آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

گرفتاری پادشاه سوریه

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۲۵ ب.ظ

اگر یادتان باشد چند روز پیش در گفتار «آثار و پیامدهای ماه‌گرفتگی در صورت فلکی سرطان» آورده بودیم: «به پادشاه شام (سوریه) گرفتاری‌ای سخت می‌رسد»!

برای بیشتر روشن‌شدن مطلب فوق به گزارش زیر توجّه کنید:

تلاش آمریکا برای ایجاد فتنه اقتصادی و معیشتی در سوریه 

امیر علی‌حیدر امیری -تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا- امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به این‌که فتنه‌ جدیدی که در سوریه در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: متاسفانه این‌بار جنس فتنه سوریه از نوع اقتصادی و معیشتی است و موج جدید تظاهرات بعد از لبنان، عراق و ایران، در سوریه در حال شکل‌گیری و رشد است.
 
وی با اشاره به پروژه بی‌دولت‌سازی در سوریه، ادامه داد: آمریکا به‌دنبال برپایی تظاهرات گرسنگان، نافرمانی مدنی، ترور بشار اسد و جایگزینی وی با یکی‌از افسران علویِ مورد وثوق روسیه، دول خائن عربی خلیج‌فارس و به نوعی اسرائیل غاصب است (نامه نیوز)
کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی