آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

تذکّری پیرامون نبرد قرقیسیا در آخرالزّمان

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۵۸ ب.ظ

در برخی کانالها که نویسندگانشان نه کارشناس مباحث مهدویّ‌اند و نه آشنا با جغرافیای سرزمینها، مرتّب به محض درگیری نیروهای ترک و سوری در ادلب و شمال غرب سوریه، ادّعا می‌کنند که نبرد قرقیسیا به زودی روی می‌دهد! و یا در حال وقوع است!!! و با این اظهارات ناسنجیده و ناشیانه سبب سرگردانی خانندگان خِیش می‌شوند، در حالی که قرقیسیا از ادلب  دور است، و نبرد قرقیسیا در شهرک بصیره در شرق سوریه و غرب عراق، و میان چند دولت از جمله ترکها، غربیها، ایران و عراق و سفیانی، ظاهراً در دو سه نوبت نزدیک به هم، آن هم پس از شنیده‌شدن صدای آسمانی در 23 ماه رمضان سال ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام) در می‌گیرد!!!

...............................................

کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۵
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی