد آمد ونابود خواهد کرد؟

الان انقلابی ها و هیئتی ها هم این حرفا رو بهشون بگی بهت میگن تو بدبین هستی و این عینک بد بینی رو از چشات بردار . بهش میگی نمیخوام زن بره سر کار در جوابت بهت میگن تو بد بین هستی به زنها . بهش میگی پس غلط میکنی میری هیئت دم از غیرت عباس میزنی و واسه نخ معجر خودتو میزنی اونوقت به من میگی چرا میگی زن نبایدبره سرکار

نمیدونه که زن میره سرکار چقدر با نامحرم مدام باید مراوده داشته باشه مدام باید با مردهای دیگه حرف بزنه . 

هر جا رفتیم خواتسگاری بخاطر اینکه گفتم من زن شاغل نمیخوام همه منو کوبیدن و برچسب و تهمت زدن و مجرد موندم . تمام علتش این بود که زن شاغل نمیخواستم .  بعد از ده سال در سن 30 سالگی ازدواج کردم . اما اون هم که ادعای خدا و مذهب و قرآن میکرد بدتر از همه از اب درومد .

الان هم سرخورده و داغون شدم . اکثر دختران و زنان مذهبی و انقلابی هم پول پرست و مادی گرا شدن و حرمت شوهر رو نگه نمیدارن و به شوهر امر و نهی میکنن و با شوهر بدرفتاری میکنن . از دم رفتن گواهینامه ماشین گرفتن برای خودشون سوار ماشین میشن . بهشون حرف بزنی در حد داعشی بهت توهین میکنن . من از زنان بی دین انتظاری ندارم اما زنان و دختران مذهبی بدتر شدن . وقیح و گستاخ و بی حیا شدن . شوهر شده نوکرشون . مهریه ها شده بلای جون ما . بدبخت شدیم . آخرش هم مهریه رو می کوبن تو سرمون . مجبوریم یا گناه کنیم یا اگر نخوایم گناه کنیم باید سرخورده بشیم و از شدت فشارهای مختلف روحی و روانی و جنسی و غیره که بدترینش اینه که غرور و کرامت مرد رو لگدمال میکنن . به کفر رسیدم میگم این چه خدایی هست که مهریه رو گذاشته تا زن به مرد حکومت کنه . همه میگن کم باشه اما هر قبرستونی بری مهریه ها بالاست . بخدا قسم از خلقت زن بیزار شدم . الان هم جدیدا مد شده میگن زن وظیفه ای نداره ظرف بشوره یا غذا بپره باید کنیز بگیری . همینم مونده بود . زنان پر مدعای چموش و گستاخی که هیچ اطاعت از شوهر ندارن قناعت ندارن حیا ندارن گستاخ و وقیحن . مدام تجمل گرایی میکنن . چشم و هم چشمی میکنن . کنیز کجا بود ؟ مگر چقدر حقوق میگیریم که هم مهریه بدم هم خونه بخرم هم خرج عروسی لعنتی بدم هم خرج زندگی بدم هم کرایه و اجاره خونه هم نفقه هم اینکه اگه ظرف بشوره پول بخواد ؟؟؟  کنیز بگیرم ؟؟؟ توووووووووووووووووف به خلقت زن . دیوانه شدیم از دست این زنهای بیشعور

سلام دوست عزیز السلام بدء غریبا وسیعودغریبا .اسلام باغربت اغازشد وبزودی غریب خواهدشد ‌دوران اخرالزمانست وزنهای اهرالزمانند بله دنیاجای ابتلا وامتحانست وخیلیهارفوزه شدن ومیشن بخصوص زنان واینعاهمه هیزم دوزخ هستند بخدابمحض خروج روح ازبدن گرفتار بلا وعذاب میشن بایدصبرکنی هوددین قبل ازشماخبرداده .خلاصه زنهاخیلی بدشدن پررو وبی حیا پرتوقع فاسد ووووواصلا ابدا نمیشه کوچکترین حرفی از دستورات دین نسبت به زن بزنی .ابدا ابداابدا فوری توهین بدین میکنند خدالعنتشون کنه .

.. 

شاید به همین خاطره که پیامبران مرد بودند 

نمیدانم بخاطر نفوذ تعالیم شیطانی و تربیت مدنظر فراماسونری ها زنان اونطوری خواهند بود یا کلا ذات زن اینطوری هست (منظور اگر از چارچوب الهی خارج شود آن بلایا سرش میاید)

خلاصه مطلب اینه که مردم قدیم یه چیزی می دونستن و همچین حوادثی به احتمال زیاد قبلا هم رخ داده بود و داستان ها و افسانه های زیادی هم موجوده (عین قضیه جنگ آشیل با آمازون ها)

امیدواریم اینبار هم با ظهور امام زمان و اتحاد مردان و حتی زنان مومن بار دیگه این موجودات از چارچوب خارج شده رو شکست میدهیم

 

اکنون می بینیم که شورشها و فتنه های کنونی از گور آزادی کاذب زنان!! بلند میشه ، می‌تونه نشانی از تانیث در بالا باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی