آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

رئیس جمهوری آیندۀ ایران چه کسی است؟!

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۳ ب.ظ

رئیس جمهوری آیندۀ ایران چه کسی است؟!

در پاسخ به پرسش بسیاری از خوانندگان گرامی در بارۀ این که رئیس جمهوری آینده ایران کیست، یادآور می شوم، نویسنده، با بهره گیری از برخی روایات اسلامی و محاسبات جفری، بر این باور است که این شخص جز در لباس روحانیّت نخواهد بود، هر چند آشکارساختن نام وی را اکنون صلاح نمی دانم، و در این باره به هیچ کس پاسخگو نخواهم بود. بی گمان، پیشبینی ما همان چیزی است که سال 1393 در آخرین ویرایش گفتار «انقلاب ایران، پدیده ای شگفت انگیز در آخرالزّمان» بیان کرده ایم(1).

اکنون که انتخابات به پایان رسیده و نتیجۀ آن مشخّص شده است، آشکارا چیزی را که در گفتار «انقلاب ایران، پدیده ای شگفت انگیز» آورده بودیم و بسیاری از دوستانی که از گذشته پیگیر مقالات ما بوده اند، به یاد دارند، و تا چند ماه قبل نیز در همین کانال آخرالزّمان یافت می شد، در این جا می آوریم:

پیشبینی شمار رؤسای جمهوری در ایران

بنا بر برخی پیشگوییها، حکومت جمهوری در ایران دارای هفت رئیس جمهوری خواهد بود که با سیّد ابوالحسن بنی صدر آغاز شد و به حسن روحانی می انجامد، و چنین پدیده ای یادآور این نکته است که پایان برخی کارها را باید با آغازشان سنجید.

افزون بر آنچه گفتیم، یادآور می شویم که در پایانۀ آبان ۱۳۹۲، در بارۀ سرنوشت آقای حسن روحانی و چندساله بودن حکومت وی دو بار پرسیده شد، چنین جواب آمد: [نصف فزون ..... رد ..... وزر . نفت . سپاه . وسط دایره . وحید . ابتر . دو](2) که نشان می دهد زمامداری وی از چهار سال افزون خواهد شد، ولی به پایان دور دوم نمی رسد.

چنان که می دانید، بنا بر قانون اساسی ایران، هر شخص برای دو دورۀ 4 ساله می‌تواند رئیس جمهوری باشد، و به پایان نرسیدن زمامداری رئیس جمهوری ایران در دور دوم برای آن است که بنا بر پژوهشهای گستردۀ ما در روایات اسلامی، حکومت روحانیّون در ایران با رویدادهای پیش از ظهور امام مهدی(علیه السّلام) رو به رو می شود، و با حوادثی که تا کنون روی داده اند و در آینده روی می دهند، چنین می نماید که ان شاء الله زمان ظهور امام مهدی(علیه السّلام) نزدیک شده است.

پدیدارشدن جَحّافی (نیشابوری) در ایران

در برخی احادیث اسلامی از پدیدارشدن مردی جَحّافی(3) در سرزمین پارس خبر داده شده است که ریاست ایرانیان را در جنگ با عراقیها با ریاست عَوْف سُلَمِی بر دوش می کشد. در هر حال، در بارۀ رئیس جمهوری هشتم بودن این چهره یا جایگاه دیگرش هنوز نمی توان سخن روشنی گفت.
—------------------------------------------------------- 

1. در ایّام و دورۀ دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری در ایران، از اعلان نام کاندیداها تا تبلیغات و برگزاری، پی در پی با پرسش خوانندگان تازه وارد به کانال و حتّی برخی دوستان قدیم رو به رو بوده ایم که نظر و پیشبینی شما در مورد این انتخابات و کاندیدای پیروز در آن چیست؟ ما نیز بنا بر اخلاق حرفه ای و ملاحظاتی چون شهروند این کشور بودن و بازدید گروههای گوناگون، به ویژه هواداران هر دو کاندیدای مشهور از کانالمان و این که نمی خواستیم در کنار شادی یک گروه، مایۀ دلشکستگی گروهی دیگر شویم، از پاسخگویی روشن به این پرسش سر باز می زدیم و به ارائۀ گفتار مختصر یادشده در این باره بسنده می کردیم.
2. گفتنی است، برخی دوستان نزدیک و نیز شماری از خوانندگان یکی از وبلاگهای ما در گذشته، با ورود به فایلی اختصاصی با کد ورودی حاصل جمع اعداد یاد شده در جزوۀ «جهان در آستانۀ ظهور 1»، به عبارت جفری یادشده، در سال 1392 هـ.ش، دست رس داشته اند و آن را به یاد می آورند.
3. جَحّاف: -با فتحه و تشدید- راهی هموار در نیشابور است (معجم البلدان، ج 2، ص 110، درگاه «الجحّاف»، ترجمۀ نویسنده).

شایان یادآوری است، با توجّه به وقت اندک و برخی ملاحظات خاص، از هر گونه پرسش در بارۀ گفتار «انقلاب ایران، پدیده ای شگفت انگیز در آخرالزّمان» و عبارت جفری یادشده و بخشهایش آن دو خودداری کنید که به هیچ وجه پاسخگو نخواهیم بود.

یک شنبه 31 اردیبهشت 1396 - سیّد سلیمان مدنی تنکابنی-ایران- قم
  https://telegram.me/joinchatakheruzzaman

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی