آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

شیوع بیماری کرونا ویروس

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ق.ظ

آیا شیوع بیماری کروناویروس در ایران برنامه‌ای از پیش طرّاحی‌شده از سوی دولت آمریکا برای به تعطیلی‌کشاندن مراکز فرهنگی‌مذهبی و نابودی اقتصاد ایران بود یا رویدادی اتّفاقی و عذابی آخرالزّمانی برای مردم ایران؟!!!

  • اگر یادتان باشد دنالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، در 18 اردیبهشت 1398 با پاره‌کردن برجام از این معاهده خارج گردید و  بارها خاستار بازگشت ایران به میز مذاکره‌ای تازه شد، و  مایک پمپئو، وزیر خارجۀ آن کشور، در آبان 1397 در مصاحبه با پایگاه خبری بی‌بی‌سی گفت: ایران باید به آمریکا گوش دهد، اگر آنها می‌خاهند که مردم غذا برای خُردن داشته باشند!
  • نیروهای نظامی ایران در 30 خرداد 1398 پهپاد آمریکایی را بر فراز خلیج فارس زدند!
  • وزیر امور خارجۀ اسرائیل در 4 مهر 1398 در سازمان ملل گفته بود: ما امروز باید رژیم ایران را متوقّف کنیم تا از جنگ فردا جلوگیری کنیم؛ به سران رژیم ایران به زبان خودشان می‌گویم: جوجه را آخر پاییز می‌شمارند. نتیجۀ کار آخرش مشخّص می‌شود!
  • سردار قاسم سلیمانی فرماندۀ سپاه قدس ایران و همراهانش در 13 دی 1398 در بغداد با پهپاد نیروهای آمریکایی به دستور رئیس‌جمهوری آمریکا دنالد ترامپ ترور شد!
  • دونالد ترامپ در 15 دی 1398 در توئیتی آورده بود: در صورت حمله به آمریکاییها «ما ۵۲ سایت ایران را هدف قرار می‌دهیم، برخی از آنها در سطح بسیار بالا، و مهم برای ایران و فرهنگ ایران»! 
  • حملۀ موشکی سپاه در 18 دی 1398 به پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان انبار عراق به انتقام ترور سردار سلیمانی و همراهانش.
  • استاد مصباح‌زادۀ کرمانی در تقوم نجومی سال 1398 برای جمادی الأُخری (7 بهمن تا 5 اسفند) توطئه کفار و کشف  استار... را پیشبینی کرد!
  • در پی پدیدارشدن بیماری کروناویروس در چین و گسترش آن در جهان، شیوع این بیماری در ایران، به‌ویژه شهر قم، پایتخت مذهبی ایران، به طور رسمی در ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ تأیید شد!
  • کمی پس از اعلان شیوع ویروس کرونا در ایران و آغاز آن از شهر مذهبی قم، همۀ جلسات و مراکز مذهبی و فرهنگی کشور، به‌ویژه مساجد، حسینیّه‌ها، حرم فاطمۀ معصومه و امام رضا(علیهماالسّلام)، حوزه‌های علمیّه و دانشگاهها، تعطیل یا نیمه‌تعطیل شدند و اقتصاد کشورمان آسیبهایی جدّی دید که این روند همچنان ادامه دارد!

با چیزهایی که یادآوری کردیم، و با توجّه به آن‌که برخی کارشناسان احتمال می‌دهند کرونا ویروس سلاح بیولوژیک و دست‌ساختۀ سازمان سیا و دولت آمریکا برای از پای‌درآوردن رقبا و مخالفانش، مانند چین، روسیه و ایران است، حال این پرسش به ذهن می‌رسد که آیا انتشار گستردۀ ویروس کرونا پس از چین در ایران و آغاز آن از شهر قم و به تعطیلی‌کشیده‌شدن مراکز فرهنگی، مذهبی ایرانیان و آسیب‌دیدن اقتصادشان همان توطئۀ کفّاری است که مصباح‌زادۀ منجّم پیشبینی کرده و همان تهدیدی است که ترامپ نوشته و مایک پمپئو گفته بود، یا تنها رویدادهایی ناگهانی و ناخاسته و آخرالزّمانی می‌باشند که شباهتی به تهدیدهای ترامپ و دولتمردانش دارد، و مراد ترامپ بمباران و موشکباران آن مراکز بود، و خداوند داناتر است!!!

ناگفته نماند، برخی کارشناسان نیز انتشار ویروس کرونا برای نخستین بار در چین و از آن‌جا به دیگر کشورهای جهان را برنامه‌ریزی دولت این کشور برای آسیب‌زدن به اروپا و آمریکا و برداشتن گامی نو سوی ابرقدرت‌شدن می‌دانند، و چین پس از این ماجرا سهام سقوط‌کرده و ارزان‌شدۀ شرکتهای اروپایی و آمریکاییِ سرمایه‌گذاری‌کرده در این کشور را خرید، و به‌زودی با تولید واکسن کروناویروس و فروش آن به جهانیان به ثروت هنگفتی دست خاهد یافت، و رسیدن این ویروس به ایران و شیوع آن در کشور تنها یک اتّفاق ناخاسته برای عدم قطع ارتباط ایرانیان با چینیان و اجرانکردن قرنطینه بود، و خداوند داناتر است!

نویسنده گفتار فوق را بر مبنای نظرات احتمالی کارشناسان نوشته‌ام، و در هر حال، این بیماری و مرگ‌و میر و ترس برآمده از آن را گرفتاری‌ای برآیند کارهای نادرست حاکمان روزگار و گناهان مردم این زمانه می‌دانم!

این روزها پرسشهای زیادی در بارۀ آیندۀ بیماری کرونا ویروس می شود، که باید عرض کنم طبق برخی محاسبات جفری این بیماری در همین ماه رجب خطرآفرین می باشد و امیدواریم با گرمتر شدن هوا کنترل شود. اگر خبر دیگری به دست ما رسید در کانال ارائه می دهیم ولی این را نیز خوب  است یادآور شویم که طاعون پیش از ظهور بیماری ای فراگیر از این است ...

......................................................................................

سیّد سلیمان مدنی تنکابنی-ایران- قم
15 اسفند 1398
کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۶
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی