آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

همان گونه که گروه حوثیان در یمن را نمی‌توانیم گروه یمانی موعود بدانیم، گروه طالبان در افغانستان و هیچ گروه دیگری را به اعتبار این که دستارهای سیاه بر سر می‌بندند و تنپوشهای سفید می پوشند، نمی‌توانیم همان گروه مندیل‌سیاه و سیاه‌پرچمی بدانیم که در آخرالزّمان پدیدار می‌شوند.

زیرا طبق روایات پیامبر(صلّی‌الّاه‌علیه‌وآله) و امام علی(علیه‌السّلام) و جانشینانش(صلوات‌الّاه‌علیهم) و علم جفر، در پی جنگی بزرگ میان چین با هند و هند با پاکستان که ویرانی و کشتار فراوان را در پی دارند، گروه یادشده با رهبری شعیب ابن صالح تالقانی در ماه رجب پیش از ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام) در سمرقند برمی‌شورند، و در حوالی ماه رمضان، نیروهای مبارز سین‌کیانگی با رهبری هاشمی چینی پس از نبردهایی با چینیان و همراه‌شدن یارانی از مُلتان با آنان، به خراسان می‌آیند و با هم متّحد و هاشمی رهبر و شعیب فرمانده نیروها می‌شود، و سپس به ایران و عراق می‌آیند، و چون زمان شورش و قیام شعیب و هاشمی فرا نرسیده و این دو رهبر و فرمانده هیچ گروهی نیستند، لذا هیچ کدام از گروههای موجود در سین‌کیانگ و افغانستان را نمی‌توان مصداق روایات اسلامی دانست.

بله این را هم ناگفته نگذاریم، با توجّه به همکاریهایی که میان برخی گروههای مبارز موجود در سین‌کیانگ و نیز گروه طالبان در افغانستان، هست، ممکن است افراد زیادی از این گروه که دستهایشان به ستم آلوده نشده است و دلهایشان پاک است و پایبند شریعت مقدّس اسلام‌اند، و هدفی جز برچیده‌شدن ظلم ندارند، به هاشمی چینی و شعیب خراسانی بپیوندند و از یاوران امام مهدی(علیه‌السّلام) شوند، ان شاء الّاه، ضمن آن‌که شباهت میان طالبان و طالقان را نیز می‌توان به فال نیک گرفت! همچنین نزدیکی یا همسویی میان سین‌کیانگ و تالقان و سمرقند را!

بی‌گمان، هر گروه و نیرویی که بر مردم ستم‌ ورزد، و سر به مخالفت با هاشمی چینی و شعیب خراسانی و قریشی سیستانی و حسنی گیلانی و حسینی یمانی بردارد، شکست می‌خُرد و نیست و نابود و رهسپار جهنّم می‌شود.

 ✔️کانال آخرالزّمان

@joinchatakheruzzaman

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۵
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی