آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

از مکر خداوند نباید غافل بود!

سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۲۸ ب.ظ

مطالب زیر را بخانید و ببینید که خداوند چگونه در سر قدرتهای پوشالی دنیای معاصر که به موشکها و بمبها و هواپیماها و نیروهای خد می‌بالند، باد فتخ😂 می‌اندازد و آنان را می‌فریبد تا خد و سرزمینشان را با دستان خیش یا دیگران به نابودی کشند:👇👇👇

🔴ماجرای پوتین و غرور احمقانه‌اش و حمله پرتلفات و خسارت‌بار نیروهای روسیه به اکراین برای جلوگیری از پیشروی ناتو به سوی شرق را که در ماههای اخیر شاهدش بودیم، از نمونه‌های مکر خداوند با قدرتمندان است، و اکنون شاهد عقب‌نشینی روسها از خرسون می‌باشیم!!! نیز شاهد ویرانی اکراین به دست روسها و خد اکرایینیها با ریاست هنر‌پیشه‌ای دلقک که به نیروهای آمریکایی و اروپایی و ارتش ناتو اعتماد کرده بود، بودیم؛ اکراینی که زمانی از مراکز ساخت سلاح برای کشتار مردم و نیز از مراکز فساد و فحشاء و خشگذرانی برای قدرتمندان و پولداران غربی و شرقی بود!!!


🔴از دیگر نمونه‌های شگفت مکر خداوند با قدرتمندان، انداختن باد فتخ در سر ترکهای نوعثمانی به امید فتح و کشورگشایی در آخرالزّمان است که چندماهی در مشرق‌زمین بر ایران و عراق و سوریه و در مغرب از لیبی بر مصر و اردن و فلسطین و سوریه می‌تازند، و پس از برجای‌گذاشتن ویرانی و کشتار و تاراج، خد را به ورطۀ نابودی می‌افکنند و چیزی جز زیان درو نمی‌کنند.


🔴الهام علی‌اف مدعی تشکیل دنیای بزرگ ترک شد!

الهام علی اف در اجلاس آنلاین شورای همکاری کشورهای ترک‌زبان در فروردین ماه ۱۴۰۰ مدعی شده بود که ترکیه و باکو تصمیم دارند با اشغال جنوب ارمنستان (به گفته او منطقه زنگه‌زور) و قطع مرز ایران و ارمنستان، نقشه ترکیه بزرگ را عملی کنند!


🔴 درشت گویی الهام علی‌اف رئیس جمهوری باکو: اینجا حرف اصلی را ما میزنیم

🔻 ما قدرت اصلی هستیم.

🔻 نیروهای ما فداکاری و افتخار آفرینی کردند و اگر لازم باشد باز هم تکرار خواهند کرد.

🔻 آنهایی که در مرز ما در حمایت از ارمنستان رزمایش برگزار می کنند نیز این را بدانند
هچکس نمی‌تواند ما را بترساند.


🔴ارمنیها هم که سالها بخشهایی از جمهوری آ ذربایجان را اشغال کردند و برخی مساجد آن‌جا را ویران یا خوکدانی کردند، گول اعتماد به قدرتهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را می‌خُرَند، و ارمنستان را به ویرانی می‌کشانند، و حال و روز دیگر قدرتمندان و زورگویان نیز این گونه خاهد بود!!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۴
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی