آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

برخی روحانیّون آدرسهای غلط و گمراه‌کننده به منتظران ظهور میدهند و تاریخهایی را که قرار بود برای شیعیان گشایش و آسایشی در آنها پدید آید، مانند سال 70 یا سال 140،  ولی نشد را چنان جلوه میدهند که گویا قرار بود چیزی شبیه ظهور و برقراری عدالت در کلّ جهان روی دهد، ولی بداء شد، در حالی که اگر امام حسین(علیهالسلام) به شهادت نمیرسید و حاکم می‌شد، و یا امام صادق(علیهالسّلام) حاکم می‌شد، تنها آسایش و آسانی ای روی می‌داد، هرچند مخالفین و شیاطین تاب نمیآورند و اوضاع را چنان میکردند که در حکومت امام علی(علیهالسّلام) کردند. بنا بر این، اگر هر عالم و کارشناسی ادّعا کرد که در فلان تاریخ قرار بود ظهور روی دهد، ولی بدا و تغییر و تأخیر رخ داد، بدانید که بهرۀ چندانی از دانش آخرالزّمان و مهدویّت ندارد و تحلیلهایش در این امور سست و آبکی است! ظهوری که خداوند معیّن فرمود و پیامبران الاهی و جانشینانشان نشانههایش را فرمودهاند، تنها در آخرالزّمان روی میدهد، و به اعتقاد حقیر اکنون به وقت نهایی ظهور نزدیک شدهایم، ان شاء الله، و ظهور اختیاری هم که مانند بنیاسرائیل دعا کنیم تا خداوند زودتر منجی را برساند، دیگر زمانش گذشته است و من چنین اراده و اجتماع و اهتمامی در شیعیان نمیبینم تا چه رسد به دیگر گروهها. البتّه دعا برای فَرَج و نزدیکشدن ظهور وظیفۀ ماست و خواص و آثاری دارد. در هر حال، هر گاه وقت نهایی ظهور برسد، لحظه ای پس و پیش نمی شود.

کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۸
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی