آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

هشدار به کسانی که دنبال ثروت‌اندوزی‌اند!!

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹ ب.ظ

اگر فکر می‌کنید با پیگیری گفتارها و خبرها و پیشبینهای آخرالزّمانی کانال آخرالزّمان می‌توانید به ثروت انبوهی از راه بورس و سکّه و دلار برسید، سخت در اشتباهید. زیرا فتنه ‎ها و آزمایشهایی در امور یادشده در پیش‌اند که شما را گمراه می‎کنند و دین و دنیایتان را نابود می‎سازند. بنا بر این، سعی کنید با رعایت دستورات شرع و آگاهی از فتنه ‎ های آخرالزّمان و پرهیز از آنها و دوری کردن از ثروت‎ اندوزی و کسب داراییهای حرام، خُد را از این ورطۀ هلاکت نجات دهید و بدانید به‎ زودی روزی فرامی‌رسد که به فرمودۀ خداوند متعال در قرآن کریم: « پس، در آن روز، تلا و نقره سودی نمی‌دهند». پس بهتر آن است از حرص و طمع دست بردارید تا آن‌چه دارید را نیز از دست ندهید.بی‌گمان، منظور ما آن نیست که تلا و نقرۀ حلال را دور بریزید یا ارزان از دست بدهید. مراد آن است که دارایی هایتان را به حرام آلوده نسازید و به طمع کسب ثروت بیشتر نابود نکنید.

لطفا برای آگاهی بیشتر در بارۀ آن‎چه گفتیم، مقالات زیر را که تکرار مقالات گذشته در کانال آخرالزّمان است، بخانید..

....................................................................

سید سلیمان مدنی تنکابنی -قم 

کانال آخرالزمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۳
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی