آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

از نکته‌های کلیدی در دنیای سیاست و اقتصاد در روزگار ما آن است که دلار آمریکا و اقتصاد و کشاورزیش در جهان برترین است، و تحریمهای سیاسی، اقتصادی و پولی غربیها، به‌ویژه آمریکاییان، ضدّ هر کشوری فلج‌کننده و نابودگر است. نمونۀ آشکار چنین تحریمهایی و آثار ویرانگرش را پیشتر در بارۀ ایران دیدیم، و اکنون با افتادن روسیه و اکراین، با تحریک و فتنه‌انگیزی غربیها، در دام و باتلاق جنگ با اکراین، و اجرای شدیدترین تحریمهای سیاسی و اقتصادی و پولی غربیها ضدّ این دو کشور به‌زودی ببیندۀ نابودی اقتصادهای تک یا دو سه قطبی آنان می‌باشیم، و چینیها هم در آیندۀ نزدیک، با فتنه‌انگیزی غربیها، در دام جنگ با هند و شاید تایوان خاهند افتاد، و اقتصادشان رو به نابودی می‌نهد.

این‌که در روایات اسلامی آمده است که در آخرالزّمان، غربیها با چندین لشکر از روم (اروپا و آمریکا) به خاورمیانه لشکرکشی می‌کنند، و هنگام بروز خشکسالی و کمبود موادّ غذایی، به‌ویژه در مشرق‌زمین، دجّال یهودی از غرب برمی‌شورد، و لشکرهای رومی در سرزمین فلسطین با امام مهدی(علیه‌السّلام) و یارنش می‌جنگند، دلیل دیگری بر درستی پیشبینی ما است که پیشترها گفته بودیم که در آخرالزّمان کشورهای بلوک شرق زودتر از کشورهای بلوک غرب فرو می‌پاشند.

نکتۀ کلیدی دیگر آن است که همان گونه که بارها گفته‌ایم، برجام برآیند خُشی برای ایران ندارد، و از این جام برای مردم ما آبی گرم نخاهد شد، و چنین می‌نماید که غربیهای مسیحی که پیشینه‌ای بد و دستِ درازی در پیمان‌شکنی دارند، و سالها پیش در کنفرانس گوادلپ تصمیم به برکناری هم‌پیمان راهبردی خُد محمّدرضا پهلوی گرفتند، و او را بی‌پناه و سرگردان در جهان رها کردند، و در برجام یک زیر قول خد زدند، باز هم می‌خاهند زمامداران ایران را با وعده‌های پوچ بفریبند و از یک سوراخ دو بار بگزانند، و از سویی دیگر می‌بینیم که با احتمال توافق ایران با غرب در برجام دو که از برجام یک نیز ضعیفتر است، روسها از مدّتها پیش رفتارشان با زمامداران ایران به سردی گراییده است، و اکنون که روسها و غربیها در ماجرای اکراین با یکدیگر شاخ به شاخ شده‌اند، بی‌گمان، نزدیکی ایرانیان با غربیان دشمن روسها، خشم روسها را برمی‌انگیزد، و دست از پشتیبانی سران ایران و سوریه و حوثیها می‌کشند، و آنان را در برابر دشمنانی چون عربستان و ترکیه و حزب بعث عراق و داعش قفقاز و سفیانی یاری نمی‌کنند، و در پی این رویداد، دگرگونیهای شگفتی در خاورمیانه پدیدار می‌شوند، و می‌بینیم که روسهای سرد و بی‌خیر خیلی بدتر از غربیهایند، و دورشدن از آنان نیز مانند نزدیک‌شدن به ایشان خطرناک و زیانبار است!

--------------------------------------------------------------------------------------

ایران-قم-سیّد سلیمان مدنی تنکابنی- ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

✔️کانال آخرالزّمان

نظرات  (۲)

تحلیل بنده کمی با شما متفاوت هست جناب تنکانی این تحلیل بنده هست:

 

اتفاقا روسیه در سال 1900 یعنی یک قرن پیش توسط غرب به شدت تحریم شد در واقع محاصره دریای شد! اما نه تنها روسیه نابود نشد بلکه تا 1990 و تبدیل شدن به امپراطوری شوروی سابق به شدت قوی تر شد و اگر روسها اشتباه کشور گشایی در زمان شوروی رو نمی کردن و با همه همسایگان درگیر نمیشد الآن جای امریکا بودن!

الآن هم به لطف گرم شدن کره زمین که تا 150 سال دیگه ادامه داره  روسیه بزرگترین تولید کننده گندم و غلات در جهان شده! و اتفاقا به دلیل ادامه گرمایش جهانی و آب شدن نیمی از مناطق یخ زده روسیه به عنوان بزرگترین کشور دنیا این کشور تا 20 سال دیگه چند برابر امریکا می تونه غذای نیمی از مردم دنیا ر و تامین کنه! دقیقا چیزی که عامل اصلی شکست اسلام گرایان از زمان صدر اسلام تا الآن از خراسان گرفته تا ایران و عراق حجاز و مصر بوده! یعنی قحطی نان و خزانه خالی!

تازه روسیه بزرگترین دارنده گاز هست که به خاطر گرمایش جهانی و ممنوعیت نفت در آینده گاز تبدیل به مهمترین سوخت برای دنیا میشه

روسیه بزرگترین کشور جهان هست و حدود 25 درصد کل منابع کره زمین رو داره از جمله بزرگترین ذخایر اورانیوم و فلزات گران بها مثل طلا و....همینطور نفت و..

حتی جنگ جهانی دوم رو هم نه امریکا بلکه روسیه با فتح اروپا و آلمان برد چیزی که در ظاهر عنوان میشه کار ا مریکا بود.. با اشتباه هیلتر در جنگ و حمله به روسیه...

 

به نظر بنده روسیه و چین به شدت قوی تر میشن و حتی هند و پاکستان هم با دیدن نقشه امریکا برای تضعیف کل قاره آسیا به سمت این دو کشور میرن و همینطور ایران و در نهایت باید شاهد تخلیه اسراییل و منطقه توسط غربی ها باشیم...اینطوری روایات لشکر کشی مجدد به منطقه توسط رومی ها هم درست از آب در میاد وگرنه امریکا و اروپا همین الآن فلسطین و منطقه عملا دست امریکا تحت نام اسراییل هست...

سلام . برعکس موضوعی که شما نوشتید کشورهای غربی غالبا ً نابود می شوند و  اتفاقاً طبق روایات رسیده از ائمه علیهم السلام  چین تنها کشوری که بعد از جنگ جهانی سوم پابرجا بوده و توسط نیروهای امام زمان عج فتح می شود .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی