آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

تذکّری پیرامون خرید تلا و دلار

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳ ب.ظ

خانندگان گرامی، هرچند خرید تلا و دلار فی نفسه اشکالی ندارد، در وضعیّت کنونی کشور، خرید دلار و سکّه به امید گران شدن آنها آرزوی درستی نیست؛ و کسانی هم که سکّه و دلار را گران کردند و به مردم فروختند، دچار اشتباهی بزرگ شدند و در آینده ای نزدیک گرفتار می شوند. زیرا بازی دلار و سکّه و نوسانات و افزایش قیمت آنها ارزش پول ملّی را پایین می آورد و آسیبهای فراوانی به اقتصاد کشور و اقشار گوناگون جامعه، به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد، می زند، و پیشتر روایتی را آوردیم که هنگامی که نشانه های ظهور فرا رسیدند، تلا و نقره سودی نبخشند. 

آیا کمی با خُد اندیشیده اید که گرانی نرخ دلار و سکّه چه به سر اقتصاد کشور آورده و تولید را دچار توقّف کرده و باعث افزایش قیمت انواع نیازمندیهای ضروری مردم شده است! و چه به سر مردانی آورده است که قرار بود پس از جدا شدن از همسرانشان به آنان سکّه به عنوان مهریه بپردازند!

لطفاً در بارۀ این که چه بخریم و چه نخریم، نپرسید؛ زیرا وقت ما کم و فرصت پاسخگویی به این امور را نداریم. 

......................................................................

سیّد سلیمان مدنی تنکابنی-ایران- قم

کانال آخرالزمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۳
خادم گمنام

نظرات  (۱)

درحدیث پیامبر اکرم (ص) داربم هرکس چهل روز کالایی را احتکار کند به نیت گرانفروختن،آتش گهنم بر او واجب و بهش بر او  حرام می‌شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی