آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

مردم ایران سه سال فرصت دارند!!!

شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹ ق.ظ

در زمستان ۱۳۹۸، روزی با انسانی اهل دل و پند و موعظه هم‎ صحبت شدم، چون رند و زیرک بود، دستش را رو نمی‎کرد. جسته و گریخته و عوامانه حرفهایی می‎زد، و من که خوب به سخنانش گوش می‎دادم، بی‎ آن‎که از حوادث آخرالزّمان برایش چیزهایی بگویم، به گونه‎ای کلّی پرسیدم: آیا حوادث روزگار ما به ظهور امام زمان(علیه ‎السّلام) می‎ انجامند؟ پاسخ داد: کارها به آن سو پیش می‎روند، ولی این را دانسته باش که این مردم سه سال فرصت دارند تا کارهایشان را جمع و جور کنند. بعد حوادث مهمّی رخ می‎دهند که بیشترشان سختی و عذابند تا به ظهور برسیم!!!

مراد از «فرصت» در این‎جا، مهلتی است که خداوند پیش از فرود عذابهای آخرالزّمانی به انسانها می‎دهد تا کارهایشان را جمع و جور کنند و دست از ستم و سرکشی و گناه بکشند و بدهکاریها را بپردازند و به نیازمندان کمک کنند و از زراندوزی بپرهیزند و از کسانی که حقّی بر گردنشان دارند، حلالیّت بطلبند، و به درگاه خالق هستی توبه کنند. 

یادآوری می‌شود، برخی افراد کج‌فهم عیبجویی نکنند و نگویند که آن بزرگوار وقتی دقیق برای ظهور تعیین کردند!!! زیرا در این پیشبینی وقتی برای ظهور تعیین نشده است. 

🔵آن کس که ز شهر آشنایی است//داند که متاع ما کجایی است
 -------------------------------------------------------------------------

ایران-قم-سیّد سلیمان مدنی تنکابنی- ۱۳۹۹/۱/۲۱

✔️کانال آخرالزّمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۴
خادم گمنام

نظرات  (۱)

پس چند روزه دیگه میشه سه سال. اوضاع رو میبینیم.خیلیا  دارن اون روی واقعیشون رو نشون میدن‌.منافقین خودشونو نشون دادن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی