آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

در آسمان خبرهایی است که در زمین چنین می‌بینید!

خانندگان گرامی، حوادث مهمّی در پیش اند. ماههای دی و بهمن و اسفند پیش رو سرنوشت سازند ... خاورمیانه و جهان به‌زودی دستخُوش تغییراتی بزرگ خاهند شد ... از کارهای احساسی و گوش دادن به تبلیغات رسانه های وابسته به قدرتها و دلبستن به دولتهای غربی که خد دشمنان ایران و ایرانی اند و دستشان با قدرتهای شرقی در یک کاسه است، بپرهیزید ... هر گونه جنبش و شورشی پیش از قیام قیامگران بر حقّی که هدفشان دادن پرچم به امام مهدی(علیه‌السّلام) است، جز افتادن در فتنه و آسیب‌دیدن نتیجه‌ای ندارد. ماه جمادی دوم و رجب شتاب حوادث بیشتر خاهد شد؛ ان شاء الله. 

امام علی(علیه‌السّلام) فرمود:

... به زمین بچسبید و بر گرفتاری شکیبا باشید و دستهایتان و شمشیرهایتان را در خاهش زبانهایتان مجنبانید و در آن‌چه خدا در باره اش برای شما شتاب نکرده است، نشتابید. پس، بی گمان، هر کس از شما، با شناخت حقّ سرورش و حقّ فرستاده‌اش و خاندانش، در بستر خود بمیرد، شهید می‌میرد و پاداش وی با خداست...(1).


———————————————————— 
1. ترجمه و شرح نهج البلاغة، ص 6-765، خطبه‌ها، ش 232 (ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی).

منتظر خبرهای تازه در کانال آخرالزّمان در روزهای آینده باشید.
بس خبرهاست در این عالم خاک 
که کنند اهل معانی ادراک

 

کانال آخرالزّمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی