آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

در آخر الزّمان نرخها گران می شوند و سالهای سختی خاهند بود و فتنه های خاکستری و پیاپی پدیدار می شود و مردم در آن فتنه ها مانند مورچه به این سو و آن سو کشیده می شوند و برخی دیگری را می کشند و قاتل نمی داند برای چه و چه کسی را کشته و مقتول نیز نمی داند برای چه کشته شده است! در آشوب خاکستری پادشاهان و زمامداران و مردم عادی آسیب فراوان می بینند و در فتنه می افتند، و کسانی نیز که به اخبار آخر الزّمان و دستورهای پیامبر و اهل بیتش(صلوات الله علیهم) در پرهیز از فتنه ها عمل می کنند و وارد این فتنه نمی شوند، هرچند کمتر آسیب می بینند و ایمانشان از دست نمی رود، از آسیبهای فتنه ها بی نصیب نخاهند بود. در ماجرای گران کردن بنزین و آشوبهای پس از آن در ایران که نتیجه ای جز جرح و قتل و غارت اموال و ویرانیهای بسیار را در پی نداشت، آن گونه بود و شد که نوشتیم و خاندید، و پیامدهایی نیز دارد که در آیندۀ نزدیک یا دور آشکار می شوند!

شایان یادآوری است، متن روایاتی که در این گفتار به مضمون آنها اشاره شده است، برخی در گذشته در کانال آخر الزّمان آورده شدند، و برخی نیز در آینده ارائه خاهند شد. ایران و افقانستان و سوریه و یمن اکنون در این فتنه غوطه ورند ... ناگفته نماند که تبلیغات راست و دروغ رسانه ها، به ویژه برنامه های ماهواره ای، در شعله ورساختن فتنه ها و کشاندن مردم، به ویژه جوانان کم دانش و تجربه، سوی فتنه ها بسیار اثرگذارند!

البتّه اگر امسال سالِ پیش از ظهور باشد، آشوب آبان 98 می تواند بخشی از درگیری گروهها و احزاب در دو ربیع نیز باشد، وگرنه همان فتنۀ خاکستری است، و خداوند داناتر است. سال پیش از ظهور بودن امسال در صورت بارش بارانهای سیل آسا در ایران و جهان دانسته و یقینی می شود، و گرنه باید صبر کنیم... همچنین آشوب در اصفهان می تواند  همان «بلوایی در اصفهان» باشد که آن اهل دل روشن ضمیر برای یک دورۀ 24 ماهه، از اردیبهشت 97 تا اردیبهشت 99 پیشبینی کرده بود، اگر بلوایی سخت تر از آن در راه نباشد!

گرانی بنزین و آشوبها و خرابیها و قتل و جرح پیش‌آمده پس از آن در کشور به خاست خداوند تحوّلات آخر الزّمانی در ایران را شتاب می بخشد! منتظر خبرهای مهمّی باشید. 

سیّد سلیمان مدنی تنکابنی-ایران- قم
کانال آخر الزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۵
خادم گمنام

نظرات  (۱)

خدا قوت . ما جزو شهرهایی هستیم که هنوز adsl هم وصل نیست و وارد تل گ رام نمی تونیم بشیم . ایا حوادث دی ماه سر جاش هست . چون تمام فکر من روی دی ماه بود . 

پاسخ:
پاسخ سید سلیمان مدنی تنکابنی در کانال آخرالزمان :اگر درگیریها و نزاعها میان احزاب و قبایل در خاورمیانه در ماه ربیع ثانی افزایش یابد، در ماه جمادی اول می بایست منتظر حادثه ای عبرت آموز و از جمادی ثانی به بعد باید شاهد رویدادهایی بیدارکننده از خاب غفلت باشیم. اگر یادتان باشد، آن اهل دل روشن ضمیر نیز برای دی ماه 98 رویدادی را پیشبینی کرده بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی