آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

اللهم عجل لولیک الفرج

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

این وبلاگ برای ارائۀ پیشگوییهای گوناگون در بارۀ نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و رویدادهای آخرالزّمان است که بیشتر آنها برگرفته از کتابهای زرتشتیان، یهودیان، مسیحیان و مسلمانان، به ویژه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی می باشند، و خوانندگان گرامی را از رویدادهایِ پیشِ رویِ جهان آگاه می سازند.

بایگانی

اگر دقّت کرده و پیگیر خبرها باشید، از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، شمار فراوانی از وزرای وزارتخانه‌های کلیدی و استانداران و فرمانداران جدید از میان فرماندهان سپاه پاسداران انتخاب شده‌اند. از دیدگاه مباحث آخرالزّمانی، به‌ویژه برخی پیشگوییهای زرتشتیان و محاسبات جفری (واژۀ سپاه)، این رویداد سرنوشت‌ساز از دگرگونیهای سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادیِ شگفت در کشور و نزدیک‌شدن زمان ظهور سوشیانت یا امام مهدی(علیه‌السّلام) خبر می‌دهد! (لطفاً روی دو لینک زیر 👇👇👇 کلیک کنید).

لینک 1👈آخرین رئیس جمهوری ایران در آخرالزّمان

لینک 2👈از افزوده‌ها بر اشعار شاه نعمت‌الّاه ولی در احوال کشور در دوران کوتاه پادشاه سوم ایران

✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman

نظرات  (۱)

سلام. بالاخره ما نفهمیدیم این ابراهیم رئیسی آخرین رئیس جمهوره یا آخرین رهبر. تو هم با این پیشگوئیات.

پاسخ:
سلام . بنده آقای تنکابنی نیستم و ققط مطالب منتشر شده در صفحه تلگرام آخرالزمان را در این وبلاگ قرار می دهم در ضمن پیشگوئی امر بسیار سختی است و نمیتوان به یقین گفت آخرین رئیس جمهور فلانی است . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی