آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

چرا مسلمانان بیش از ملّتهای دیگر گرفتارند؟!

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱ ب.ظ

روزی یکی از استادانم که دستی در علوم باطنی، به‌ویژه جفر دارد، از من پرسید: آیا می‌دانی چرا ما مسلمانان و ایرانیها، گرفتاریها و جنگ و خونریزی و اختلاف و فتنه در میانمان بیش از دیگر اقوام و ملّتهای جهان است؟! گفتم: از روی آیات قرآن و روایات اسلامی به پاسخی در این باره رسیده‌ام، ولی دوست دارم جوابش را از شما بشنوم. فرمود: سؤالی که با شما در میان نهادم مدّتها ذهن مرا به خُد مشغول کرده بود تا آن‌که از طریق علم جفر در این باره پرسیدم و جواب گرفتم که چون مسلمانان نام «الله» را زیاد به کار می‌برند و شعارشان الله است و کارهای خلاف خِیش را زیر این نام مقدّس، نیکو جلوه می‌دهند و از خدا نمی‌ترسند، دچار غضب وی و بلاهای گوناگون می‌شوند...!!!

از شنیدن سخن استاد سخت در شگفت شدم، و یاد برخی آیات و روایات اسلامی افتادم که از آنها نیز چنین چیزی برداشت می‌شود، و اکنون فرصت نیست آنها را در این گفتار فشرده بیاورم و واگذار می‌کنم به گفتارهای دیگر مهدوی و آخرالزّمانی اگر خدا بخاهد، و تنها بسنده می‌کنیم به یادآوری سخنی از خداوند که می‌فرماید: «بزرگ‌دشمنی‌ای است نزد خداوند که بگویید آن‌چه را نمی‌کنید»!(1)، و نیز بخشی از روایتی که پیامبر(صلّی‌الله‌علیه‌وآله) در بارۀ گروهی از مسلمانان فرمود: «آگاه باشید که بی‌گمان، من از آنان بیزارم و آنان از من بیزارند ... آسمانیان (فرشتگان) از الله اکبر گفتن آنان آزرده می‌شوند»!(2)

شایان یادآوری است، در پاسخ به سؤال آن دسته از خانندگانی که می‌پرسند: آیا گرفتاریهای آخرالزّمانی همه‌اش برای مسلمانان در خاورمیانه است، یادآور می‌شوم، هرچند خاورمیانه قلب جهان است، و بیشتر حوادث آخرالزّمانی در این بخش از جهان روی می‌دهند، از آیات قرآنی و روایات اسلامی و نوشتارهای کتاب مقدّس و پیشگوییهای دانشمندانی چون نُسْتْرْآدامُوس فرانسوی چنین برمی‌آید که در سالهای پایانی آخرالزّمان تا خروج دجّال، آشوب و جنگ و ویرانی و بلاهای طبیعی، مانند سیل و زلزله و توفان و صاعقه، شرق و غرب جهان و شمال و جنوب آن را فرامی‌گیرند! 
------------------------------------------------------------ 

1. قرآن کریم، سورۀ صفّ، آیۀ 3؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
2. المعجم الکبیر، ج 4، الجزء 8، ص 83، ح 7494؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.

✔️ برگرفته از: جهان در آستانۀ ظهور، پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی
کانال آخرالزّمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی