آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

دی دهمین ماه از ماههای دوازده‌گانۀ خُرشیدی و نخستین ماه از فصل سرد زمستان نزد ایرانیان است. 

بنا بر آن‌چه پیش آمده است و روی خاهد داد، دی‌ماه در تاریخ انقلاب ایران و جمهوری اسلامی، ماهی حادثه‌خیز و نقش‌آفرین بوده و می‌باشد.

چنان‌که می‌دانید، در تاریخ انقلاب ایران، 19 دی 1356 که شورش مردم قم بر رژیم شاهنشاهی در آن آغاز شد، روزی سرنوشت‌ساز به شمار می‌آید.

روی‌دادن زلزلۀ ترسناک 6.7 ریشتری در 5 دی‌ماه ۱۳۸۲ که شهر بم و روستاهای پیرامونش را ویران ساخت و بزرگترین بنای خشتی جهان (ارگ بم) را در هم کوبید و نزدیک به 100 هزار کشته و زخمی بر جای گذاشت.

مرگ ناگهانی اکبر هاشمی بهرمانی رفسنجانی، سیاست‌مدار معروف ایرانی و دومین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از ستونهای انقلاب ایران، در روز 19 دی 1395، درون استخری در کوشک ناصری در مجموعۀ سعدآباد تهران روی داد؛ درست همزمان با سالگرد کشته‌شدن امیر کبیر در حمّام فین کاشان و سالگرد شورش مردم قم.

آتش‌سوزی و فروریختن نخستین ساختمان بلند ایران «پلاسکو» در تهران در 30 دی 1395 که مرگ گروهی از آتش‌نشانان، بازاریان و دیگر هموطنانمان و زیانهای مالی فراوان را در پی داشت.

آغاز برخی اعتراضات مردمی به گرانیها و تورّم اقتصادی و بیکاری در ایران که از 7 دی ماه 1396 در مشهد آغاز شد و به برخی  شهرهای دیگر کشور هم کشیده شد.

حادثۀ برخُرد کشتی نفت‌کش سانچی حاوی میعانات گازی با یک کشتی فله‌بر چینی در آبهای چین در ۱۶ دی ۱۳۹۶ و انفجار آن و کشته‌شدن 30 ایرانی و دو بنگلادشی.
 
درگذشت سیّد محمود هاشمی شاهرودی، سیاست‌مدار ایرانی زادهٔ عراق و سومین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیس اوّل مجلس خبرگان رهبری در ۳ دی ۱۳۹۷ در تهران، و انتخاب صادق آملی لاریجانی در 9 دی 1397 با عنوان چهارمین رئیس تشخیص مصلحت نظام.

اینک پس از گذر سالیان دراز رسیدیم به دی‌ماه 1398، و بسیاری از خانندگان گرامی پیشتر در گفتار «رویدادهای مهم و شگفتی در راه‌اند!!!» خانده‌اند: 

«خبرهای مهم و رویدادهای شگفتی در ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه و جهان در ماههای آینده و در مقاطع زمانی خاصّی در راه اند، و بنا بر آن‌چه که در اوایل اردیبهشت 1397 در جلسه‌ای که با انسانی اهل دل و روشن‌ضمیر داشتم و از وی شنیدم، در حدود 7 و 16 ماه آینده و دی‌ماه بعد از آن، رویدادهایی در ایران و نیز بحران و بلوایی در اصفهان و نیز رویدادی در گنبد کاووس خاهد بود...».

بنا بر پیشبینی آن اهل دل روشن‌ضمیر در دی ماه امسال (1398) رویداد یا رویدادهایی در ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه خاهد بود.

همچنین بسیاری از خانندگان پیگیر گفتارهای ما از سالها پیش عباراتهای زیر را به یاد می‌آورند:

«در برخی استخراجهای جفری که در سالهای 2-1381 هـ.ش در بارۀ حوادث ایران در آخرالزّمان و درگیری نظامی آمریکا و متّحدانش با این کشور انجام گرفته است، کلمات زیر پدیدار شدند:

زن، شَرُوس، لبه اَرَس شوم، ز مَهِ دی هَزْل (ضعف) فُرْس (پارسیان)، سَنَه (خشکسالی) بِرَی (تهران)، ترس، صدا در ری، نور ، بَرْد (سرما)، بهانه، زود، شبانه، ز روی آب، تُنْب، بندر، جِت، تازش، سوزش جور...»

با نگاه به آن‌که طبق پژوهش نویسنده و با بهره‌گیری از روایات اسلامی، انقلاب و حکومت جمهوری اسلامی در ایران تا سال ظهور و قیام حسنی گیلانی دوام می‌آورد، واژۀ «دی» در محاسبۀ جفری یادشده به واپسین دی‌ماه در دوران چهل‌ و یا چهل‌واندی سالۀ انقلاب ایران و هنگام شروع ماههایی که شمارش معکوس حوادث ظهور در آنها آغاز می‌شوند، اشاره دارد، و پس از آن در فصل بهار ایرانیان با رهبری مروزی درگیر نبرد با خزرهای قفقازی با فرماندهی شروسی خاهند شد، و چنین می‌نماید که دی‌ماه پایانی در پایانه‌های انقلاب ایران ماهی نقش‌آفرین و حادثه‌خیز خاهد شد.

ناگفته نماند، در پرسشی جفری که در آغازۀ آذر ۱۳۹۲ پیرامون موضوعی خاص در ایران انجام شد، چنین جواب داده شد: «ده ز برج بارد (سرد) بس» که هرچند پاسخی مبهم بود، شاید به دی‌ماهی حادثه‌خیز در ایران اشاره داشته باشد، و خداوند داناتر است.

در پایان شایان یادآوری است، در صبح روز 5 دی‌ماه 1398 خُرشیدگرفتگی حلقوی و دو هفته پس از آن در 20 و 21 دی‌ماه ماه‌گرفتگی نیم‌سایه‌ای روی خاهند داد که در بارۀ آثار و پیامدهایشان چیزهایی در گفتاری دیگر خاهیم نوشت.

از دادن هر گونه پاسخ به خانندگان گرامی و دوستان بزرگوار در بارۀ آن‌چه آورده‌ایم، معذوریم، و در هر حال، امیدواریم خداوند فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی و بلاهای آسمانی و زمینی را از سر مؤمنان و مظلومان در کشورمان و دیگر کشورهای جهان دور بگرداند.
✔️ برگرفته از: جهان در آستانۀ ظهور
پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی
کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی