آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

خبر نخست غیبی: نابودی پایتختهای کشورهای عربی حاشیۀ خلیج فارس در آیندۀ نزدیک!

برخی از ما می پرسند که چگونه است بر سر مردم مسلمان یمن و فلسطین آن همه بمب و موشک کشورهای غربی یا عربی ریخته می شود و این دو ملّت در فقر و بیچارگی و محاصره اند و ذرّه ای به غیرت دولتهای شیطانی و بی غیرت عرب برنمی خُرَد تا به آمریکا و اروپا و عربستان اعتراض کنند و همچنان به عیش و نوش در کاخهایشان مشغول باشند. پس، عدالت خدا کجاست؟! 

پاسخ به این سؤال بخشی تجربی و عقلی و بخشی دیگر شهودی و غیبی است که البتّه خالی از تجربۀ امّتهای پیشین نیز نیست. 

در بخش تجربی و عقلی نخست باید بگوییم که بلاهایی که بر سر برخی امّتها چون یمنیها و فلسطینیان می آیند، تا حدّی نتیجه کارهای ناشایست و اعتقادات فاسد و رفتارهای فتنه گرانۀ خُد این امّتها نیز هست که بحث در این باره مفصّل می باشد، ولی در هر حال، نظام این عالم به گونه ای است که خداوند برای امتحان بشر به قدرتمندان فرصت و مهلت برای تاخت و تاز و ستمگری و خونریزی می دهد و زمانش که برسد ظالم را از میان برمی دارد، به ویژه آن هم در روزگار ما که دوران آخر الزّمان و پر از آزمایشها و فرصتها و مهلتها و هنگام پایان یافتن ستمگریهاست. 

در بخش دوم که خبر غیبی و شهودی و نیز تجربۀ امّتهای ستمگر و یا ساکت در برابر ظالم و ناکمک کار به مظلوم است، آن می باشد، بر پایۀ اسناد قرآنی و روایی و غیره در سالهایی نزدیک که ان شاء الله به عدد انگشتان دست نمی رسند، شاهد پیروزی مظلومان پرهیزکار، نه هر یمنی و نه هر فلسطینی مظلوم ولی ناپرهیزکار، بر غربیان و عربهای قدرتمند و ظالم خاهیم بود، و مهمتر از همه آن که خاستم برای نخستین بار به آگاهی شما برسانم همه یا بیشتر پایتختها و شهرهای بزگ کشورهای عربی حاشیۀ خلیج فارس، چون کویت، بحرین، قطر، امارات متّحدۀ عربی و عُمان، به زودی در پیِ هفت جنگ بزرگ یا بیشتر، توفانهای دریایی و سیل آب و باد شدید و زلزله نابود خاهند شد و اثری از این عربهای کاخ نشین مست که روزگاری اجدادشان شترچرانی می کردند و چلپاسه می خُردند و سرزمینهایشان زیر سلطۀ ایرانیان بود، و اکنون نه خدای را بنده اند و نه بیشترشان برای ایران ارزش چندانی قائلند، بر جای نخاهد ماند، و اگر فرصتی دست داد اسناد و مدارک اشاره شده را در گفتاری مستقل یا لا به لای گفتارهایمان ارائه می دهم! 

خبر دوم غیبی از سروش غیبی است که در بارۀ روی کرد آمریکا به ایران در شرایط کنونی فرمود: «تشرّفت الحیّة علیهم» ... مار از جای بلند بر آنان نگریست!  ... مار نماد دشمنی گزنده و زیان رسان است، و از بلندی نگریستن آن حاکی از نیرومندی و قصد قدرت نمایی است .... خداوند شرّشان را به خُدشان برگرداند و نیکان را از گزندشان محفوظ بدارد.

خبر سوم غیبی آغاز آشکارشدن دشمنی رومیان با ایرانیان از فرانسه و نیز پیروزی پادشاه یمن بر مخالفانش با کمک جنگ افزارهای فرانسوی: در بارۀ آسیب فرانسه به ایران در مقالۀ «نقش فرانسه و همپیمانان غربی اش در سرنوشت انقلاب ایران» پیشگویی نوستراداموس را نگاه کنید، و در بارۀ یمن خبر ارطأه ر را بخانید و سپس خبر بعدی را ببینید:

باران، گرسنگی و جنگ در ایران بازنمی ایستند.
ایمانی بزرگ پادشاه را به زانو درمی آورد.
آن کارهایی که در فرانسه آغاز شده بودند، در همان جا پایان می یابند.
نشانه ای رازآلود برای کسی که در تنگناست
(نوشتارهای نسترآداموس به زبان فرانسوی و برگردان آن به زبان انگلیسی، سانتوری 1، رباعی 70، ترجمۀ یکی از دانشمندان معاصر).

نوشته سید سلیمان مدنی تنکابنی کانال تلگرامی آخرالزمان 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی