آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

هدیه‌ای امیدبخش به همۀ منتظران نگران!

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹ ق.ظ

برخی با خُد اندیشناک‌اند که آیا روزگار ما واقعاً همان آخرالزّمان و عصر ظهور است، یا نه، ظهور ده ها و سدها سال دیگر رخ می‌دهد؟!

در پاسخ به افرادی با چنین نگرش و نگرانی‌ای، یادآور می‌شوم که نویسنده با بیش از بیست سال پژوهش در مباحث مهدویّت و آخرالزّمان، از طریق متون کتابهای آسمانی و منسوب به پیامبران، مانند قرآن کریم، تورات، انجیل و اوستا و نیز پیشگوییهای برخی دانشمندان پیشگو و دارایان علوم باطنی و غریبه، مانند مُوَکَّل و جفر، و بررسی اوضاع و احوال کنونی جهان و بشارتهایی دیگر، بی‌هیچ شک و شبهه ای بر این باورم که روزگار ما همان آخرالزّمان و عصر ظهور است، ان شاء الّاه.

قال الّاه تعالی: «إنّهم یرونه بعیداً * و نراه قریباً» (سورة المعارج، الآیة ۷-۶).

خداوند متعالی فرمود: بی‏‌گمان، کافران آن روز را دور می‌بینند* و ما آن را نزدیک می‌بینیم.

---------------------------------------------------------------------------

✍🏻روش ما در نوشتن واژه‎ ها،‌ بر پایۀ درست‌نویسی و سازگاری نوشتار با گفتار و برخی نکته‎ های دیگر است.

✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۳
خادم گمنام

نظرات  (۱)

 اگر به قرآن اعتقاد دارید و آنرا کلام الله میدانید پس چرا نام خداوند را به جای الله  مینویسید الّاه ؟ این یعنی چه ؟ چطور باور کنم در نوشتن احادیث با دقت بالا وحرکه گذاری کامل هستید وقتی در حالت غیر از آن هیچ اهمیتی به طرز نوشتنتان نمیدهید؟ قرآن میفرماید «الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» حال چطور باور کنم خود شما در نقل قولتان صادقید ؟ از دابة الارض از یاجوج و ماجوج و دیگر مواردی که در قرآن ذکر شده هم حدیث واقعی بیاورید اگر راست گویید...دومین ایراد: چگونه بفهمیم حدیثی پس از رحلت رسول خدا جعل نشده است؟خداوند هیچ تضمینی درمورد جعل ناپذیری احادیث در قران کریم، که جعل ناپذیر است، ارائه نکرده اند واز طرفی با توجه به تکرار این فرایند در ادوار گذشته(که حتی اگر فرض بر تحریف تاریخ بگیریم هم این مورد حتی در خود قرآن هم ذکر شده است) و وقایعی که پس از رحلت رسول خدا  در تاریخ بیان شده(منجمله ممنوعیت نوشتن احادیث وسوزاندن آنها در زمان خلیفه اول) و اینکه گفته میشود ائمه اطهار در انزوا نگاه داشته میشدند چند درصد از احادیث حتی آنهایی که از آنها به تواتر یاد میشود واقعی هستند؟ اگر تا اینجای پیامم را خوانده اید پس متوجه هستید که احتمالا تنها راه تشخیص حق از باطل استفاده از عقل است پس اگر راست گویید چرا جوری مینویسید که عقل حکم کند اهمیتی به آنچه مینویسید نمیدهید؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی