آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

خاورمیانه در آستانه انفجار بزرگ

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ق.ظ

-حال و احوال مردم دنیا رو به بدی خواهد رفت. با توجه به علامات شومی که آسمان (بارش شهاب سنگ ها و ...)و زمین در حال نشان دادن آن است بروز فجایعی چون زلزله های شدیدی که به وقوع می پیوندد که هم اکنون بسیاری از آنان از چین گرفته تا شیلی و برزیل و قاره آمریکا در حال وقوع است و این نشان دهنده این است که باید منتظر اتفاقات بیشتری باشیم و همچنین سیل، خشکسالی، بارش برف در غیر زمان خود رو به فزونی می رود.

- زورگویی حاکمان ستمگر، اختلافات سیاسی میان حاکمان کشورها، بی عدالتی و بی اخلاقی میان حاکمان و مردم ، بیماری ها (روانی و جسمی که باعث بروز اعمال خشونت باری چون دزدی، آدمکشی و ترور می شود) و مرگ های ناگهانی رو به گسترش خواهد بود.
- ایران دچار اختلافات سیاسی بیشتری خواهد شد و قدرتش رو به ضعیف شدن می رود.
- در سوریه تنش و جنگ بین سنی و شیعه به بالاترین حد خود خواهد رسید و به دیگر کشورها هم کشیده خواهد شد که نمونه آن یمن و عراق است و بزودی عربستان و ایران را هم درگیر می کند.

- حمله روسیه به سوریه سبب تحریک اعراب و شورش بربرها در لیبی و هجومشان به مصر وسوریه برای انتقامجویی می شود.

- تنش میان اسراییل و حمله یکی از کشورهای خاورمیانه به آن باعث شروع جنگ هایی خواهد شد که از مرزهای منطقه خواهد گذشت و یکی از علت های  جنگ جهانی سوم خواهد بود.
- اروپا و آمریکا فقط منافع خودشان را می بینند و در راستای منافع واقعی مردم حرکت نمی کنند و فقط شعار حمایت از مردم ستمدیده را خواهند داد و به قول شاه نعمت الله ولی مانند بقالی می مانند که فقط در حال فکر کردن به سود خود هستند و بد شعارند:
 در عمــل غیــر راه کـج نرونـد ....گفتــه ها را شعــار می بینم

نبض عالم به دست مردم غرب،...غـــرب را بد شعار می بینم

بقال شود علم دار در ملک های کفار....فی النار گشته کفار در کفر حالتانه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی