آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

مال دنیا را با مردم دنیا باید خُرد!

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵ ب.ظ

سخنی را که در عنوان بحث آوردم، سالیانی پیش از استادی دانشمند و حکیمی فرزانه شنیدم و آن را آویزۀ گوش جانم قرار دادم و امروز پیشکش خانندگان گرامی کردم.   

مهمترین سفارشهایی که برای این سال نو به ذهنم می‌رسد به شما عزیزان بکنم، هرچند شما خُد از من آگاهترید، پس از دعا برای تعجیل در فَرَج امام مهدی(علیه‌السّلام) و  چشم به راه ظهور وی بودن، و صلۀ ارحام و خیشاوندان به صورت حضوری یا با تماس تلفنی، تلاش‌کردن برای خدمت به آفریدگان خدا در حدّ توان و رفع گرفتاری نیازمندان است، به‌ویژه صاحبان منازل و مغازه‌ها و ... در این کسادی کسب و کار از مستاجران خُد اگر می‌توانند اجاره نگیرند. نکته‌ای را که می‌بایست پیشتر از اینها یادآور می‌شدم آن است که اگر کالایی را از فروشنده‌ای می‌خرید، در این شرایط بی‌رونقی بازار، تقاضای تخفیف و کاهش قیمت نکنید تا فروشنده سودی درخُر و شایسته ببرد. به فکر کسانی باشید که بیمارند و پول برای تهیّه دارو ندارند. همچنین اگر با کسانی قهرید، آشتی کنید. نیز اگر دارای امکانات مناسب زندگی از جمله اتومبیل هستید، گاهی سوار بر آن شوید و به گوشۀ شهر و آبادی بروید و غذایی برای سگها و دیگر جانورانی که چشم به راه و نیازمند غذا هستند و کسی به آنها توجّه نمی‌‌کند، ببرید، هیچ تفریح و گشت و گذاری از این بالذّت‌تر نیست، و بدانید هر کار خیری که می‌کنید، در نظام هستی و در درگاه خداوند گم نمی‌شود. 

.........................................................................................

سیّد سلیمان مدنی تنکابنی-ایران- قم
1 فروردین 1399
کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۱
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی