آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

با توجّه به پیشبینی بارش بارانهای سیل‌آسا و وزش بادهای تند در آخر الزّمان، به ویژه جمادی دوم تا دهۀ نخست ماه رجب پیش از ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام)، به همگان یادآور می شویم، جایگاههایی دور از آبراهه‌ها و سیل‌گذرها را برای زندگی خِیش برگزینید، و پیِ خانه‌هایتان را بلند و استوار بگیرید، و دیوارها و سقفهای منازل و شیروانیها را در برابر باد و باران عایق‌بندی و استوار کنید، و جویها و آبراهه‌های پیرامون زیستگاههایتان را پیش از رویدادهای یادشده پاکسازی و لایروبی کنید و از زیستن در کنار سدها و رودها و دریاها و زمینهایی که سست می‌باشند و احتمال ریزش و فرونشست دارند، بپرهیزید تا آسیبها به کمترین اندازه برسند. نیز مدارک و اسناد و نوشته‌های ارزشمندتان را در پاکتهای پلاستیکی و ضدّآب بسته‌بندی کنید و در جاهایی مناسب بگذارید، تا هنگام بروز بارندگی و سیل آسیب نبینند. همچنین موادّ غذایی و خُراکی را در ظرفهایی مناسب و جاهایی دور از رسیدن رطوبت و آب بگذارید.

گفتنی است، باران چهل روزه یا چهل روز باران از نشانه های شگفتی است که پیش از ظهور روی می دهد، و اشاره به آن در این گفتار دلیل بر آن نیست که امسال سال پیش از ظهور است. 
                                            (این هشدار را به دیگران هم برسانید)
✔️ برگرفته از: جهان در آستانۀ ظهور
پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی
کانال آخر الزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۸
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی