آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

شمّه‌ای از آثار پیش‌درآمد قران مشتری و زحل

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۵ ب.ظ

آیا فکر نمی کنید جنگ آذربایجان و ارمنستان بر سر قره باغ و اختلاف شدید میان دو حزب قدرتمند دمکرات و جمهوری‌خاه در آمریکا بر سر ریاست جمهوری آمریکا و لجاجت ترامپ در برابر بایدن، اختلاف میان مجلس و دولت ایران و دو رئیس آن در بارۀ برجام و امور هسته ای و اختلاف میان ترکیه و ایران بر سر آذربایجان و اقوام آذری در دو سوی ارس پس از شعرخانی اردوغان در باکو و اختلاف میان ترکیه و اروپا و اعمال تحریمهای شدید از سوی آمریکا و اروپا ضدّ ترکیه در شرایط کنونی همه و همه ناشی از آثار قران مشتری و زحل باشد که در پیش است ... سالها پیش در مباحث نجومی کتاب مژدۀ ظهور آورده ایم که برخی رویدادهای نجومی مانند قران کواکب آثارشان پیش و پس از واقعه نیز ساری و جاری خاهد بود!!!

باش تا صبح دولتش بدمد    کاین هنوز از نتایج سحر است

-----------------------------------------------------------

سید سلیمان مدنی تنکابنی - قم 

کانال آخرالزمان 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۴
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی