آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

سخنی کوتاه در بارۀ مرگ سلطان قابوس

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

پیشتر مقاله ای در بارۀ عمان در آخرالزّمان در کانال گذاشتیم و به نکات مهمی در آن جا اشاره کردیم، ولی چند روز قبل آن را برای ویرایش برداشتیم تا مباحث درگیری در تنگه هرکز را طبق پیشبینی روایات اسلامی بر آن بیفزاییم. 

چنان که می دانید، سلطان قابوس پس از خرشیدگرفتگی 5 دی 1398، در عصر جمعه 20 دی 1398 درگذشت، و در مبحث «آثار و پیامدهای خُرشیدگرفتگی در صورت فلکی قوس» از «درگذشت مردی بزرگ‌جایگاه» خبر داده شده بود، که ممکن است همین شخص و حتی پادشاهی بزرگتر از او باشد، و نیز پیشبینی کرده بودیم: «و برخی از این پادشاهان و سران می‌میرند، و عزلها و نصبها در میان آنان رو به فزونی می‌نهند».

نیز دیشب ماه‌گرفتگی نیم‌سایه رخ داد، و در احکام نجومی‌اش همانند یکی دو سال قبل از عزل و نصب برخی سران و وزیران پایینتر از پادشاه سخن خاهیم گفت، و بی‌گمان، پس از این ماه گرفتگی و مرگ پادشاه عمان، سران و وزیران دولتش دولتش دگرگون و برکنار خاهند شد. 

نیز در گفتار «عمان در آخرالزّمان» آورده بودیم: «اگر پادشاهی جدید در عمان روی کار بیاد، و همان سیاست و روش سلطان قابوس را در پیش بگیرد و قدرت وی را داشته باشد، شرایط مانند سابق پیش می‌رود، هرچند با چالشهایی نیز روبه‌رو خاهد شد، ولی اگر گرایش وی بیش از ایرانیها به عربها باشد، کار بر رهبران حوثی در یمن و رهبران ایران کم‌وبیش دشوار خاهد شد. بنا بر این، تا آن زمان و پیدایش پادشاه و شرایطی نو در این کشور کمی باید صبر کنیم، و ببینیم آیا وی نخستین پادشاهی است که پس از خرشیدگرفتگی 5 دی 1398 غروب خاهد کرد یا خیر.»

سیّد سلیمان مدنی تنکابنی
کانال آخرالزّمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی