آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

سالهاست نویسنده و بسیاری از کارشناسان و نویسندگان شرقی مسلمان و نیز برخی کارشناسان و نویسندگان غربی مسیحی و یا یهودی بر این باورند که ما انسانهای این روزگار به دورۀ آخرالزّمان و عصر ویرانی زمین بر اثر زلزله، سیل، توفان، خشکسالی، صاعقه، آتش‌سوزی، گرسنگی، بیماری، جنگ و کشتار رسیده‌ایم. 

چنان‌که پیشتر برخی نویسندگان غربی و نیز نویسنده و دیگران با بهره‌گیری از متون دینی مسیحی و یهودی و اسلامی یادآور شده‌اند، هرچند خاورمیانه سرزمین انبیای الاهی و مسلمانان و قلب جهان می‌باشد، و مرکز  و آوردگاه حوادث آخرالزّمانی است، دیگر سرزمینهای جهان و مردمانش نیز گرفتار حوادث آخرالزّمانی و جنگ و ویرانی و کشتار خاهند شد. 

بی‌گمان افزایش سرکشیها و خداناباوری در میان جوامع بشری، و گسترش گناهانی چون همجنس‌بازی و زنا و لختیگری و ربا و دروغ و شراب و موسیقی و کفرورزی به خداوند و توهین به مقدّسات، به‌ویژه قرآن کریم، و نیز دادن وعده‌های دروغ به مردم و تضییع حقوق خداوند و مردمان و گران‌کردن کالاها و خدمات دولتی و سخت‌گرفتن بر بیچارگان و بی‌نوایان و نیز دزدی و دستبرد در داراییهای دیگران و ریختن خون بی‌گناهان موجب افزایش و گشترش گرفتاریها و عذابهای الاهی و بشری در جهان خاهد شد.

نمونۀ آشکار دزدیها و تضییع حقوق دیگران که بی‌گمان خشم و غضب خداوند و نابودی و ویرانی را در پی خاهد داشت، آب‌دزدی حاکمان ترک نوعثمانی در ترکیه و بستن آب فرات و دجله بر روی مردم سوریه و عراق و نیز آب‌دزدی حاکمان طالبان در افغانستان و بستن آب رود هیرمند بر روی مردم سیستان است. 

در پیشبینیهای روایی و نیز در گفتار پیشگویانی چون نسترآداموس از افزایش صاعقه‌ها و سوختن سرزمینها در آتش سخن به میان آمده است که در سالهای نزدیک پشت‌سر گذاشتها و اکنون شاهد وقوع چنین حوادثی در جهان، از ترکیه تا اروپا و آمریکا، بوده و هستیم.

----------------------------------------------------------------------------------------------

✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۱۱
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی