آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

هنگامی که حادثۀ ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ روی داد و نویسنده به پژوهش در مباحث مهدویّت و آخرالزّمان پرداخت، من نیز چون دیگران در گفتار و نوشتار واژگان «جنگ جهانی سوم» را به کار می‌بردم، ولی بعدها از عبارت «جهان در جنگ» نیز بهره گرفتم. در کتاب مژدۀ ظهور، ج ۱، ص ۱۷۹، که سال ۱۳۸۳ هـ.ش در قم چاپ شده است، گفتاری با نام «جنگ نفت» نوشتیم و در آن‌جا آوردیم: 

«در استخراجی جفری که در سال ۱۳۸۰ هـ.ش انجام گرفته و در آن از جنگ جهانی سوم سؤال شده است، کلمات «روس» و «نفت» دیده می شوند. بنا بر این، کشور روسیه و نفت، در جنگ جهانی سوم، نقشی انکارناپذیر را بر عهده خاهند داشت».

اکنون می‌بینیم که در کنار نقش راهبردی نفت در پیشبرد اقتصادهای مدرن و پیدایش کشمکشهای سیاسی و نبردهای نظامی درونی و بین‌المللی، با چرخش اکراین سوی اروپا و آمریکا و جداشدن جزیرۀ کریمه از این کشور و پیوستنش به روسیه و درگیریهای پیش‌آمده میان روس‌تباران وابسته به روسیه و اکراینیهای هوادار غرب و تحرّکات و صف‌کشیهای نظامی پیش‌آمده میان روسیه و دولتهای غربی در آن بخشها و آمدن روسیه درون درگیریهای سوریه برای کمک به ایران در درهم شکستن تروریستهای وابسته به دولتهای عربی و پشتیبانی‌شده از سوی دولتهای غربی و ترکیه و آزادکردن حلب و کشتن بیش از ۳۵ هزار جنگجوی مخالف بشّار اسد با انجام عملیّات هوایی در این کشور و آسیب‌رساندن روسیه همراه با ایران به فرادستی آمریکا و همپیمانانش در خاورمیانه و کم‌رنگ کردن نقش‌آفرینی آنها در سوریه، و نیز انداختن هواپیمای جنگی روسها با دست ترکها و کشته‌شدن خلبانش و ترور سفیر روسیه در ترکیه با دست یک پلیس ترک و رفتن انگشت اتّهام در این رویداد سوی آمریکاییان، همه و همه زمینه‌های برافروختن آتش کینخاهیها و جنگهایی گسترده میان دو ابرقدرت روسیه و آمریکا، و دیگر قدرتهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مانند چین را فراهم کرده‌اند، ولی دانستن این که جنگ روسیه و آمریکا همچنان نیابتی می‌باشد و یا به درگیری رویاروی هم کشیده خاهند شد، نیازمند گذشت زمان و آشکارشدن رازهای نهان است.

نیز شایسته است اشاره کنیم که در گفتار «آخرین رئیس جمهوری ایران در آخرالزّمان»، آورده بودیم، در پرسش و پاسخی جفری که در پایانۀ آبان ۱۳۹۲ در بارۀ هفتمین رئیس‌جمهوری ایران انجام گرفته بود، واژه‌های زیر استخراج شده بود:

.....  وِزْر . نفت . سپاه ....

شنیدنی است اگر بدانید، در استخراجی جفری که در سال ۱۳۷۹ هـ.ش انجام گرفته و در آن از چگونگی برخُرد آمریکا با ایران در روزگار کنونی سؤال شده بود، کلمات «صبر» و «حرب» دیده شدند که بنا بر سخن یکی از دوستان دانشمند ما، صبر و شکیبایی، دراززمان، و حرب و کارزار، ناگهانی و در کوتاه‌زمانی روی خاهد داد!

نیز در برخی استخراجهای جفری که در ۲-۱۳۸۱ هـ.ش در بارۀ حوادث ایران در آخرالزّمان و درگیری نظامی آمریکا و متّحدانش با این کشور انجام گرفته است، کلمات زیر پدیدار شدند:

... بهانه، زود، شبانه، ز روی آب، تنب، بندر، جت، تازش...

 

🔵ویرانی پایتختها و شهرهای بزرگ کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس

آیا به یاد می‌آورید این سخن ما را که پیشبینی کرده بودیم، همه یا بیشتر پایتختها و شهرهای بزرگ کشورهای عربی حاشیۀ خلیج فارس، چون کویت، بحرین، قطر، امارات متّحدۀ عربی و عُمان، به زودی در پیِ هفت جنگ بزرگ یا بیشتر و نیز با توفانهای دریایی و سیل آب و باد شدید و زلزله ویران و یا نابود خاهند شد، و از کاخ سران کاخ‌نشین دولتهای عربی که اکنون سرمست پول و قدرت‌اند و نه خدای را بنده‌اند و نه بیشترشان برای ایرانیان و حتّی عربهای  مظلوم ارزشی قائلند، جز آثاری بر جای نخاهد ماند، و اگر فرصتی دست داد، اسناد و مدارک آن‌چه اشاره شده است را در گفتاری مستقل یا لا به لای گفتارهایمان ارائه می‌کنیم!

 

🔵درگیری ایران با برخی کشورهای عربی حاشیۀ خلیج فارس

همچنین در برخی مقالات از تهاجم ایران به برخی کشورهای حاشیۀ خلیج فارس و فرار سرانشان سوی عربستان و نیز از یورش برخی دولتهای غربی با همکاری برخی دولتهای عربی به برخی جزایر و شهرهای ایران خبر داده‌ایم.

--------------------------------------------------------------------------

✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman

نظرات  (۱)

سلام

 

من از علاقمندان به ظهور و‌تلاقی ادیان با همدیگر بعد از قرنها در مورد مساله منجی بشریت هستم.

علاقه این وبلاگ و زحمات شمارو ستایش میکنم ولی متاسفانه باین نتیجه رسیدم که وقتی اتفاقی در سطح جهان میفتد شما یکسری حسابهلی جفری و پیشکویی هایی که قبلا وجود نداشته رو از آستین بیرون میارید و نام میبرید که خیلی کار آسانی است پیشکویی بعد از اتفاق! در مورد فتنه اذربایجان هم همینطور عمل کردید و نوشتید و مورد فلان زلزله و غیره و ذلک؛ بنظر من از توهمات و پرداخته های ذهنی خود کم کنید و روی اصل ظهور متمرکز شوید. حتی اگر هرماه هم حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشید لطفا فقط حقیقت محض را بگویید.

 

ممنون و آرزوی هدایت برای همه ما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی