آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

به نظر می‌رسد به‌زودی، با به قدرت رسیدن برخی حاکمان جدید و جوانتر در کشورهای حاشیۀ خلیج فارس و سرزدن برخی کارهای ناسنجیده و ناپخته از سوی آنان و دخالت و نفوذ بیگانگان در این منطقۀ بسیار حسّاس از جهان، اوضاع خلیج فارس بحرانی و شاهد هفت درگیری بزرگی باشیم که امام علی-علیه‌السّلام- برای آن‌جا در کمی پیش از ظهور پیشبینی فرموده‌اند!!!

امیر مؤمنان علی(علیه‌السّلام)، در بیان نشانه‌های قیام قائم(علیه‌السّلام)، فرمود:

... مردم به بدترین حال بازمی‌گردند. پس، در آن هنگام، دولتهای شیاطین در گردش‌اند، و بر ناتوانترین بیچارگان یورش برده می‌شود ... پس، هر گاه چنان شود، آشوبهایی بر آنان روی می‌آورند که توانایی‌ای برایشان در برابر آنها نیست ... وهشدار، ای وای بر زیندگان بحرین از نبردهایی که پی در پی از هر سو و جایی بر آن‌جا خاهند بود. پس، بزرگانش بازداشت می‌شوند، و کودکانش در بند می‌افتند، و بی‌گمان، من در آن‌جا هفت نبردی بزرگ را می‌شناسم...

(إلزام الناصب، ج ۲، ص ۷-۱۵۵، خطبة البیان ۱؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی)

«بَحْرَیْن» نامی برای سرزمینی گسترده در شرق شبه‌جزیرۀ عربی بود، و از بَصْرَه در شمال تا عُمان در جنوب بر درازای کناره‌های خلیج فارس کشیده می‌شد.

-------------------------------------------------------------------------------

✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۷
خادم گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی