آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

پیشبینیهایی نجومی و جفری برای زمستان 1398

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳ ق.ظ

پیشتر در کانال آخرالزّمان آورده بودیم که سال 1398 سالی موّاج در ایران است .

هرچند سال 1398 سالی سرنوشت ساز و موّاج بوده و می‌باشد، شخصی می‌گفت: امسال در ایران سه موج داریم. یکی همین موج گران‌کردن بنزین و پیامدهای ناگوارش، موج دیگری در دی ماه، و موج سومی که از دو موج قبلی بزرگتر است، در اواخر بهمن ماه.1398/9/10   

با توجّه به آن‌که از چند روز قبل برخی خانندگان می پرسیدند که آیا موج سوم همین جریان شیوع بیماری کرونا در ایران که از آخر بهمن موجی را پدید آورد و نیز سیل پیشبینی‌شده برای این کشور در پی آن می‌باشد؟ و ما و خیلی از دوستان نیز گمان می‌بردیم که همان‌دو باشند، در این باره با دوستی که این پیشبینی را کرده بود، تماس گرفتم و از وی همین سؤال را کردم، جواب داد: آن چه من در موج سوم پیشبینی می‌کردم فراتر از این جریان بود، و ربطی به سیل و کرونا ندارد، و جریانی سرنوشت‌ساز می‌باشد که زمان آن عقب افتاده است!

ناگفته نماند که این دوست پژوهشگر ما هرچند منجّم و آسترولوژ نیست، با بررسی تقاویم نجومی و تشابه رویدادها و انطباق احکام نجومی یادشده در کتب پیشینیان بر آنها، گاه پیشبینیهایی می‌کند که ارزشمند و قابل تأمّل و شنیدنی‌اند. وی در 24 دی 1398 به من مطالبی گفت و پیام داد و نکاتی را مطرح کرد که آنها را نگاه داشته‌ام که امروز بخشی از آنها را منتشر می‌کنم، هرچند اکنون تاریخ رویدادهای نجومیشان گذشته است و پیامدهایشان در حال وقوع‌اند.

🔵مقارنۀ ماه و مشتری در برج جدی در 3 بهمن 1398: آفت‌رسیدن به اشراف و اکابر و اجتماع مردم حسب الحکم بالضّرورة.

توضیح از نویسنده: شاید آفت‌رسیدن به اشراف و اکابر همین ابتلای برخی از آنان در ایران به بیماری کرونا باشد. اجتماع مردم حسب الحکم بالضّرورة یعنی گردن‌آمدن مردم طبق فرمان و دستور از روی ناچاری در یک‌جا.

🔵مقارنۀ ماه و عطارد در برج دلو در 5 بهمن 1398: خوف عوام النّاس از اخبار هائله (ترس عموم مردم از خبرهای دهشت‌انگیز).

🔵نیز در محاسباتی جفری که در 22 دی 1398، در پرسش از حوادث ماههای دی و بهمن و اسفند 1398 در ایران، انجام شده بود، و با برخی دوستان در میان نهادیم، ولی در کانال آخرالزّمان آورده نشد، کلمات زیر به چشم می‌خُرَند: «فتد بِتَن گره(1)، بُهت، رنج، رسد جان لب، فوت، هَرَب (فرار با ترس)، رجب...»!

-----------------------------------------------------

1. مراد از «گره»، مشکل و بیماری است.

ایران-قم- سیّد سلیمان مدنی تنکابنی 1398/11/13

کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۶
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی