آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

معاملهٔ قرن

معاملهٔ قرن (در عربی: صفقة القرن، عبری: עסקת המאה و در انگلیسی: Deal of the Century) اصطلاحی سیاسی است و به طرحی گفته می‌شود که از سوی دولت ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در راستای روند صلح بین دولت فلسطین و دولت اسرائیل، که اسرائیل، در ازای دریافت امتیازهایی فراتر از تعهدات قبلی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و قطعنامه‌های شورای امنیت، و الحاق بخش‌هایی از مناطق اشغال‌شده به خاک خود، با تشکیل دولت مستقل فلسطینی موافقت می‌کند. ترامپ داماد خود کوشنر را بعنوان دلال معامله منصوب کرده است.
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بسیاری از مقامات فلسطینی و کشورهای دیگر با این طرح به شدت مخالفت کرده‌اند. بنا به گمانه زنی روزنامه «اسرائیل‌هیوم» نزدیک به «بنیامین نتانیاهو» از مفاد معامله، اگر سازمانهای فلسطینی طرح ترامپ را نپذیرند، امریکا مانع از رسیدن کمکهای کشورها به فلسطینیان خواهد شد.
این طرح قرار است برای پایان دادن به بیش از ۷۰ سال منازعه فلسطین-اسرائیل پیشنهاد شود. بر اساس این طرح بخش‌هایی دیگر از فلسطین شامل نیمی از کرانهٔ باختری و بخشی از بیت‌المقدس شرقی که از نظر جامعهٔ جهانی به دولت فلسطین تعلق دارد، به اسرائیل واگذار می‌شود، و در عوض اسرائیل با تشکیل کشور مستقل فلسطینی در نیمهٔ دیگر کرانهٔ باختری و تمام نوار غزه و تنها چند محله از بیت‌المقدس شرقی موافقت می‌کند. بر اساس این طرح شهر ابودیس به جای بیت‌المقدس به عنوان پایتخت فلسطین در نظر گرفته خواهد شد. همچنین طبق این طرح فلسطینیان باید از حق بازگشت به سرزمین خود که در طبق قطعنامهٔ ۱۹۴ شورای امنیت به رسمیت شناخت شده، صرف نظر کنند.
اجرای این طرح هنوز رسماً از سوی آمریکا اعلام نشده است.(1)
------------------------------------------------ 

1. دانشنامۀ ویکی‌پدیا، درگاه «معاملۀ قرن».

 

اهداف و برنامه های دشمنان غربی از معاملۀ قرن

هرچند معاملۀ قرن در راستای پایان دادن به هفتاد سال درگیری و خونریزی و آشوب بین یهودیان و مسلمانان در سرزمین فلسطین در قرن 21 به اجرا درمی آید، هدف اصلیش تثبیت جایگاه دولت اسرائیل یهودی در میان کشورهای عربی و اسلامی یا خاورمیانۀ بزرگ است.
 
دولتهای غربی به ویژه آمریکا برای اجرای این طرح، در گام نخست می بایست سران دولتهای عربی را با خُد همسو کنند، و در گامی دیگر دولتها و گروههای عرب و غیر عرب مسلمان مخالف خِیش مانند دولت عربی سوریه و دولت عربی عراق و جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان و حشد شعبی عراق و انصار الله یمن و حماس فلسطینی و گروه داعش و مانند آنها را چون سازش نمی کنند، تضعیف کنند یا از سر راه بردارند.

آمریکا و متّحدان غربی و عبری اش برای همسوسازی سران دولتهای عربی با خیش از طرحهایی مانند ایران هراسی بهره می گیرند، و روز به روز با فروش جنگ افزارهای خِیش به آنان، ثروتهایشان را به یغما می برند و وابستگیهایشان را به خُد بیشتر می کنند.
 
آمریکا و متّحدان غربی و عبری و عربی اش برای نابودی دولت سوریه و گروه حزب الله و حماس طرح تشدید محاصرۀ اقتصادی سوریه و فلسطین و تا حدّی لبنان را به اجرا درمی آورند(1).

آمریکا و متّحدان غربی و عبری و عربی اش برای نابودی دولت عراق و حشد شعبی و بستن راه دست رس ایران به سوریه، طرح ایجاد آشوب در عراق و سرنگونی دولت این کشور به دست گروههای بعثی با رهبری اصهب مروانی را به اجرا درمی آورند(2).

آمریکا و متّحدان غربی و عبری و عربی اش برای نابودی گروه انصار الله یمن، پس از محاصرۀ شدید این کشور که درحال اجراست، با بمبارانهای بی امان و یورشهای زمینی، پادشاه یمن منصورهادی یا هر دست نشاندۀ دیگری را که بخاهند، وارد صنعا می کنند(3).

آمریکا و متّحدان غربی و عبری و عربی اش برای تضعیف یا از سر راه برداشتن جمهوری اسلامی ایران که حامی دولت سوریه و دولت عراق و گروههای مبارز حزب الله و انصار الله و حشد شعبی و حماس می باشد، پروژۀ محاصرۀ شدید اقتصادی ایران و ایجاد آشوب در کشور و درگیر کردن آن با کشورهای همسایه مانند بحرین و عراق و قفقاز را -بخشی با برنامه ریزی و بخشی بی برنامه ناخاسته- به اجرا درمی آورند. 

در بارۀ جنگ ایران و عراق در دوران اصهب مروانی و نبرد قفقازیها با ایران بحثهایی مفصّل همراه با روایات اسلامی داریم که پیشتر در برخی گفتارهایمان بخشهایی از آنها ارائه شده است و باقیمانده نیز در آینده ارائه خاهد شد.
--------------------------------

1. بنگرید: سوریه در آخر الزّمان (بخشهایی از این گفتار در کانال هست).
2. بنگرید: شورش اصهب مروانی در عراق (منتشرنشده).
3. بنگرید: یمن در آخر الزّمان (بخشهایی از این گفتار پیشتر منتشر شد).

 

دلایل ناکامی دولتهای غربی، عبری و عربی در انجام معاملۀ قرن 

برای چند دلیل معاملۀ قرن شکست می خُرَد و به نتیجه نمی رسد:

1. مخالفت بسیاری از دولتهای اسلامی عرب و ترک و ایرانی و پاکستانی و افقانی و گروههای مبارز فلسطینی و غیر فلسطینی با غربیها در انجام معاملۀ قرن، برای در نظر گرفته نشدن حقوق کامل فلسطینیان در این معامله.

2. بروز شورشهای ناخاسته در برخی کشورهای عربی ضدّ حاکمان وابستۀ عرب و افسار گسیخته شدن عربها(1).

3. ناتوان شدن پادشاه روم و سست شدن چیرگی دولتهای آمریکایی و اروپایی در سرزمینهای اسلامی(2).
 
4. بروز حوادث و بلاهای طبیعی ناگهانی در جهان به ویژه خاورمیانه(3). 

5. بروز درگیریها و جنگهای ناگهانی و ناخاسته میان کشورهای جهان به ویژه خاورمیانه(4).

6. روحیۀ یکجانبه گرایی سران آمریکا، به ویژه دنالد ترامپ، و غرور و اختلاف انگیزی فراوانی که در این شخص هست(5). 

7. نزدیک شدن پایان عمر دولت صهیونیستی اسرائیل و نابودی اش و از دست رفتن فرصتها برای انجام معاملۀ قرن(6).
----------------------------------------------------- 

1. بنگرید: عربها در آخر الزّمان.
2. پیشبینی شگفت امام علی(علیه السّلام) در بارۀ ناتوان شدن آمریکا و اروپا در آخر الزّمان.
3. در چندین مقاله بررسی خاهد شد. 
4. در چندین مقاله بررسی خاهد شد.
5. بنگرید: دُنالد ترامپ زمینه ساز فروپاشی آمریکا و اروپا.
6. بنگرید: دوران فرمانروایی یهودیان در آخر الزّمان.
✔️ برگرفته از: جهان در آستانۀ ظهور
پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی
کانال آخر الزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۸
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی