آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

حافظ اسرار الاهی کس نمی‌داند خموش               از که می‌پرسی که دور روزگاران را چه شد!

 

🔺محمّد پسر فَرَج گفته است: ابو جعفر-امام جواد-(علیه‌السّلام)  برایم نوشت: هر گاه خداوند(تبارک و تعالی) بر آفریدگانش خشمگین شود، ما (اهل بیت) را از کنار آنان دور می‌کند.(1)

🔺چنان‌که می‌دانید، مردم بر یازده امام از امام علی تا امام حسن عسکری(علیهم‌السلام) جفا کردند، خداوند امام دوازدهم را از آنان دور کرد و غائب گردانید تا آسیب نبیند و در آخرالزّمان قیام کند و ریشۀ کفر و ظلم را برکند. 

🔺یکی از دوستان بزرگوار و نکته‌سنج ما با بهره‌گیری از چنین روایاتی و داشتن تفکّرات آخرالزّمانی می‌گفت: با آمدن ویروس کرونا و دورشدن مردم از مساجد و حرمهای اهل بیت پیامبر(صلوات‌الله‌علیهم) چنین می‌نماید که خداوند بر این مردم، برای دورویی و دیگر کارهای خطایشان، خشم گرفته است و آنان را از مساجد و حرمها و مکانها عبادت و نیایش دور کرده است. 

🔺نکتۀ دیگری‌که پس از گران‌کردن‌ بنزین در ایران به ذهنم رسید و در آن زمان پیرامونش هشدار دادم، و اکنون با پیدایش ویروس کرونا و همه‌گیری‌اش دوباره در ذهنم پررنگ شد، این است که در روایات اسلامی آمده است که صلۀ رحم یا ارتباط با خیشاوندان موجب طولانی‌شدن عمر، افزایش روزی، دفع بلاها و آبادانی شهرها می‌شود. بنا بر این، با شیوع ویروس کرونا که موجب کم‌شدن پیوندهای خیشاوندی شده است، می‌توان کوتاه‌شدن عمر مردم، فقر، فرودآمدن بلاها و ویرانی شهرها را در آینده‌ای نه‌چندان دور پیشبینی کرد، و پناه می‌بریم به خداوند از کارهای بد و بدیهایمان!!! در این روزها اگر به جهت رعایت بهداشت صلۀ ارحام حضوری خطرساز است، با تلفن و کمک‌رسانی صلۀ ارحام کنید.

🔺عجیبتر آن‌که با استفادۀ فراوان از الکل نجس برای ضدّعفونی کردن مکانها و دستها و نوشیدن علنی آن برای مصونیّت در برابر کرونا و یا به قصد مست‌کردن، پلیدی و نجاست به زندگی مردم بیش از پیش راه یافت و این خد پیامدهای خاصّ خیش، از بی‌برکتی در جانها و مالها و ...، را دارد.

حالا با این همه فقر و نداری و بیماری و مرگ و بیچارگی و دل‌ناخُشی مردم، گروهی هم زدند بر طبل بی‌عاری و  روی آوردند به رقص و قرطی‌بازی و ما حالمون خوب و شما حالتون خوب و همه حالشون خوب که می‌دانم در نهایت سر از ناکجا آبادها خاهند درآورد!!!
————————————————————- 

1. کافی، ج 1، ص 343، ح 31؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.

کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۱
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی