آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

محاصره مردم در دمشق بر سر قدرت

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ب.ظ

در روایتی از عمار رضی الله عنه که ازاصحاب پیامبر می باشد وارد شده که سه نفر اصلی برای رسیدن به ملک و قدرت و ریاست در شام درگیری دارند تا اینکه این درگیری ها یک نتیجه دارد وآن هم محاصره اهل و مردم دمشق است.

                               

تاکیدی که دراین روایت شده اینگونه است که این سه نفر یعنی مرد ابقع، مرد اصهب و مردی که از نسل ابی سفیان است خروج می کند از قبیله کلب ادامه روایت یحصرالناس راچنداحتمال می توان ذکر کرد:

۱-به فتحه خواندن الناس که ضمیر یحصربه سفیانی برگردد یعنی مردم دمشق توسط سفیانی محاصره می شوند.

۲-الناس به ضمه خوانده شود وفعل مجهول باشد که می توان هم  گفت سفیانی مشق را محاصره می کند وهم هم ابقع واصهب یعنی به خاطر قدرت درگیری دارند.

۳-ابقع واصهب وسفیانی ابتدا باهم هم پیمانند وبعد از محاصره دمشق واز قدرت پایین کشاندن حاکم شام یادمشق که احتمالا بنی عباس از او حمایت میکرده وعقب نشینی بنی عباسیان با هم اختلاف پیدا می کنندودرگیر می شوند که سفیانی برهمه آنها پیروز شده وحکومت شام را بدست می آورد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی