آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

به خانندگان گرامی سفارش می‌کنیم، اکنون که به گردنه‌های سخت آخرالزّمان رسیده‌ایم، قناعت و صرفه‌جویی پیشه کنید و از ولخرجیها و سفرهای بی فایده و حتّی برخی سفرهای زیارتی هم بپرهیزید. جهان، به ویژه خاورمیانه و کشور عزیز ما ایران، افزون بر گرفتاریهای کنونی، دچار بلاهای آسمانی و زمینی بیشتر از اینها، مانند طوفان و سیل و خشکسالی و زلزله و فقر و گرانی و گرسنگی سخت، خاهد شد.

در شرایط کنونی، چند ماهی از خریدن کالاهای گران‌قیمت، مانند خُدروهای گران و بی‌کیفیّیت داخلی و خدروهای گران و افزایش قیمت‌یافته خارجی، خدداری کنید تا روی دست گرانفروشان بمانند و باد کنند و ارزان شوند. حواستان باشد خدروفروشها با بالابردن بیش از حدّ قیمت خدرو، مردم را به مرگ گرفته‌اند تا به تب راضی شوند.
 
بازار بورس و وامهای بانکی قمار و ربوی و حرام‌اند. با گذاردن سرمایه‌هایتان در بانکها و بازارهای بورس و گرفتن وامهای ربوی هم دنیایتان خراب می‌شود و هم آخرتتان می‌سوزد!!!

در مصرف آب و برق و گاز و تلفن و موبایل هم تا می‌توانید صرفه‌جویی کنید تا انرژیهای کشور هدر نروند و ‌داراییهایتان بیهوده صرف در این امور نشوند.

افزون بر سفارش قناعت به همگان، به ثروتمندان نیز یادآور می‌شویم به داد بیچارگان برسند، و اگر چنین نکنند، روزگارشان در همین دنیا، به ویژه در عصر ظهور، سیاه و تباه خاهد شد؛ زیرا در دوران زمامداری امام مهدی(علیه‌السّلام) سرمایه‌های انبوه و گنجهای زراندوزان مصادره خاهند شد.

-------------------------------------------------------------------
کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی