آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

خانندگان گرامی، هر کس منکر علامات اصلی ظهور مثل یمانی، خراسانی و سفیانی شود، دروغگو و شیّاد است، و دروغگوتر و شیّادتر از وی کسی است که که سفیانی را اهل شام و خراسانی را اهل خراسان و یمانی را اهل یمن نداند. امروزه افرادی مدّعی‌اند که یمانی اهل عراق و بصره و فرزند امام زمان و قائم اوّل است. چنین افرادی قصدشان فریب و گمراهی مردم است، و هیچ روایتی نداریم که یمانی، عراقی و اهل بصره باشد، و اصلاً یمانی یعنی منسوب به یمن، و هیچ روایتی نداریم که امام زمان فرزندی دارد که پیش از خُدش ظاهر می‌شود و از مردم بیعت میگیرد، و هیچ روایتی نداریم که قائم اوّل در آن آمده باشد، بله پنج قیامگر بر حقّ قبل از ظهور داریم که یکی هاشمی چینی و دومی شعیب تمیمی خراسانی و سومی قریشی سیستانی و چهارمی حسنی گیلانی و پنجمی حسینی یمانی است. پس قائم اوّل نداریم.

نویسنده با تحقیقات 18 ساله در مباحث مهدویّت و آخرالزّمان به نتایجی که گفتم رسیدهام و مقالهای مفصّل و مستدلّ در بارۀ حسینی یمانی نوشتهام که ان شاء الله در فرصتی مناسب ارائه خاهم کرد، و حتّی در آنجا ثابت کردهام که یمانی موعود از خاندان حوثیهای یمن و یا خُد عبدالملک حوثی که امروزه امام زیدیّۀ جارودیّه و رهبر اهل یمن است، نمی‌تواند باشد؛ زیرا حوثیها از نسل امام حسن(علیهالسّلام) و قیامشان در غیر رجب و سالها پیش از ظهور بوده است، ولی یمانی موعود از نسل امام حسین(علیهالسّلام) و قیامش در رجب پیش از ظهور است. هر کس در مورد یمانی ادّعاهایی خلاف آنچه گفتم کند، در عقل و آگاهی و اعتقادات دینیاش شک کنید و از او دلیل بخاهید که دستِکم یک روایت بیاورد بر اثبات مدّعایش و مثلاً ثابت کند یمانی از عراق و بصره است!!!

باز هم تأکید میکنم اگر نشانههای ظهور را طبق روایات پیامبر و اهل البیت(علیهمالسّلام) دنبال نکنیم گمراه می‌شویم و دچار خشم خداوند می‌گردیم.

..........................................................................................

کانال آخرالزّمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی