آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

سختی و در پی آن روزنه‌های امید!

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۱۹ ب.ظ

خانندگان گرامی، هرچند برای روزها و ماههای آینده سختیهایی پیشبینی شده‌اند، و جمادی اوّل یا دی‌ماه برای مردم کشور ما بحران‌خیز و ناگوار بود، و در ماه جمادی دوم یا بهمن خبرهایی دیگر می‌شنوید، و در نهایت، روزنه‌های امیدی باز خاهند شد. منتظر خبرهایی تازه باشید. 

بی‌گمان، در پی سختیهای پیش از ظهور آسایشهای پس از ظهور است. مراد ما از روزنه‌های امید رسیدن به آسایش نیست. زیرا تا زمان ظهور و حتّی تا چند ماه پس از آن همه‌اش سختی و سختی است. مقصود ما پیدایش امید به آسایش در آینده  در دل مؤمنان با دیدن برخی رویدادهاست. 

در مورد این‌که آیا امسال، سال پیش از ظهور است یا خیر و آیا این دو جمادی و رجب همان ماههای شگفتی‌آفرین «العجب کلّ العجب‌ بین جمادی و رجب» پیش از ظهورند  یا نه، در ماه جمادی دوم می توانیم نظر قطعی بدهیم. زیرا اگر در این ماه و 10 روز از رجب بارانی سیل آسا، در جهان، به‌ویژه ایران، بیاید که مردمان نظیرش را ندیده‌اند، می توانیم بگویم در همین رجب سفیانی می‌شورد و در ماه محرّم ظهور می‌شود، و گرنه هنوز می بایست صبر کنیم!

در کنار همه اینها بحث فردبودن سال ظهور نیز مطرح است که خد نکاتی ویژه دارد و جداگانه باید در بارۀ آن بحث شود. 

.....................................
کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۵
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی