آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

واپسین زمامداران ایران در آخرالزّمان

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳ ق.ظ

با نگاه به آن‌که ایران در گذر تاریخ و پهنای جهان همواره کشوری برجسته و راهبردی بوده است، در سخنان پیامبران، پیشوایان دینی، پیشگویان و دانشمندان به سرنوشت این کشور و مردمش در آخرالزّمان اشاره‌های فراوانی شده است.

بی‌خبران از آموزه‌های دینی و روی‌گردانان از باورهای مهدوی و آخرالزّمانی چنین می‌پندارند که حکومت روحانیان در ایران رو به پایان است، و به‌زودی حکومتی سکولار با ریاست یا پادشاهی کسانی چون شاهزاده رضا پهلوی روی کار می‌آید..... 

(بخشهایی از گفتار خاندنی، شنیدنی و راهبردی: واپسین زمامداران ایران در آخرالزّمان) 

نخست بنا داشتیم پیرامون خروج زندیق از قزوین که در روایات اسلامی به آن اشاره شده است، گفتاری کوتاه ارائه کنیم و بگوییم آیا مراد از زندیق رضاشاه پهلوی است یا شخصی دیگر  ... ولی به نظرمان آمد که همه این مطالب را سرانجام یکجا پیش از پدیدارشدن پادشاه سوم در ایران یا کمی پس از آن ارائه کنیم. در هر حال بحثهایی خاندنی و شنیدنی در این گفتار خاهیم داشت، از جمله پیرامون رویبضه که آیا مراد حکومت روحانیون است؟ یا نه طبق ظاهرش و با جابجا کردن حروف «ر و ی ب ض ه» همان «رضا بهلوی» است ... مروزی است یا رازی و جحافی یا نیشابوری چه کسی است که در زمان جنگ پایانی با عراق در ایران به قدرت می رسد و آیا یا غربیها می‌توانند دیگر بار حاکمان دست‌نشانده‌ای در ایران و کشورهای همسایه روی کار بیاورند و یا کار خدشان هم رو به پایان است؟ آیا نظامیان کمی پیش از ظهور قدرت را قبضه می کنند ... صبورانه پیگیر گفتارهای آخرالزّمانی کانال باشید .... به امید نزدیک‌شدن زمان ظهور مولایمان صاحب الزّمان عجّل الّاه تعالی فرجه.

✔️کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۳
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی