آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

خاخام "گلازرسون" مدّعی نادان و دروغگو

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ق.ظ

با بررسیهایی که نویسنده در کتاب مقدّس، به‌ویژه تورات، و نیز آیات و روایات اسلامی انجام داده است، شک ندارد که خاخام "گلازرسون" نه تنها پیشگو نیست، مدّعی دروغینی است که به کتاب مقدّس یهودیان و مسیحیان دروغ بسته است، و کدها و رمزهایی که در تورات آمده‌اند، درست خلاف گفته‌های این خام نادان و دروغگو می‌باشند، و امسال (2020 م) نیز هیچ جنگی میان ایران و اسرائیل روی نمی‌دهد، و طبق آیات و روایات اسلامی فروپاشی اسرائیل پس از ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام) خاهد بود و ایرانیها در این فروپاشی نقش دارند و زمامداران اسرائیل جرأت درگیر‌شدن با ایران را ندارند!

برای اثبات نادانی و دروغگویی این شخص، بخشی از گفتار «دوران فرمانروایی یهودیان در آخرالزّمان» را برای خانندگان گرامی ارائه می‌کنیم تا حقیقت بر همگان آشکار شود. 👇👇👇

شنیدنی است اگر بدانید، بنا بر سخنان نقل‌شده از دانیال پیامبر(علیه‌السّلام) و رازگشایی نُسْتْرآدامُوس از آن، دوران پایداری دولت یهود در آخرالزّمان نیز نزدیک 73 سال خاهد بود.
 
در کتاب تورات سخنانی رازآلود در بارۀ دوران استواری، انبوهی و توانایی یهودیان(1) در سرزمین فلسطین در آخرالزّمان آمده است: 

امّا تو ای دانیال! کلام را مخفی دار و کتاب را تا زمان آخر مُهر کن. بسیاری به‌سرعت تردّد خاهند نمود و علم افزوده خاهد گردید*. پس منِ دانیال نظر کردم، و اینک دو نفر دیگر، یکی به این طرف نهر و دیگری به آن طرف نهر ایستاده بودند* و یکی از ایشان به آن مرد مُلَبَّس به کتان که بالای آبهای نهر ایستاده بود، گفت: انتهای این عجایب تا به کی خاهد بود؟* و آن مرد ملبّس به کتان را که بالای آبهای نهر ایستاده بوده، شنیدم که دست راست و دست چپ خُد را به سوی آسمان برافراشته، به حیِّ ابدی قسم خُرد که برای زمانی و دو زمان و نصف زمان خاهد بود، و چون پراکندگی قوّت قوم مقدّس به انجام رسد، آن گاه همۀ این امور به اتمام خاهد رسید*(2).

نُسْتْرآدامُوس، دانشمند، پیشگو و ستاره شناس مشهور فرانسوی (۱۵۶۶ـ۱۵۰۳م)، با بهره‌گیری از آگاهیهای تاریخی و چیره‌دستی در پرده‌برداری از رازها، از نوشتارهای کتاب مقدّس در بارۀ دوران فرمانروایی یهودیان و زمان به سر رسیدن دولت آنان در آخرالزّمان این گونه رازگشایی کرده است: 

دورۀ این تغییرات برای زمانی و دو زمان و نیم زمان خاهد بود. اگر زمان اشاره به هفته، یعنی هفت سال باشد، پس دو زمان: ۴۹=۷×۷ سال می‌شود، و نیم زمان مساوی است با: نصف ۴۹ سال، یعنی ۲۴ سال و ۶ ماه و ۱۵ روز، و مجموع آن: 49+24 سال ۶ ماه ۱۵ روز یعنی ۷۳ سال و ۷ ماه(3).

نسترآداموس، در بخشی از نامه‌اش به هانری دوم، پادشاه فرانسه، یافته‌های خُد از گفتارهای کتاب مقدّس را چنین گزارش می‌کند: 

بابل(4) جدید رو به رشد می‌نهد، دختر تیره‌بخت به خاطر رجاست(5) که از اوّلین قربانی افزون می‌دارد، فقط تا هفتاد و سه سال و هفت ماه حکومتش دوام خاهد آورد(6).

در سخنان نسترآداموس، «بابل جدید» همان کشور اسرائیل کنونی، و «دختر تیره‌بخت» نماد قوم آواره و بدبخت یهود است که برای پلیدیها و کارهای زشتی که پس از پدیداری دولت نوبنیادش در آخرالزّمان انجام می‌دهد، زمامداری ای 73 سال و 7 ماهه خاهد داشت.

بر پایۀ پیشگوییهای کتاب مقدّس و رمزگشایی و پرده‌برداری نسترآداموس از نوشتارهای این کتاب، و با نگاه به آن‌که در 14 می سال ۱۹۴۸ م، با انبوه‌شدن و نیرومندی یهودیان در سرزمین فلسطین، دولت اسرائیل با پایتختی قدس شریف بنیادگذاری شد، دسامبر سال 2021 م زمان پایان زمامداری 73 سال و 7 ماهۀ یهودیان در آخرالزّمان خاهد بود، و برخی پژوهشگران یهودی، مسیحی و عرب نیز با بهره‌گیری از همین پیشگویی و رمزگشایی آن ۲۰۲۲ م را سال نابودی دولت اسرائیل دانسته‌اند، و خداوند داناتر است.(7)
—————————————————— 

1. نزد مسلمانان، به کافران و سرکشان از بنی اسرائیل «یهودیان» گفته می‌شود. 
2. کتاب مقدّس، عهد عتیق، ص ۱۳۰۹، کتاب دانیال نبی، ب ۱۲، بند ۷ـ۴.
3. پیشگویی‌های نُستراداموس، ص 9-18، پیشگفتار.
4. در کتاب «پیشگویی‌های نُستراداموس، چاپ نخست، سال 1376 هـ.ش در تهران» در این‌جا «بابیلون» یافت می‌شود که به «بابل» اصلاح شد.
5. رجاست: پلیدی و آلودگی.
6. پیشگویی‌های نُستراداموس، ص ۵-۱۴۴، رساله به هانری دوم پادشاه فرانسه.
7. سخن نویسنده.

کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۴
خادم گمنام

خاخام

مدعیان نادان

نظرات  (۱)

سلام. من تو یوتیوب این یارو رفتم میگه 2020 ایران توسط اسرائیل نابود خواهد شد.مردم هم زیرش کامنت زدن تو کتاب مقدس بر عکس اومده. خبرگزاریها اشتباه ثبت کردن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی