آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

نیازمندیهای سال را فراهم کنید!

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۰۲ ب.ظ

با توجّه به پیشبینی آسیب دیدن فراورده های کشاورزی در پی بروز پدیده های طبیعی، و گرانی، کمیابی و جیره بندی آنها و نیز خشکسالی درازمدّت و جنگهایی که در آینده ای نزدیک روی خاهند داد، اندوختن نیازمندیهای یک سال، از کالاهای بهداشتی و شوینده ها، داروها، و خُراکیهایی مانند برنج و لوبیا و نُخُد و دیگر حبوبات، گردوی پوست دار و بادام درختی(1) و خرما و آرد و نان خشک، روغن و ربّ گوجه و پیاز و سیب زمینی، کاری شایسته می باشد. دست رسی داشتن به آب، به ویژه آب آشامیدنی، نیز باید همواره مورد توجّه انسان باشد.

اگر چه گفته می شود که داروها جزو اقلام تحریمی نیستند، با توجّه به افزایش تحریمها، ذخیرۀ داروهای ضروری سال برای بیماران کاری بایسته است. فراهم کردن برنج تازه برای مصارف سال نیز فراموش نشود.

یکی از راههای پیشگیری از خرابی و کرم زدن و حشره افتادن حبوبات و آرد، ریختن آنها درون ظرفهای دردار و کیسه های پلاستیکی، مانند جای نوشابه، و بستن درب آنهاست تا هوا نکشند و سپس در جای خشک و خنک و تاریک نگه داری شوند.

برنج را نخست درون کیسۀ پلاستیکی بی سوراخ ریخته و سپس سر کیسه را خوب جمع کنید تا درون کیسه جایی برای هوا نباشد و درب آن را سفت ببندید تا هوا نکشد و آن کیسه را درون کیسۀ معمولی دیگری بگذارید و در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب قرار دهید تا سالم بماند و خراب نشود، و هر زمان که مقداری از آن را بر می دارید، دو باره همان کار را انجام دهید.

گفتنی است، هر چند در هر جای و زمانی، اندوختن توشۀ سال کاری پسندیده و سازگار با خردورزی و آیین اسلام است، در روایات اسلامی بیانگر رویدادهای آخر الزّمان به اندوختن خُراک یک سال از هنگام دیدن ستارۀ دنباله دار سختی آور در ماه رمضان سال قیام امام مهدی(علیه السّلام) سفارش ویژه شده است.
 
نیز شایان یادآوری است، کسانی که دارا می باشند، برای خانواده های نادار و نیازمند هم آذوقه و دیگر نیازمندیهای سالشان را فراهم کنند تا اندوختۀ دنیا و آخرتشان باشد، و پس از ظهور امام مهدی(علیه السّلام) روسپید شوند.

وای بر کسانی که بیش از نیاز خِیش و برخی نیازمندان مورد نظرشان، کالاها را ذخیره و احتکار کنند و مایۀ کمبود و افزایش بهای آنها شوند. بی گمان، چنین کسانی به زودی اثر وضعی کارهای بد خُد را خاهند دید و در دولت مهدوی کیفر داده می شوند!!!
------------------------------------------------------------- 
1. بادام درختی دارای گنجایشی اندک و انرژی ای بسیار است؛ چنان که مرتاضان نیز در زمان نخُردن و کمخُری از آن بهره می گیرند، و در اشعار شاعران پارسیگو نیز اشاره شده است: «ریاضت کش به بادامی بسازد»! در روزگار سختی و گرسنگی، 7 دانه بادام و 3 دانه خرما برای غذای یک روز انسان بس است.

(کسانی که این پیام را می خانند، نگران نباشند و بدانند که این هشداری برای وضعیّت کنونی کشور است، و ربطی به شرایط ویژه و سخت در سال ظهور ندارد)
✔️ برگرفته از: جهان در آستانۀ ظهور
پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی
کانال آخر الزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۸
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی