آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

با توجّه به فیلتربودن تلگرام در ایران و سخت‌بازشدن آن با فیلترشکنها و پراکسیها در پی کندشدن سرعت اینترنت در ایران هنگام بروز برخی بحرانها، پیشنهاد می‌کنیم برای استمرار آگاهی‌یافتن از مباحث مهدویّت و حوادث آخرالزّمان که مایۀ رهایی از گمراهی و نیفتادن در فتنه‌هاست، از هم‌اکنون از داخل و خارج از کشور در کانال آخرالزّمان در ایتا عضو شوید تا در مواقع عادی و ضروری ارتباطتان با ما قطع نشود؛ زیرا هنگامی که سرعت اینترنت در ایران کاهش می‌یابد، ما نیز دسترس به تلگرام نداریم و نمی‌توانیم در آن مطلبی ارائه دهیم، ولی در ایتا در بیشتر زمانها چنین کاری امکان‌پذیر است. ناگفته نماند که آدرس کانال فارسی ما در ایتا همان آدرس کانال فارسی ما در تلگرام و آدرس کانال عربی ما در ایتا دقیقاً همان آدرس کانال عربی در تلگرام است. 

✔️آدرس کانال فارسی «آخرالزّمان» در ایتا👇👇👇

https://eitaa.com/joinchatakheruzzaman

 

✔️آدرس کانال عربی «آخر الزمان» در ایتا👇👇👇

https://eitaa.com/joinchatakherozzaman

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۳
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی