آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

حوادث پیش‌آمده در عراق از ماه اکتبر 2019 به این سو بخشی از فتنۀ خاکستری در آخر الزّمان است که همگان را فرامی گیرد و چند ماه پیش به آن اشاره کردیم. به قدرت رسیدن دو بارۀ بعثیها در عراق را از ده سال پیش در گفتارهایمان با بهره گیری از روایات اسلامی پیشبینی کرده بودیم، ولی در آن زمان کمتر کسی آن را باور می کرد، و اکنون زمینه هایش در حال فراهم‌شدن است.
 
1. بنا بر پیشبینی احادیث اسلامی، کمی پیش از ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام) در کشور عراق بعثیها و داعشیها چندماهی زمامداری می کنند. زیرا طبق روایات اسلامی، قبل از ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام)، همۀ گروهها و احزاب طالب حکومت، به ویژه بنی مروان در عراق و بنی سفیان در شام، می بایست به حکومت برسند.

2. در زمان زمامداری صدّام و حزّب بعث تنها خد صدّام فاسد و اوضاع اقتصادی تحت کنترل بود، ولی پس از صدّام فساد در زمامداران و یا اصحاب دولت و نیروهای دولتی و نظامی نهادینه شد و گسترش یافت! 

3. اعتراضاتی که در پی گسترش مفاسد اقتصادی در عراق و فقر و نابرابری در این کشور و ضعف دولت در ادارۀ امور، پیش از اربعین در عراق رخ داد و بیش از 100 کشته و زخمی داده است، و از 25 اکتبر از سر گرفته شد، بیشتر از سوی شیعیان عراق است، و اکنون مردم شیعه بر ظلمی است که از جانب زمامداران شیعه به آنان روا داشته می شود، شوریده اند! اهل سنّت عراق هرچند دل خُشی از دولت شیعی عراق ندارند، هنوز ساکت اند و جرأت ابراز وجود ندارند. 

4. حکومت انقلابی عراق با اعتراضات و شورشهای مردمی فرونمی پاشد، حتّی اگر برخی سرانش تغییر یابند، بلکه فروپاشی این حکومت با شبیخون و یورش نیروهای بعثی و داعشی و با کمک برخی کشورهای خارجی مانند عربستان سعودی خاهد بود.

5. بسیاری از عراقیها حتّی شیعیان، بنا بر حسّ ناسیونالیستی و عربی، از دخالت ایرانیان در اوضاع عراق و پشتیبانی زمامداران ایران از زمامداران عراق ناخرسندند و هجوم میلیونی ایرانیان برای رفتن به عراق برای زیارت عتبات مقدّس را گونه ای لشکرکشی سیاسی می دانند که تعادل اوضاع اقتصادی این کشور را به هم می ریزد و تبعاتی دیگر نیز دارد مانند حسّاس کردن دشمنان وهّابی در عربستان سعودی و ... (از قضا سرکنگبین صفرا فزود!).

6. بعثیها که با سقوط صدّام زخم خُرده اند و به چم و خم کارها در این کشور آشنا می باشند، منتظرند تا با کمک عربستان سعودی و دیگران بار دیگر قدرت را در این کشور به دست گیرند.

7. عراق تنها راه ارتباطی ایران به سوریه و لبنان است، و از سالها قبل پیشبینی کردیم که دولتهای اروپا و آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی برای قطع این ارتباط و به ضعف کشاندن حزب الله لبنان و دولت بشّار اسد، می خاهند دولت شیعی عراق را که متّحد راهبردی زمامداران ایران است، از میان بردارند و راه دسترس ایرانیان سوی سوریه و لبنان بسته شود.
 
8. با سقوط دولت شیعی عراق، حلقۀ محاصرۀ ایران و سوریه نیز تنگتر خاهد شد! و عراقیها نیز از چاله به چاه خاهند افتاد، و میان ایران و عراق جنگ روی می دهد، و چون قدرت ایران بر عراق می چربد و ایرانیان بر بصره چیره می شوند، عراقیها بیشتر آسیب می بینند و دچار کمبود کالا، گرانی و گرسنگی می شوند.

9. در وضعیّت پیش‌آمدۀ کنونی، رفتن به عراق کاری عاقلانه نیست! پس از به قدرت رسیدن حزب بعث و داعش در عراق، به دلیل اتّحاد و همپیمانی شیصبانی کوفی با اصهب مروانی، به مکانهای مقدّس و مذهبی شیعیان آسیبی نمی رسد، مگر در پایان کار که میان مروانی و شیصبانی اختلاف می افتد و مروانیها به برخی اماکن مقدّس نزد شیعیان، مانند مسجد بُراثا در غرب بغداد، آسیب می زنند. 

😳در بارۀ چگونگی سقوط دولت انقلابی عراق و تسلّط حزب بعث و داعش بر این کشور، روایات فراوان و شگفتی هست که هر وقت احساس کنیم به آن زمان نزدیک شده ایم، آنها را ارائه خاهیم داد. همین قدر بدانید که این رویداد در پی گسترش مفاسد اقتصادی در عراق و ناتوانی دولت انقلابی در از میان بردن آنها و بروز اختلاف میان ایران و عراق و حادثه ای غیرمنتظره در ایران و یا در خُد عراق خاهد بود!

................................................................................................................................................
✔️ پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی
کانال آخر الزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۴
خادم گمنام

نظرات  (۱)

باسلام!

چرا همزمان با کانال تلگرامی آخرالزمان و همۀ مطالب آن کانال، آپدیت نمی‌شود؟

پاسخ:
سلام.  این وبلاگ برای درج مقالات مهم کانال آخرالزمان راه اندازی شده . اگر گاهی اوقات در بروزرسانی مطالب کوتاهی میشود به علت مشغله کاری است. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی