آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

دیروز با یکی از اساتیدم که سالها پیش نزد ایشان شاگردی می کردم، تماسی برقرار شد. تذکّراتی پیرامون برخی مطالب آخرالزّمانی دادند، و ما نیز نکاتی را یادآور شدیم. از جملۀ تذکّرات ایشان این بود که فرمودند: از دیدگاه من مهمترین نشانۀ نزدیک‎ شدن ظهور آن است که نه تنها مردم عادی، خواص (روحانیون و علمای شیعه) هم از امام زمان(علیه‎ السّلام) رویگردان شوند و نمازخانان در مضیقه قرار گیرند. حقیر در تأیید سخن ایشان عرض کردم: بله همین طور است، و روایاتی داریم که کمی پیش از ظهور بیشتر معتقدان به امامت ائمّۀ دوازده‎ گانه(علیهم ‎السّلام) از این امر برمی‎گردند، و امیدواریم با کفریّاتی که از برخی عالمان و روحانیون و خطبا این روزها می‎شنویم و در حال فزونی است، و گرفتاریها و سختیهایی که مردم روز به روز دچار آنها می‎شوند و سبب رویگردانی آنان از خدا و دین و مذهب می‎گردد، هرچه زودتر به آن وضعیّت برسیم و صف کفر و نفاق کثیر از صف ایمان قلیل جدا شود تا ظهور نزدیک شود و ایشان فرمودند: خدا کند که چنین باشد!!! 

همه می‎دانند آرزوی ما رویگرداندن مردم و علما از دین و امام زمان(علیه السّلام) نیست، ولی چون می‎دانیم ادّعاها بیشتر دروغین ‎اند، و امتحانات الاهی چنین چیزی را آشکار می‌‏کنند، امیدواریم کفر و نفاق هرچه زودتر آشکار شود تا خبیث از پاکیزه جدا گردد. شاید سخنان ما در این مقاله برای دوستانمان نیز ناگوار باشد، ولی بعدها که حقیقت آشکار شد، خاهند دانست که ما چه می‎دیدیم و چه می‌‎دانستیم!!!

ناگفته نماند که این پیشبینی گمراهی و برگشتن از دین و امام زمان(علیه‌السّلام) شامل بندۀ نویسنده و شمای خاننده هم می‌شود، مگر این‎که پناه ببریم به خداوند از شرّ شیطان نفسی و شیطان جنّی تا از  آزمایشهای سخت آخرالزّمانی سالم درآییم.

در آینده در ضمن گفتاری مفصّل با روایات اسلامی، رویگردانی مردم و خواص از دین و امام مهدی(علیه ‎السّلام) و جداشدن صف کفر و نفاق از ایمان را کمی پیش از ظهور ثابت خاهیم کرد، هرچند کارشناسان مباحث مهدوی خُد بر این امور واقفند.

------------------------------------------------------------------

✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۲
خادم گمنام

نظرات  (۴)

سلام علیکم

راجع به اتفاقات اخیر نظری ندارید؟

۱۷ مهر ۰۱ ، ۰۷:۴۴ شاهرخ گورکانی

سلام

 

لطفا مطالب جدید بگذارید مشخصا در رابطه با حوادث اخیر در ایران 

 

ممنون از شما

یکی از منتظرین ظهور

چرا پست جدید نمیزاری

نه این مطلب درست نیست بیشتر وقتی حضرت ظهور میکنه، همون اوایل ظهور صف کفر و نفاق مشخص  میشه و همین به ظاهر دشمنان دین میرن صف امام زمان و علما و یارانش بیشترین مخالفان ظهور امام زمان میشن.تا قبل از ظهور کمتر از حدی که میگین این صف جدا میشه هرچی به ظهور نزدیکتر بشیم تعداد زیادتر میشه تا خود ظهور که به اوج میرسه و اواسط ظهور صف کاملا جدا میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی